Peetje: Ik had al gereageerd in je topic, maar nogmaals gefeliciteerd. Wat een nare situatie met je man zijn werk/uitkering. Hopelijk komt er nog een passende oplossing. Kerst: Geen flauw idee. Hopelijk met een klein meisje of jongetje in mijn armen Verder niks onthouden. Sorry dames.
Peetj wat een nare situatie zo zeg! Hopelijk krijg je aanvulling. Ik weet wel dat je het niet zomaar krijgt. En anders je over een heeele grote drempel zetten en naar de voedselbank gaan en je daar aanmelden. Ik weet dat het het laatste is wat je doet maar als het echt niet anders kan dadelijk... Ik ga zo boodschappen doen. Baal flink want aan mn auto is iets met het schakelen kapot waardoor ik em bijna niet in zn achteruit krijg. Ze hebben het nu met wat tyrips 'gemaakt' maar Donderdag is het onderdeel pas binnen hij moet het even overleven tot we in september nieuwe auto in de rijschool krijgen dan heb ik een hele mooie goede auto die voor de verkoop niets meer waard is maar voor mij heeeeel veel. Voor sinterklaas een spaarpot gekregen die niet open kan behalve met een blikopener. Mijn challange: alle 1 en 2 euros gaan daar in voor een nog onbekend doel. Alle 1,2,5,10,20,50 centjes gaan in de spaarpot van dochter maar hier was ik al een tijdje mee bezig. Ben al mn potjes al af geweest om het klein geld te verzamelen en zit nu op: Spaarpot: 9 euro Spaarpot dochter.... Even tellen 17,82 Ach ja alle kleine beetjes helpen
pfff, ff wat van me aftypen hoor. vriendin van me belde net, of ik t journaal al had gezien. iets over een baby die gisteren is overleden na een val in t water. gaat t dus over een schoolvriendin van haar, heb samen met haar in de klas gezeten en altijd alles nog gevolgd over haar vanuit mn vriendin... gister namiddag is ze gaan wandelen met dochter en zoontje van 3 maanden, dochter loopt weg en ze gaat er achter aan, laat de wandelwagen staan en deze stond dus blijkbaar niet op de rem en rijdt het water in. ze is er meteen achteraan gedoken en heeft haar zoontje eruit kunnen halen, 112 gebeld, trauma heli erbij geweest , gereanimeerd maar t heeft niet meer mogen baten. wat ongelooflijk erg! kan het niet bevatten. dit is t ergste wat je als moeder kan overkomen denk ik, het verlies van je kindje. weet niet of ze hier ooit op zp komt maar ik wens ze veel sterkte.
Vreselijk wat erg zeg. Dan hou je je levenlang een schuldgevoel. Had ik maar.... Net bij de plus geweest en al aantal dingen extra meegenomen die veel op zijn rond de kerst. Rundergehakt 2,99 Vastkokende aardappels 2,19 Paprikamix 1,49 Aardappelschijfjes 0,99 2x roerbakgroente 3,98 Dubbelvlaflip 1,89 Zacht en luchtig 1,42 Muffins 1,78 Boerenwit tijger 1,29 Patat 0,65 2x halfvolle melk 1,42 Kaneelsterrem 1,89 Musketflikkem 1,14 Rijst 0,34 Macaroni 0,29 Mienestjes 1,19 Fusili 0,40 Tomatenblokjes 0,35 Tomatenpurree 0,46 Roti 2,19 Azijn 0,48 Atjar tjampoer 0,69 Djahe 0,74 Gembersiroop was op dus babi pangang moet nog even wachten Augurken 0,85 Fritessaus halfvol 1,64 Lunchworst 1,80 Snakes 1,05 Nib-it 0,93 Snackcups 0,75 2x Pistolets 0,78 Bakin 0,47 Duo fruit mango sinaasappel 0,75 Duo fruit sinaasappel perzik 0,75 Duo fruit sinaasappel abrikoos 2x 1,48 2x sinaasappelsap 2,28 Cola 0,39 Statiegeld 0,25 Totaal 44,64 Actie aardappels -0,90 Actie paprikamix -0,20 Pluspunten 0,78 Actie roerbakgroente 0,98 Actie muffins -0,78 Actie nibit -0,33 Actie plus sap -1,27 Actie campina -0,82 Totaal 40,14 5 zegels boodschappenpakket erbij. Ik moet nu nog de hele rechtse rij+ 1 Net pastasaus gemaakt en weer een voorraadje paprika en groente voor de vriezer.
Handig Nijntje. Ik moet nog 15 zegels. Maar ik speel vreselijk vals want ik koop ook gewoon veel lekkers op het moment Manlief getrakteerd op een kratje amstel ik ben zo blij met hem. Neemt me zoveel werk uit handen. Hij mag het alleen niet drinken nu, want een bierlucht tijdens de bevalling wil ik niet. Als ik klaar ben met sparen ga ik voor jou sparen Nijntje.
Fijn dat ie goed meehelpt en lief van je dat je voor mij wil sparen! Het gaat erom spannen of ik hem vol krijg. 25 zegels door het aantal weken is 41 euro per week. Dus in theorie is het net wel denk ik, zeker als er nog bruikbare dingen komen met een extra zegel. De buurvrouw is ook al hard aan het sparen haha.
Die aanbiedingen zijn niet al te best waar je een extra zegeltje op krijgt valt me wel op. Maar ach mag de pret niet drukken.
Nee idd. Nu een extra zegel op de vlaflip. Normaal eten we die nooit maar ach vooruit nu extra zegeltje haha.
pffff zit al op de helft van het budget van deze maand. Veel te veel snoep/ eten in huis, en zelf al 5 kilo aangekomen de laatste paar maanden. ik heb een nieuw apparaat, een nieuwe keukenmachine (zo`n mixer met kom) Helemaal blij mee! Kan ik fijn zelf taart maken en koekjes (hoe zou het komen dat ik aankom haha) Peetj gefeliciteerd dat de uitslag goed was.
Hmm hier ideeën voor kerst? We zullen, waarschijnlijk, met 10 personen zijn..(9 volwassenen, 1 kind).. Mijn stiefmoeder eet geen vlees, wel vis Ik eet geen vis, wel kip en de rest eet alles Maar ik heb eigenlijk niet heel veel plaats om iedereen tegelijk aan tafel te zetten (heel misschien lukt het net aan).. Een soort tapas achtig iets ofzo? Of is dat raar?
Onskleintje: ohoh. In het kader van de decembermaand is mag het of niet? Mamak: Of een buffetje op tafel en zitten op de bank? Soepje vooraf met stokbrood, en dan gewoon lekkere dingen op tafel?
@OnsKleintje: ik ben ook aangekomen de afgelopen maand Hier komt het doordat ik geen tijd neem om te lunchen, en dan vervolgens 's middags aanval op de repen chocolade
Balen meiden. Ik kom ook aan, maar ik moet en mag. Bolkje: Helpt het als je gewoon meer een eetschema aanhoudt? Ik kan echt niet zonder lunch dus herken het vergeten niet Ik krijg morgen te horen of ik een geplande keizersnee ga krijgen. Zit vol spanning. Resultaat: heel veel snoepjes eten.
@Saar: spannend!!! @aankomen: heel raar, bij mijn zoontje kwam ik in sneltreinvaart aan, toen hij geboren was, woog ik 27 kg zwaarder! En nu? In het begin de 4 weken tussen de laatste mk en deze zwangerschap 3 kg afgevallen en nu 2 kg aangekomen..