@saar van harte gefeliciteerd! @bolkje, nou jaaaa zeg! heeft je man ook een tegenbod gedaan? kan hij alsnog doen.
Nou, het ging dus heel raar . Hij had dus te horen gekregen dat zijn vraagprijs goed was, en vervolgens krijgt hij een contract met het salaris dat hij zou krijgen erin vermeld, en toen was het dus opeens 800 euro lager dan ze hadden besproken. Eerst dachten we nog dat het misschien per ongeluk netto erin was gezet ipv bruto, maar mijn man heeft even gebeld en het bleek dat ze het gewoon eenzijdig opeens hadden aangepast. Ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt en ik ben dus ook blij dat we er nu achterkomen wat voor een raar bedrijf het is, ipv als mijn man er al werkte
Echt heel raar bolkje. Gelukkig heeft je man zijn baan nog niet opgezegd, dat zou helemaal erg zijn. Gr MB2005.
Hier echt ontzettend veel over van de feestdagen Hoef zeker twee weken geen boodschappen te doen. Mooie meevaller want de feestdagen waren echt duur zat. Heb nog veel groenten en fruit over en ook nog een flinke hoeveelheid kalkoen. Ga eerst de groenten en fruit opmaken die kort houdbaar zijn en dan over op de lang houdbare spullen (kool, wortelen, bieten, etc). Heb ook nog genoeg schoonmaakspul en verzorgingsproducten dus dat is erg fijn. Vanavond eten we club sandwiches van zelfgebakken brood met de overgebleven kalkoen en daarbij de overgebleven al bereide groenten van gisteren.
Wow, elena, da's wel heel veel zeg Wij hebben wel wat afbakbrood over van de gourmet. Daarnaast ook nog wat groentes, dus die gaan vanavond door de nasi. En we hebben nog wat ijs over, dat is ook lekker natuurlijk Vanaf komende maandag doe ik mee aan consumerscan. Dat houdt in dat ik alle boodschappen moet scannen als ik thuiskom. Op die manier doe ik mee met van die onderzoeken die vaak in de krant staan (voorbeeld: gemiddelde nederlander geeft 10 per week uit aan snoep ., die info halen ze weg bij mensen die meedoen met boodschappen scannen). We verdienen er punten mee die je kan inleveren voor cadeaubonnen. En ook krijgen we een kleine vergoeding
Wi hebben het goed uitgekiend blijkbaar want we hebben niets over. Iedereen had voldoende gegeten dus prima uitgemikt. Ik ga morgen even wat halen denk ik voor oud en nieuw. Wat weet ik nog niet.
@ Elena dat is veel! Fijn zeg! En die sandwich klinkt lekker @bolletje wat een leuk idee. Kun je je daar oor opgeven? @hier niet veel over qua diner, alles is opgegaan. Wel hebben we nog wat afbakbroodjes over en chips en drinken. Dus dat scheelt weer Verder nog genoeg in de vriezer liggen dus hoef voorlopig geen gewone boodschappeb te doen. Voor m'n bevalling had ik vorig jaar en lekkere fles champagne gekregen van een aantal mensen samen. Nooit durven openmaken. Dus Die staat er nog maar gaan we dit oud en nieuw toch maar eens opdrinken. Schoonzus en zwager komen hier met oud en nieuw en we maken samen wat lekkere hapjes. Iemand nog ideeën?
Saar: ik lees dat je bent bevallen. Dat was dus kerstdiner in het ziekenhuis. Dat had mijn moeder 28 jaar geleden ook zij mocht op tweede kerstdag naar huis met mij. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt en natuurlijk gefeliciteerd met de kleine man!
Je verdient 100 punten per week en die kan je dan dus inwisselen. Hier staat een lijst met alle cadeaus . GfK Geschenken Catalogus Daarnaast vallen wij onder een bijzondere doelgroep (onder de 30) en daarom krijgen we 12 per maand ook nog. Alle kleine beetjes helpen
Ik ga me ook aanmelden denk ik, best leuk en inderdaad alle beetjes helpen Nog even een vraagje. Mijn oudste is bijna jarig. Nu laten we altijd iedereen mee eten s'avonds ( we vieren het dan vanaf 15.00 s'middags ). Nu vroeg ik me af of ik het niet beter op de dag kan vieren, ook i.v.m de kosten. Hoe doen jullie dat? Wij reserveren wel elke maand een klein bedrag voor boodschappen voor verjaardagen, dat is dus een extra bedrag voor de boodschappen. Ben benieuwd hoe jullie dat doen Hij wordt 7 trouwens, dus zich wel veel meer bewust van zijn verjaardag als mijn jongste van 2 Gr MB2005.
Wij doen ook altijd eten voor wie dat willen. Meestal een pan soep of twee soorten met broodjes en salades en fruit. Of gewoon een megapan bami of macaroni. Gaat er ook in als koek.
wij doen ook altijd met eten, al verschillende dingen gedaan: buffetje met koude en warme hapjes, soep met broodjes, en afgelopen oktober met dochters verjaardag stamppotbuffet gedaan: groot suc6! Over een paar weekjes wordt onze zoon 1 en dan doen we nasi en bami buffet.
wij doen dat ook altijd maar vindt het toch allemaal best wel oplopen, vandaar ook mijn vraag, maar jullie laten toch ook iedereen eten zie ik. Het is ook van alles, traktatie voor 25 kinderen, feestje, cadeau (geld krijgt hij want hij wil een tablet ), zijn verjaardag zelf vieren. 8 januari is hij jarig trouwens dus ik moet wel een beslissing gaan nemen Gr MB2005.
Bolkje: wat balen zeg. Hoe vind zijn baas het? Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. Wij zijn vandaag weer thuis gekomen en eten macaroni uit de vriezer. Toch lekker want we zijn best gesloopt. Hopelijk vinden we thuis onze draai weer een beetje. Ook met eten... Verjaardagen: Vieren wij voor ons zelf gewoon 's avonds(vanaf koffietijd). Dus koffie, gebak en fris en hapjes. Voor onze kinderen vieren we de verjaardag 's ochtends of 's middags of begin van de avond en tot 4 jaar met de ooms en tantes. Daarna alleen voor de opa's en oma's. Zo doen we het ook bij de neefjes en nichtjes. Eten voor iedereen begin ik niet aan, dat vind ik veel te duur worden.
@Saar: weet ik nog niet we hebben hem niet meer gesproken sinds we erachter kwamen dat het toch niet doorging. Zijn baas vond het wel begrijpelijk dat mijn man op zoek ging naar een baan dichterbij huis . Maargoed, helaas gaat het niet door.