Hm, dat is dan wel een ander verhaal dan ze mij hebben vertelt . Maar even afwachten hoe het gaat lopen dan
Mischien is het bij Tobias maar een klein plekje. Ik kreeg meteen een vervolgafspraak voor 3 dagen later (want moet om 3-4 dgn herhaald worden) dat vertelde ze mij.
Dan is het hier inderdaad anders . Ik heb geen vervolg-afspraak gekregen. Ben trouwens wel geschrokken van hoe het er nu uitziet . Er zit een heel eng zwartig korstje op nu. Had jouw dochter dat ook na de behandeling??
Het lijkt me dat dat juist goed is. Tenslotte wordt de navelstreng na de bevzlling ook zwart. Ik denk dat dit juist betekend dat de behandeling werkt en het wild vlees afsterft.
Bolkje: Klinkt wel goed hoor. Ziet er wel naar uit denk ik inderdaad. Hopelijk veranderd de plek snel. Mijn man gaat morgen bij lidl een gourmetschotel halen. Die gooi ik dan in 2 porties in de vriezer en dan kunnen we toch in de kerstvakantie een keer lekker gourmetten als we er zin in hebben. Hangt natuurlijk af van wanneer ik ga bevallen.
Goed idee, Saar Wordt nu wel spannend he? Wil je eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis?? Ik ben vandaag jarig Ben alleen een beetje nerveus, want het huis is nog een grote rommel en we hebben ook nog geen verjaardagsboodschappen gedaan, en mijn man heeft nu een sollicitatie-gesprek waarvan hij pas rond op zijn vroegst 11 uur thuis is, en de visite komt al om 2 uur Dus dat wordt even stressen en als een vliegende kip opruimen tussen het flesjes geven en de verschoningen door Probleem is alleen dat ik er even helemaal geen zin in heb om op te ruimen. Ik doe het niet voor mezelf, maar alleen voor mijn moeder, omdat die altijd zoveel kritiek levert als het niet netjes en schoon genoeg is naar haar zin. Eigenlijk heb ik nu ik mama ben geworden echt zo'n gevoel dat ik niet langer meer wil leven voor de goedkeuring van mijn moeder. Ik wil gewoon mijn eigen leven leiden, met mijn eigen gezin. En daar mag zij uiteraard best een rol in spelen, maar ze hoeft echt niet langer de regisseur te zijn die bepaalt wat ik doe Bovendien sinds ik die kleine eruit heb geperst voel ik mezelf heel anders. Voel me krachtiger en stoerder, dus ik voel me ook best wel sterk genoeg om tegen mijn moeder in te gaan . Al blijft het lastig
Gefeliciteerd bolkje. Ben je een beetje verwend al? Vervelend is dat als je kritiek krijgt over hoe je je huishouden doet. Lekker doen wat goed voelt voor jezelf. Je bent notabene net bevallen dus je kunt toch ook niet alles verwachten van jezelf. Moeders ook he?! Ik ga in ieder geval in het geboortehuis bevallen i.v.m. mijn vorige bevalling. Maar ik heb voor die tijd nog (als het goed is) een gesprek met de gyn. dus het kan nog veranderen. Daarnaast ben ik nog aan het rommelen met mijn bloeddruk waarvan we hopen dat hij stabiel blijft. Dus ik zie het wel.
Ik ben zeker verwend! Ik heb van mijn man al allemaal cadeautjes gekregen: een berg voor in mijn kerstdorpje , een soort naslagwerk over baby's waar alles in zou moeten staan wat je als moeder moet weten en twee bruisballen voor in bad Zo, nu eerst maar eens even douchen en dan ga ik maar eens beginnen met het maken van een boodschappenlijstje hopelijk slaapt ons mannetje even door, dan kan ik ook ff doorpakken .
@bolkje: herkenbaar, hier ook zo'n moeder. Vroeger was het ja en amen als ze ergens wat van zei. Nu zeg ik wel eens: als het je niet zint, kom je toch zelf poetsen?
Haha, AMEN, Peetj! Oooh, ik moet echt wat gaan doen, maar ik heb geen zinnnn Bluh En ben ook echt nerveus, want mijn man is nu dus op gesprek bij een bedrijf voor een salaris-onderhandeling In principe is hij aangenomen; als ze het eens worden over het salaris. Het is echt superrelaxed: hij krijgt dan na 1 maand proeftijd direct een vast contract, dus ook weinig onzekerheid bij het overstappen vanaf zijn huidige baan. Daarnaast dus meer salaris, en zodra we het rijbewijs hebben geregeld een auto van de zaak Daarnaast hopelijk ook wat extra salaris . Zou wel fijn zijn, zeker nu ik nog steeds geen baan heb (Maar daar mag ik me de komende 6 weken niet druk om maken, want ben nog met verlof nu!)
Klinkt goed bolkje, zowel je cadeaus als de baan van je man. Hopelijk worden ze het eens. Scheelt wel dat hij vanuit zijn huidige baan solliciteert. Is een stuk makkelijker in de onderhandelingen. Peetj: Ja dat is soms de beste manier. Hoe is het verder met je? Ik moet straks boodschappen doen en zie er zo enorm tegenop. Heb net voor het eerst in 3 weken weer een gestoft beneden (lees 2 vensterbanken en het dressoir) en ben gesloopt. Maar wil even kijken wat het met mijn bloeddruk doet als ik dus iets doe ipv niets. Eerst maar koffie en moed verzamelen. Heb gelukkig wel een lijstje gemaakt gisteren.
Best rustig, zo om 12.00u in het zkh zijn. Verder heb ik sinds gisteravond het idee dat er wat in mijn keel zit of opgezwollen is. Heel irritant, voel het met slikken, hoesten, praten en net moest ik een boertje laten, leek alsof het er niet voorbij kon zeg maar.
Dat scheelt inderdaad behoorlijk ja Maarja, ik ben wel bilj dat mijn man eindelijk het licht heeft gezien wat betreft zijn huidige werk. Al vanaf het begin heb ik irritaties dat ze zo weinig balans hebben tussen werk en privé. Hij wordt echt zo vaak op zijn vrije dagen gebeld en ook elke keer als hij vakantie heeft hebben ze hem nog wel ergens voor nodig. Vorige keer zelfs op terschelling moest ie een half uur aan de telefoon hangen omdat ze hem belden Dat irriteert me echt. Als ik alle keren dat hij buiten werktijd dingen voor het werk deed en keren dat hij kosteloos overwerkt bij elkaar optel, denk ik dat hij elke maand wel een dag extra uitbetaalt kan krijgen. Hij kan dan ook wel eens eerder weg, maar als we dat tegen elkaar wegstrepen blijft er onder de lijn toch echt nog wel flink wat tijd staan die hij aan zijn werk besteed maar waarvoor hij niet betaalt krijgt. (Zelfs met de dagen erbij die hij vrij heeft genomen afgelopen weken ivm mijn borstontsteking) Nu de kleine er is begint hij zich dat ook steeds meer te beseffen. Zijn tijd is hem opeens veel waardevoller geworden, omdat hij die liever met zijn gezin doorbrengt dan op zijn werk . (Snap alleen niet dat hij daar nu pas achterkomt, maargoed )
Peetj: Moet je voor verder onderzoek of voor overleg over de vwp? Bolkje: Oh dat is echt vervelend. Mijn man heeft wel 1 zomer(toen onze oudste geboren is) stand-by gestaan voor zijn werk toen bleven we thuis en heeft hij nog wel 2 dagen gewerkt ofzo. Maar dat was eigen keuze. Deze zomer gaan we ook niet weg dus kans dat hij dan hetzelfde doet als hij er nog werkt tenminste. Wel is gratis overwerk bij hem in de branche heel normaal geloof ik. Toen hij nog 5 dagen werkte kwam het regelmatig voor dat hij 50-60 uur werkte als er een project de deur uit moest. Sowieso werkt hij elke dag extra, half uur tot een uur. Maar goed we hebben dan ook geen reistijd dus dat scheelt. Nu is zijn contract teruggeschroefd naar 4 dagen dus spaart hij toch wel werk om evt. vrijdags extra te kunnen werken en dat word dan wel uitbetaald. Ik ben het wel gewend en ik heb me er bij neergelegd. Maar ik snap je probleem hoor. Het is belangrijker dat hij een baan heeft aangezien ik volledig thuis ben. Wat de bloeddruk betreft wil ik zien of hij verder stijgt, hij is nu stabiel (hoger als bij de start). Als hij verder stijgt bij inspanning zal ik echt rust moeten houden zeg maar.
Bolkje, gefeliciteerd Bij mijn dochter kwam er ook zwart korstje, en hele navel werd beetje zwart, is nu nog steeds een beetje.
Spannend peetj. Sterkte vanmiddag. Ik heb gratis 8 rollen edet. Fijn voor de kraamperiode want die is wat zachter als die ik normaal heb. En met een knip in het vooruitzicht is dat wel fijn dan.
Ik ga die edet ook maar halen denk ik. Maakt het nog uit welke variant of pak je koopt? Vanmiddag even naar de supemarkt. De boontjes zijn in de aanbieding en man had geen zin in boerenkool haha. Worden dus sambalboontjes. Morgen chicken tonight denk ik.