Dag dames, Mijn zusje heeft een nieuw huis gekocht!! Jeeej! Maar nu wil ik haar dus wat leuks gaan kopen. Ze is best wel van het koken dus dacht aan een Joseph & Joseph-snijplankenset. Maar wil nog wat leuke dingen. Iemand tips?!?!
Een mooie standaard voor kookboeken? Of een electrische peper en zoutmolen? Zelf ben ik gek op riviera maison spullen, ook voor in de keuken
Haha ja maar dit is ff kadootje voor nu. Zie haar morgen dus wil wat leuks hebben. Ze woont al jaren samen met vriend maar hebben nu huis gekocht dus ze hebben al veel hoor
Een emmer met allerlei schoonmaak middel, oplos koffie en verpakte koeken .. voor tijdens de verhuis ..
Een huisnummer "in stijl" . Hier een bon voor gekregen van mijn schoonbroer zodat we hem zelf konden kiezen. Of als ze nog wat moeten klussen ... een pot verf? Van een vriendin ook een stel kleine koffietasjes gekregen en die komen bij feestjes wel es uit de kast (te chique en te klein voor dagelijks). Of bloemen of een plant. Of een groot fotodoek met een foto van hun twee.