Zo, toch vandaag maar wat boodschappen gedaan, want morgen komt het er niet van. Afgelopen zaterdag voor 5, fruit bij de Turkse winkel gehaald, vandaag even bij de Aldi geweest: Kaassaus 1 courgette 2 paprika's rood en geel Pakje bio diepvriesgroenten Natuurazijn 2 mango's 500 gram snijbonen Pindakaas 6 eieren Geraspte kaas Totaal 12,06 Verder hoef ik deze week geen boodschappen te doen. Vlees heb ik nog in de vriezer. Dus hier ook een goedkoop weekje. Altijd fijn .
Wij eten morgenavond broodje gezond en op woensdag pannenkoeken. Donderdag gaan we naar de efteling en vrijdag eten we roti.... Mooie aanbieding bij de C1000, die krieltjes
Afgelopen week twintig euro over..a.s week ook goedkoop weekje want we gaan van donderdag tot zondag naar mijn schoonzus dus alleen eten halen morgen voor zondag maandag en dinsdag. Morgen eten we bij mn pa
Wat een heerlijk goedkope week hebben jullie allemaal. Ik ben al blij dat ik me de laatste weken zo goed als aan het budget kan houden. Ga er meestal 1 of 2 euro overheen, dus wel heel netjes. Gisteren boodschappen gedaan tm vrijdag (alleen straks nog even brood halen en morgen zalm bij de visboer) voor iets minder dan 40,-. Zat een hoop lekkers bij, omdat nichtje van 10 hier een paar nachtjes logeert. Nog 25,- over voor brood, zalm, pjndakaas (was gisteren op bij de Jumbo) en eten voor zaterdag (zal wel soep worden en afbakbrood hebben we nog in huis), want zondag eten we bij schoonouders. Dat gaat zowaar een keer lukken!
ja klopt die van lidl zijn maar. een dag goed, ik had 3 bakken gekocht, heb er 2 bakjes moeten weggooien omdat ze de volgende dag verrot waren
Ik ga daar echt mee terug hoor.. Ookal is het een kiwi.. Ik betaal er ook voor. De Lidl hier heeft zeer slecht groente en fruit, heb er 3 x gehaald in anderhalf jaar tijd, constant een tijd ertussen. Toch weer over laten halen en 2 dagen later sta ik daar weer om de verrotte rommel om te ruilen voor geld. Ik hou het lekker bij de ah, c1000 of de markt!
In mijn geval wisselt dat echt per week. Heb hier een kast onder de trap die best vol staat met houdbare spullen. En een grote vriezer waar veel groente en vlees en brood, snacks, vleeswaren voor op brood etc inzit. Dingen die ik per week haal zijn vaak fruit, brood en de voorraad aan te vullen. Tomatenblokjes en rijst, koekjes en chips enzo haal ik dan gewoon bij want die zijn toch nooit in de aanbieding (b merken). Groentes en vlees, maaltijdpakketten sla ik dan groot in als er een aanbieding is.
Dat lijkt maar zo. Als je het forum langer volgt zal je zien dat er juist wel veel groente en fruit gegeten wordt. Heel veel verse producten zelfs. Je kan daar bij goede aanbiedingen ook veel gesneden van invriezen zodat je in de weken dat het niet in de aanbieding is uit je voorraad kan putten.
Dit bedoelde ik dus Pas op de markt goede aanbieding van prei en toen bij de ah paprikas en bospeen in de aanbieding. Dan heb ik weer 4x 500 gram soepgroente. Verder heb ik nu bijvoorbeeld voor 6x macaroni/spaghetti groente in de vriezer, 2x bami, en een voorraadje bloemkool, bonen en nog een zak boerenkool en vier zakken met italiaanse groente maar dan zelf gesneden. En dan het nodige aan vlees. Dit verdeel ik dan per porties in zakjes en dan de vriezer in. Dus koop een kg gehakt in de aanbieding en daar maak ik dan zakjes van 500 gram, 350 gram, 250 gramen 125 gram van. Dit kost dus in aanschaf veel geld maar de weken erna put je uit je voorraad tot het weer in de aanbieding is. Wij maken eigenlijk alles zelf behalve de roti en lasagne. Die eten we uit een pakje en de chicken tonight potten.
Zo nu en dan kom ik hier langs en zet ik wat neer, maar kijk er wel veel op in deze topic... Vind het soms wel lastig om aan mijn week budget te houden. Vandaag heb ik voor 5 dagen boodschappen gehaald en was 27 euro kwijt. Weet niet of niet veel is? Wij eten: vanavond - worteltjes/aardappels met een schnitzel, woensdag - lindpasta met asperges en zalm donderdag - sla geb.aardappeltjes en kippenbout vrijdag - kapucijners met spekjes/speklapje/geb. uitjes/ zilveruitjes/piccalilly zaterdag - bij mijn ouders zondag - soep met brood alles in het groen heb/had ik al in huis Melk/brood/fruit/beleg had ik nog genoeg in huis, dus ging echt alleen om avond eten.
Ik probeer me aan 160per week te houden maar lukt niet altijd meestal wel ik vind het altijd heel veel geld maar vind gezond eten te belangrijk om daarop te besparen. (2volw 3 kinderen) Ik ben bijna elke week hetzelfde kwijt aan dezelfde dingen Brood 35 Kaasboer 20 (eieren melk yoghurt kaas) Ah 40 Ekowinkel 30 Markt 50 Maandelijks 40 meel.
Jeetje dat is veel hoeveel broden koop je wel niet? Hier kost een brood 2.50 euro en koop ik er 4 voor 1 week dat is 10 euro per week.
Zoo 160 euro das 640,- P maand! Is dat alleen eten wasmiddel enzenz of ook kleding? Dan kan je elke avond biefstuk eten joh! Zie nu dat je er dus geen kleren bij heb ik vind het nogal wat haha..