Groot gelijk annedore. Ik hou ook van koken maar kan ook nooit mezelf lekker uitleven. Dat kun je ook doen elena wat anedore zegt. Met een kaasschaaf plakjes afsnijden of met een rasp en invriezen in een zakje. Heb je lekker lang heerlijke kalkoen op brood. Maar onbeschoft blijft het. Ik heb een soeppan aardappels opstaan voor mn slaatje haha. Voor werk, ouders en schoonouders en voor kerstavond op toastje. Dadelijk nog appelflappen maken. Twijfel om een plakje diagonaal door of die nog een keer diagonaal. Dat je dus twee flapjes uit een olakje bladerdeeg hebt. Zouden ze dan te klein worden? Is voor brunch op werk. Ben ook zn twijfelkont af en toe en wil alles perfect haha
Nijntje1990: zelfgemaakt slaatje, jammie! Ik zou grote flappen maken, want ik houd niet van priegelen als het niet hoeft
Ziet er beetje raar uit op de foto haha. Vastkokende aardappels, fritessaus, beetje sap uit augurkenpot, augurkjes en eigen merk smac. En geraspte waspeen. Ga op mooie schaal leggen met plakjes wortel, augurk en gekookt eitje en wat dotjes fritessaus. Nu nog appelflappen (grote ivm tijdnood toch) en aardbeitjes met slagroom en klopfix. Zie wel hoe lang het goedblijft.
hij is goedgekeurd, ik hoefde niets te betalen. Ik heb een mypeugeotcard aangevraagd, betaal ik 49 euro ipv 93 bij de anwb, weer een kleine besparing
Hoi meiden Ik heb nog wat zegels voor het PLUS boodschappen pakket. Kan ik iemand hier gelukkig mee maken? Ik vind 1 pakket genoeg. Als er meer gegadigden zijn ga ik voor wie eerst komt eerst maalt. Graag via PB. Zodra iemand gereageerd heeft zal ik het hier posten. Ik kan eventueel ook loten onder de reacties. Weet even niet wat eerlijker zou zijn.
Meiden, ik wil jullie allemaal heel fijne dagen wensen met jullie familie en dierbaren. En ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van de kleine en simpele dingen dat ga ik zeker wel doen! Tot na de kerstdagen *zwaai* Ik ga een en ander vast voorbereiden qua kerstdiner en verder lekker kneuteren met mijn kleine mannetje. Even zp uit
ook vanuit hier iedereen hele fijne feestdagen! duik nu mn keuken in om alles alvast voor te bereiden, dochter wil meehelpen dus ben benieuwd hoe ver we komen
Nijntje: ik wil ook aardappelsalade maken voor donderdag en vrijdag,... Heb morgen alleen niet zoveel tijd om te maken.... Zou ik het vandaag al kunnen doen denk je?
Nou het nieuwe werk van mijn man gaat niet door lang verhaal maar opeens krabbelen ze terug qua salaris. Ze bieden nu juist 800 minder dan bij zijn huidige werk Stom!!!
Ja, gelukkig wel! Hij had nog niet officieel laten weten dat hij wegging en ook nog geen contract laten beëindigen. Wel had hij aan zijn leidinggevende vertelt dat hij een goed aanbod had gekregen waarvan hij heel zwaar zat te overwegen om het aan te nemen . Maar dat hij nog op de definitieve bevestiging aan het wachten was. Gelukkig dus nog geen actie ondernomen wat dat betreft. Maar het is wel even slikken, want je stelt je er toch een beetje op in Ach, we zijn in elk geval een keertje uit eten geweest en hebben ons toch weer een paar dagen rijker gevoeld dan we waren
Even een ego-berichtje: Wij zijn vandaag om 13.20 uur weer trotse papa en mama geworden van een zoon, Jefta. Hij weegt 3575 gram en is 51 cm. Hij doet het goed. Hij is nog wel erg moe en ik ook, maar het is erg meegevallen allemaal. Hij is super lief uiteraard. Komende dagen nog verwend in het ziekenhuis.
Saar: gefeliciteerd! Fijn dat alles is goedgegaan. Bolkje: wat aso zeeg 800 minder! Gelukkig heeft hij nog niet opgezegd en hopelijk kan hij blijven waar hij zit. Soepstengel: kan prima hoor gewoon in de koelkast bewaren.
@ Saar; van harte gefeliciteerd!!! Geniet van je kraamtijd, je hebt het verdiend! @Bolkje; schandalig, 800 euro minder!
Gefeliciteerd saar! Wat leuk een zoon geniet van de komende tijd...hopelijk heb je een voorspoedig herstel! Bolkje: wat balen zeg, dat is wel even weer een knop omzetten. Gelukkig de oude baan niet opgezegd, maar toch........even weer je toekomstbeeld veranderen. Wel raar dat ze nu ineens met zo'n laag bod komen terwijl eerst anders is besproken....