Ik had ook maar een fles maar hoefde na de voeding alleen omspoelen met heet water en een keer per dag uitkoken. Merk heel erg dat het per instantie verschilde. In het ziekenhuis pakten ze bijvoorbeeld ook gewoon heet water uit de kraan. Een ander zei weer water uit de kraan en dan in de magnetron en de vk zei afgekoeld gekookt water. Je kan ook een magnetron sterilisator kopen of lenen. Zijn zo klaar schijnt het. Flessen zijn echt mega duur ik had die van difrax.
Net boodschappen gedaan vandaag eten we boerenkool met worst morgen&zondag. Sperziebonen,aardappels en vlees(diepvries) en witlof met aardappels en vlees diepvries gehaald: Boerenkool 1,35 - 0.40 korting tht witlof 0.85 sperziebonen (kunnen we 2x van eten) 1,19 3 appels 0,86 3 bananen 0,59 Aardappels 1,49 Spekreepjes 1,29 Chocomelk 0.89 Pindakaas 1,49 Jus zakjes 0.75 Appelsap 0,99 Chocolat chip koekjes 0,72 Croissant 3x 0,35 = 1,05 Tasje 0,10 Totaal 13,20 Heb nog rookworst liggen (vorige week in actie bij plus gehaald voor 1,- per stuk) Mn man heeft nog brood en melk gehaald. Geen idee wat hij daarvoor kwijt was, denk ongeveer 3,- zaterdag eten we altijd broodjes (met knakworst/ei of tosti o.i.d.) heb alleen nog beleg nodig en nog wat brood en wil bij plus nog ff wat in de aanbied halen. mijn week loopt van woensdag tot dinsdag (krijg op woensdag salaris) Ook even in de stad geweest, 2 broekjes voor de kleine gehaald en een pyjama voor dochter. Ze heeft alleen nog schoenen nodig.
Hm, ik heb inmiddels twee flessen erbij gekocht. Maar gelukkig niet zulke dure, namelijk van de KV; ze waren 2,60 per stuk. Ik heb ook een difrax s-fles, maar die bevalt eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Scheelt wel in het steriliseren als het maar eens per dag hoeft. We spoelden hem sinds maandag ook wel eens om met heet water, maar dan voelde ik me wel elke keer schuldig Maar blijkbaar hoeft dat dus niet elke keer te steriliseren tussendoor
@bolkje: steriliseren echt maar een keer per dag anders krijg je een overdreven hygiene en kan je kindje straks niet meer tegen huis tuin en keuken bacteriën. Verder gewoon omspoelen, beginnende koud water om een melk aanslag in je fles te voorkomen en vervolgens met heet water en eventueel een afwas sopje. Zelfde met temperaturen van je kindje, hoeft allang niet meer, weet niet of je dat nog doet maar je had het over een nieuwe thermometer.
Zo boodschapjes binnen. Vandaag toch roti hadden we beiden zin in. Wc papier 24rln 5,17 Kaas 3,87 Aardappels 2,19 Bonen 2,16 Appels 0,83 Aardappelschijfjes 0,99 2x roerbakmix 3,98 Koffie 0,95 (duurder geworden ) Doperwt/wortel 0,88 Smac xxl 2,30 (hopelijk is deze wel lekker. 50 cent duurder dan huismerk maar die is vernieuwd en echt niet lekker meer. Lijkt meer of halfrauwe gehakt nu.) Rokworst slagersafdeling 2,59 Pistolets 0,39 (duurder geworden) Rozijnen 0,89 (duurder geworden) 2x knorr wereldgerecht 4,38 Totaal 32,99 Actie groente -0,98 Actie knorr -2,38 Actie toiletpapier -1,17 Pluspunten 0,54 Totaal 28,02 Ik heb sterk de indruk dat de prijzen weer verhoogd zijn. Meer dingen gezien in de winkel die duurder zijn zoals de melk en de tomatenblokjes bijvoorbeeld.
Dat doen we niet dagelijks, hoor Maar bijvoorbeeld wel na zijn prikjes of toen hij verkouden was. Dan vind ik het toch wel een prettig idee om zeker te weten dat hij geen koorts heeft
Hier vanavond rauw andijvie. Lekker makkelijk voor mijn man, alleen aardappels kopen. Met een schnitzel van AH. Morgen denk ik bloemkool van de plus á 2 euro (kunnen we als het goed is volgende week ook nog van eten). Zaterdag: friet En verder weet ik het nog niet. Het is lekkere chaos hier met het boodschappen doen, maar goed dat komt ook door visite enzo.
Logisch toch? hier kwam ik pas na 3 weken weer bovenduiken op het forum Ik vind het al heel wat dat je nu alweer zo druk aan het posten bent
Trouwens grappig: sinds ik Tobias 150cc geef slaapt hij opeens veel langer! Ik dacht dat hij om 4 uur wel wakker zou worden, maar nee, nog steeds niet Wilde eigenlijk naar de C1000, maar dat wordt hem dan niet. Gelukkig besef ik me net dat er nog champignon en crème fraiche in de koelkast liggen, dus ik maak dan vanavond wel aribori rijst met champignons (Ik durf geen risotto meer te zeggen haha )
Ja maar ik mag ook niet zoveel. Dus als ik dan op bed zit te koekeloeren tussen de voedingen door vind ik dit wel een lekkere afleiding. (of ik ben gewoon verslaafd). Langzaamaan kan ik gelukkig steeds iets meer, maar langer als een uur of anderhalf op red ik nog niet.
Dat kan ik me dan wel voorstellen Ik kwam ook niet vaak forummen door onze kraamzorg. Voelde me zo schuldig als ik op de laptop zat terwijl zij mijn huis aan het opruimen was
Had ik nou echt geen last van. Mijn man ook niet. Nu hebben we ook maar 25,5 uur gehad dus valt ook wel mee. Maar goed als je je goed voelt heb je dat ook eerder. Mijn man is gelukkig nog 1,5 week thuis dat is wel echt heel lekker. Tobias alweer ruim 8 weken, wat gaat de tijd toch hard he?!
Ik lees mee heel af en toe post ik wat haha maar weekmenu do restjes vr broodje ei zat eten bij fam zo burritos ma spitskool met rijst bamikruiden gehakt en sate Di aard groente en snitzel wo pizza boodschappen gedaan kipfilet snitzel 2 keer 1+1 gratis slavink 1+1 gratis luier voordeelpak wasverzachter 1+1 gratis vleeswaren3 keer kaas aardappeltjes sate saus 2keer witte bonen en tomatensaus bietjes feta creme fraice bolletjes yogurt ranja zuiveldrank 1+1 gratis bami kruiden spitskool 2 rijst boter ketjap 47 euro nog halen Wereld gerechten appelmoes brood ham cristal clear pasta pizza sanwichhspread
De wereldgerechten en christal clear zijn in de aanbieding bij de plus. @saar Ben je bevallen met keizersnede toch? Dan duurt het allemaal een stuk langer!
@Nijntje: Ja wel een geplande. Maar vorige bevalling was totaal ruptuur dus ik vind dit een prettiger herstel eigenlijk. Ik zit in ieder geval niet op een enorme wond
Maak je de roti zelf Nijntje? Wij gaan zaterdag boodschappen halen. Er zijn een hoop goede acties bij de Bas van der Heijden. De C1000 hier gaat zaterdag dicht en 22 januari open, dan is het de Jumbo geworden. De derde Jumbo hier al Gr MB2005.
Hier gisteren restjes en simpel gegeten want Damìan was al om 16.00 uur in slaap gevallen (en heeft geslapen tot 07.00 uur vanochtend ) en vandaag dan het Turks brood met vega shoarma, romaine sla en gestoomde broccoli en zelfgemaakte knoflook saus. Ben nu al lekker thuis dus ga voorbereiden en straks lekker smullen als mijn mannen thuis zijn.
Mb2005 Ik maak het heel lui uit een pakje van knorr (1 euro nu bij plus) Saar Kan me voorstellen. Lekker weinig vloeien ook heh. Duurde alleen wel lang voor ik rechtop kon staan maar dat kwam achteraf omdat ze de boel beetje te strak hadden genaaid (vanzelf goed gekomen na een jaar had ik geen last meer) zie mezelf nog iedere dag naar Utrecht gaan helemaal dubbel op mn slippers en joggingbroek haha