Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Bonkie, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#2901 Saar22, 6 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2013
    Zo ik ben er ook nog hoor;) Hier is het huis al netjes, dus dat hoef ik niet meer te doen. Ik ga vandaag boodschappen doen.
    Vanavond bonenschotel maken en ik wil dit weekend lasagnesaus en macaroni maken en invriezen. Gehakt is namelijk in de aanbieding. Heb al besloten dat we zondag pizza eten. En dan voor volgende week zien we het wel even.. In ieder geval een keer wat uit de vriezer. Momenteel ben ik niet zo goed in plannen. :)

Peetj: heel veel sterkte vandaag. Hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag.

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik zag dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/482700-10-korting-staples.html en moest aan de mensen hier denken. Ik heb niet die decemberzegels gedaan want die mogen officieel niet. Maar heb wel 6 pakken van 8 rollen toiletpapier besteld (geen actieproduct want dat mag ook niet) voor 90 cent! En daar komen ze het voor thuisbezorgen ook. Handig misschien voor de mensen hier die het niet zo breed hebben (je kunt ook iets anders bestellen uiteraard zolang het maar geen actieproduct is)

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier ook toiletpapier besteld. Wat lief van je om het hier te delen.

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier straks weer boodschappen doen. ga voortaan vast bedrag pinnen van 80 euro, al wat we die week dan overhouden stort ik op de spaarrekening. eens kijken wat we aan t eind van het jaar dan gespaard hebben :)

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Eerste boodschappenweek is weer om. Ik heb 74,20 uitgegeven incl. 2 pakken luiers. Daarnaast voor 7 keer eten in de vriezer. Ik heb inmiddels 53 zegels voor het boodschappenpakket van de plus. Schiet mooi op dus.

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Graag gedaan hoor Saar.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zuurtje: Klinkt heerlijk die verschijnselen. Ik lust geen mosselen gelukkig.

Weekmenu:
    Zondag: Snert (van mijn moeder gekregen net)
    Maandag: Macaroni (vriezer)
    Dinsdag: Aardappels met broccoli + vlees
    Woensdag: Zuurkool met worst
    Donderdag: Hutspot met worst
    Vrijdag: hete rode saus met rijst en kroepoek
    Zaterdag: Patat
    Zondag: wraps
    Maandag: gebakken aardappels+sla

Kopen voor dit weekmenu:
    - broccoli
    - Hutspotgroente
    - Patat
    - Ijsbergsla krop (voor zondag en maandag)
    - Groentemix champignons (in de aanbieding bij plus)

Valt mee deze week.

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    peetj; wat fijn dat de uitslag goed was!! knuffel

10. Ja, echt supergoed nieuws, Peetj :D

11. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Peetj, wat fijn dat de uitslag goed is! Super! (ik lees meestal alleen mee, schrijf maar weinig)

12. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Kortingscode werkt niet meer..te masaal gebruik van gemaakt denk ik hihi

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Yara: Ik zag het al. 't Kan ook eigenlijk niet haha. Ik heb wel de verzendbevestiging gehad, zijn 3 pakketten.

Bolkje: Hoe bevallen de wasbare luiers eigenlijk?

14. Helaas niet zo goed :( Veel lekkage gehad, dus wij gaan ze niet kopen…. Wel jammer, maarja :(

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Onskleintje had dat toch ook? Misschien ligt het aan het merk? Balen zeg. Gelukkig kon je ze gratis proberen.

16. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi meiden,
    Ik lees hier veel mee en probeer me aan jullie tips te houden:D
    Mag ik vragen of jullie boodschappen inclusief of exclusief shampoo, zeep, schoonmaakmiddelen enz is?
    Wat zijn jullie kwijt aan boodschappen met al die produkten erbij?
    Wij zijn een gezin van 5, de kinderen zijn 6,4 en 2.
    Ik zou graag minderen, maar heb er een zwaar hoofd in.
    We begroten nu 15 euro per dag, dus bij een maand met 31 dagen hebben we ongeveer 487 euro.
    Voor alleen de luiers begroten we 25 euro per maand.
    De rest van de toilet artikelen en schoonmaakmiddelen enz zitten in de 487.
    Zou het minder kunnen?
    En wij gaan altijd naar heel veel winkels voor de aanbiedingen maar we worden er lichtelijk gek van, we hebben al weinig tijd en dan ben je zo een dag kwijt aan de boodschappen doen.
    Ik wil niet elke dag naar de winkel gaan.
    Kopen jullie bij 1 winkel of bij meerdere?
    Weekmenu's maken we ook al jaren dus die tip ken ik al;)
    Maar meer tips zijn welkom:D

Gr MB2005.

17. minon

minon Niet meer actief

Mb2005
    Ik ga ook naar een winkel: de plus.
    Dit omdat naar veel winkels gaan voor mij averechts werkt. Ik neem dan juist meer mee. Buiten dat heb ik er de tijd niet voor omdat we erg druk leven hebben met eigen zaak. Ik probeer voor 50 euro per week incl schoonmaak en wasmiddelen, maar die koop ik wel overal en nergens. Makro, sligro, op=op voordeelshop, action etc.

Gisteren even laatste dingen in huis gehaald voor weekend. Andere auto opgehaald (keuring loopt januari af en nueen met apk tot nov 2014) staat nunbij de garage voor uitlijnen en dan kunnen we er weer tegenaan.

Lijstje:
    2x brood
    2x bamigroente
    1x chips
    1x kipfilet
    1x augurken
    2x lunchworst
    1x roosvice
    2x paprika
    600 gram sperziebonen
    Ananas
    2x aardbeien
    Totaal 14,60

Weekmenu volgende week:
    Roti
    Pizza
    Macaroni
    Ratjetoe
    Lasagne
    Boerenkool
    Chicken tonight of macaroni ovenschotel

Halen deze week:
    Afbakbrood
    Sperziebonen
    Aardappeltjes
    Italiaanse roerbakgroente
    Gehakt
    Kipfilet
    Pakken sap
    Totaal ongeveer 18 euro

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mag ik ff zeuren? Ja? Fijn ;):D

Had nog 8 euro op een cadeaukaart van de Action staan en stond net met 10 euro aan spulletjes bij de kassa. Blijkt dat ze sinds gister geen contact met hoofdkantoor hadden en de saldi kon dus niet van de kaarten gehaald worden. Dat ze dat ook niet ff bij de ingang aangeven!! :x

Beetje jammer, dus dat kostte me tientje....

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

MB2005: Hier 250 euro in de maand voor 3 en straks 4 personen incl. luiers, verzorging en wasmiddel.

Nijntje: lekker weekmenuutje! En goedkoop ook;)

Annedora: Dat je het hebt meegenomen. Hoezo kun je geen cadeaukaart inleveren als ze geen contact hebben gehad met het hoofdkantoor:(

20. minon

minon Niet meer actief

Zijn nog een aantal voorraaddingen die ik aan wil vullen en ook wat extra voor kerst alvast dus kom iets duurder uit dan 18 euro nog. En later in de week nog fruit.
    Bijv kilo kip bij de ah voor gegrilde kip
    Paprikamix die ik vast in grove stukken snijd voor in de marinade die ik ook mee ga grillen. De paprika dan. Net met uien, bami, satesaus.
    Aardappels voor de salade die ik ga maken.
    Djahe om keer zelf babi pangang te maken. Zou dat trouwens ook met runderlappen kunnen ipv varkenslappen? Ivm chloresterol van man eten wij geen varkensvlees.
    De meeste van die dingen zijn rond de kerst uitverkocht haha dus sla nu alvast in hoef ik mooi niet zo vaak die drukke winkels in rond kerst om alles bij elkaar te krijgen.

Deel Deze Pagina