Ik ben sinds vandaag begonnen met afbouwen om over te schakelen naar kv. Een wegloop reactie, ik weet het, maar ik val letterlijk dood neer wanneer ik nog verder ga. ik ben zo moe dat ik er niet van kan slapen, loop al 3 dagen met koppijn en jankend in huis. Mijn vriend en ik hebben daarom beslist om een punt te zetten achter de bv. zodat ik krachten en energie kan opdoen om zo te helpen de nieuwe balans in ons gezin weer te vinden.
Dat is de beste beslissing dan! Ook een beetje aan jezelf denken ten slotte! Vind het geen wegloopreactie hoor, soms moet je een keuze maken die voor jezelf het beste is. En mijn dochter is op kv groot geworden, is kerngezond! Dus voel je niet schuldig!
Totaal geen wegloop reactie hoor. Je hebt het 1,5 week vol gehouden en als jij aan het einde van je latijn bent kan je beter afbouwen. Is voor Jou en je kleintje dan beter. Ik ben ook na 2 weken gestopt nou ja ben gaan kolfen maar uiteindelijk ook gestopt omdat ik niet genoeg produceerde. En zo kon ik ook idd mijn krachten weer opbouwen. Succes meid!
Ik snap je hoor. Ik ben na 2 of 3 weken ook gestopt. Ben eerst gaan kolven, ook nog zo+n 2 a 3 weken en toen ik nog maar 10 cc eruit kreeg, ben ik gestopt. Het moet wel leuk blijven voor de moeder. Je hebt tenslotte ook nog een kleine kerel om er voor te zijn he. Geen wegloopactie, ik begrijp je volkomen!
Even een vraagje voor degenen die wel eens naar de natuurvoedingswinkel-biologische supermarkt gaan. Wat vinden jullie van 5,5 euro voor een pakje spelt soepstengels, een potje abrikozenjam en een pakje bruine rijst noodles?
Lieverd, het is geen wegloopactie! Je bent juist een supermama dat je de verstandige keuze maakt om en voor jezelf en voor je prachtige moppie te zorgen! Heel veel succes met afbouwen, hopelijk ondervindt je er niet al te veel problemen mee. Dikke digi knuffel en kus
Nou, daar ben ik ook nog naar op zoek. Heb nu zakjes gekocht van de Ikea en die zijn uitwasbaar.. Gaat nu goed in de vriezer, maar ik denk dat ik ze toch echt niet uit ga wassen... Iig niet als er past oid ingezeten heeft.. Ze ziener wel heel leuk uit en zijn fijn in gebruik! 2,95 voor 50 stuks..
1 welkom hier 2 hoe krijg je dit in g*dsnaam voor elkaar 200,- voor hoeveel personen is dit? en waar boodschap je dan? en wat zit daarbij in luiers roken drank etc etc.
Geloof dat ik alleen de jam een beetje duur vind. Zonnatura kopen bij de super is wel voordeliger, dacht ik
Ik kom net bij AH vandaan. Vooral even wat aanvulling gekocht voor de voorraadkast, want de bevalling komt er aan binnen nu en uiterlijk 6 weken. Dan vind ik het wel fijn als er wat voorraad is; Pak suiker Pakje zout 2 pakken vlokken Pot pindakaas 2 flessen allesreiniger Aardappelpurree (in van die portiezakjes voor 2 personen) Pak cakemix Pak kleintje appeltaart (35%, gaat uit het assortiment) Kilo gehakt (bonus en 35%) doe ik in 3 porties in de vriezer Kipfilet pesto voor in de oven (bonus) Mienestjes 2x pakje bamimix 4x pak melk Kandijkoek Zakje sla Snack a jack (bonus) Komkommer Alles bij elkaar met aftrek van 35% en bonus was 26,96. (Zonder kortingen was dit 32,08)
hier zijn de boodschappen ook weer binnen, maar wim heeft het bonnetje nog. Was best wel weer wat, maar vorige week was het maar 20euro dus dat compenseert weer.
Hier ook weer boodschappen gedaan met luiers en nog wat verzorgingspullen waren we 100 euro kwijt dus viel mee. Ook heb ik invriesbakjes en zakjes gekocht bij ikea vijf bakjes (verschillende maten) voor 2,49 en zakjes 50 stuks voor 2,99.
Hier was het deze week echt roeien met de riemen die we hadden Gelukkig wel een voorraadje in huis maar echt heel zuinig aan moeten doen. 2 vrijgezellen feestjes een kapotte wasmachine en als klap op de vuurpijl de uitlaat van de auto stuk in 1 maand werd ik niet blij van! Alleen nog een gevulde envelop en dan eindelijk weer een normale maand hoop ik. Deze week een paar keer 2 dagen het zelfde gegeten jammer dan is niet anders.
Ook wij hebben de boodschappen weer binnen. Morgen moet mijn man alleen nog brood hebben, want het broodje dat ik heb gekocht was heel klein en dacht dat hij nog in de vriezer had. Niet dus. We zijn vrijdag en gister naar de winkels geweest en woensdag ga ik weer. Ben overigens nu bij beide Lidl's geweest hier en het enige dat ze bio hebben is rundergehakt Heb wel ontdekt dat de Jumbo ook aardig voorzien is van bio producten Weet alleen nog niet wat ik van de Jumbo vind.... Bonnetje Jumbo: 2 x smuldier vlees 0,90 2 x smuldier hart 2,50 nestle groeie start 8,19 pepita mix 0,95 liter spa marie henriette 0,67 statiegeld 0,25 2 x smuldier kip 0,90 200 gr bio kipfilet 4,78 (is volgens mij bij AH wel goedkoper) 2 x highway cola light 0,78 2 x statiegeld 0,50 6 tarwebolletje 0,59 zak diepvries doperwten 0,59 lemon light drinken 0,84 statiegeld 0,25 sultana volkoren 1,47 gewelde abrikozen 2,39 smeerkaas 0,49 mini appelmoesjes 0,77 geraspte kaas 1,29 100% volkoren bio broodje 1,89 klein zakje aardappelen 1,39 Totaal: 32,38 ( ik vond het eigenlijk best redelijk, aangezien er ook een blik voeding en een dure bio kipfilet bij zat) Bij de turk heb ik voor 2,45 bijna een kilo wortelen gehaald, een courgette en een bak gemengde sla. Heel goedkoop aangezien ik bij de AH altijd al bijna 2 euro kwijt ben voor de sla... Bij de Lidl gehaald: Alaska koolvis uit vriezer 1,69 schouderham 0,79 leverkaas 0,55 300 gr bio rundergehakt 2,49 Totaal: 5,52 (ben ik ook niet ontevreden over) Gister bij de Aldi nog wat last-minute dingetjes gehaald, heb het bonnetje niet meer: 2 flessen cola (mijn man is nog steeds verslaafd ) komkommer eiersalade bakje curryworst toetenboeners (vind ik toch erg handig voor onderweg, ook voor mezelf ) pure chocolade Was rond de 8 euro. Ik begin nu woensdag met nieuw budget en heb geen vast maximaal bedrag in mijn hoofd. Wil gewoon met zo min mogelijk. Eens ontdekken wat mogelijk is En wat eten mijn mannen? Vrijdag aten ze: mijn man sperziebonenstamp met biologische cocktailworstjes erdoor Zoon: dopperwtjes, rijst, kip en abrikoos Zaterdag aten ze: man pasta uit de vriezer Zoon: koolvis, pasta, courgette en wortel Heb vrijdag en zaterdag van beide gerechten voor zoon nog 3 porties ingevroren Vandaag: man foe yong hai met noodles uit de vriezer Zoon: portie uit vriezer Morgen: man spinazie, aard, gehaktbal Zoon: bloemkool, aard, geraspte kaas (allebei wat anders, ivm restjes ingevroren groente in vriezer) Dinsdag: Man pitabroodjes gezond Zoon: portie uit vriezer Woensdag: Man gebakken rijst met kip en ei Zoon: portie uit vriezer Donderdag: Man blikje soep met brood Zoon: portie uit vriezer Vrijdag: witlofstamppot met ham en kaas en voor mijn man gebakken uien erover