Ik voeg even een foto in voor mijn Chinese soep. Via internet gevonden en smaakt hetzelfde als bij de chinees. Extra aan dit recept voeg ik toe: blikje tomatenblokjes, bruine suiker ipv witte en wat gembersiroop ipv poeder voor de zoete smaak. Chili maak ik zo: Zwartebonenchili met kip - Recept - Allerhande - Albert Heijn Kideybonen in chilisaus ipv zwarte bonen en als variatie kun je ook gehakt gebruiken.
Yep dan koop ik het wel en dan schuif ik menus door als er groentes in de aanbieding zijn. Maar rijst en pasta etc en eigenlijk veel houdbare dingen koop ik van oke merk (basismerk plus) dus ookal is er een aanbieding dan blijft dat goedkoper. Macaroni is bijv 27 cent voor 500 gram. Rijst 34 voor 400 gram etc. Als het dus een aanbieding is moet het zijn van iets wat ik ook echt gebruik.
Ik had vannacht nachtdienst en omdat zoonlief bij schoonmoeder is ivm oppassen slaap ik daar dan altijd. Alleen vandaag maar een uurtje kunnen slapen na me dienst, vanmiddag dus maar even met schoonmoeder en zoon op stap geweest, lekker de frisse lucht in. Hier in de buurt zit een grote Turkse winkel ben daar zeer goed geslaagd; 1,5 kg blauwe bessen 3.00 1 kg mini manderijnen (qua grote vergelijkbaar met cumquats) 1.00 8 rode paprika's 1.55 Vanavond thuis maar alles even goed wassen met water en azijn en eens bedenken wat ik met zoveel blauwe bessen ga doen . Bij de action heb ik ook nog 2 zakjes bio zaden gescoord met ieder 6 verschillende zaden, 0.79 per stuk. Goed geslaagd dus, dat maakt het slaap tekort weer goed haha!
Het plan was om naar duitsland te gaan voor de boodschappen maarik was te moe dus gewoon naar de plus. Heb wel veel Oke merk gekocht en eigen merk. Gehakt 1,69 Kipfilet 900gr 6,50 (aanbieding voorraad) Courgette 1,29 Rode pepers 1,39 Brood 1,35 Melk 0,69 Theebiskwie 0,39 Bloemenhoning 1,89 Buritos 1 (aanbieding voorraad) Couscous 1 (aanbieding voorraad) Rode curry 0,97 Halve perziken 0,87 Chips 0,77 Zoute sticks 0,99 Rijstewafels 0,19 Afbakstokbrood 0,39 Afbakbroodjes 0,39 Luiers 7,49 (0,19 ps) Schouderham 0,81 Kipfilet 1,19 Snijworst 0,72 Kip sate salade 1,42 Selleriesalade 0,69 Roomkaas 0,54 Granaatappel 1,55 Totaal 36,15 + 16,52 van de voeding van gisteren is 52,67 Ik moet nog: Shampoo Aardappelen Fruit Frisdrank hebben we nog ranja en 8 flessen spa rood (nog van de feestdagen ) en verder thee koffie en wijn (alhoewel ik dit niet zoveel drink) Dus deze maand gaan we zeker uit komen met het budget.. Ik ga het dan ook veranderen naar 60 en dan kunnen we 20 sparen
Ons weekmenu tot en met woensdag (ivm aanbiedingen): Vanavond: wedges met salade Morgen: thaise noedels met diverse groentes Maandag: Couscous met worteltjes en een groentenburger Dinsdag: Brood (we hebben 's avonds ene gesprek bij de bank, dus ik wil makkelijk eten dat we ook mee kunnen nemen voor het geval mijn man vertraagd is) Woensdag: Gepofte aardappel met broccoli Daarna kijk ik weer even wat de aanbiedingen zijn. Hopelijk wordt volgende week een betere week dan de afgelopen week Ben zo bizar moe (geweest) dat er gewoon niks uit mijn handen kwam, zelfs een weekmenu maken was al teveel moeite. Vannacht van 9 tot 7 geslapen en redelijk uitgerust opgestaan, maar ik merk dat ik nu dus alweer moe begin te worden
Als je zo moe bent zou ik even mijn bloed laten testen bij de huisarts. Eet je verder wel voldoende en gevarieerd? Bij mij helpt floradix ook altijd goed.
Hier net voor 36 euro bij ah boodschappen gedaan We hadden 2x kip schotel voor in de oven (aanbieding) 2x aardappeltjes (aanbieding) 1x sla (aanbieding) Bananen Melk vla 2x chips 2x chocomel (aanbieding) Kattenbakkorrels 2x brood 2x bolletjes 2x bakboter smeerboter koek smeerkaas cola Verder niet volgensmij. Vanavond eten we broodjes, morgen bij schoonmoeder, maandag kip, aardappeltjes en sla, dinsdag zal het patatje ofzo worden, moeten eind vd middag bij kinderarts zijn en dat duurt een uur Moet alleen nog wat komkommer en tomaat halen voor in de sla. Afgelopen dagen ook niet veel uitgegeven dus goedkoop weekje gelukkig
Bolkje: zou inderdaad even je hb laten checken, weet niet wat je hb was. Ik slik ook nog floradix en heb het gevoel dat ik er wel baat bij heb. Hier staat volgende week in ieder geval op het menu: Verse spinazie uit de oven met aardappels Bloemkoolovenschotel Gekookte bloemkool Verder weet ik het niet. Vandaag eten we patat en morgen pizza. Ik heb nog zuurkool met worst in huis, nasi, chinees en lasagne. Dus de week kan ik verder op zich wel vullen.
je hebt waarschijnlijk te lang geslapen. Hierdoor kun je later op de dag weer moe worden. je kunt het beste ongeveer 7 a 8 uren slapen Informatie over slapen | Slapen kijk bij het kopje slaapstoornissen. Ook wordt genoemd dat hormonen invloed hebben op de slaap.
Ik ga maandag sowieso bij de dokter langs Manlief denkt dat ik een postnatale depressie heb Ik weet het niet, voel me bij vlagen heel erg somber en moe, maar het is niet de hele dag en het wisselt ook per dag en zelfs per moment hoe erg het is.
Bolkje, vraag ook bij de HA na hoe je schildklierwaarden zijn. Het neerslachtige en het moe zijn past ook heel erg bij een te traag werkende sk. Het komt vaker voor dat door een zwangerschap je klachten krijgt
Wij eten: 03-02 roti 04-02 pizza 05-02 macaroni 06-02 spinazie/gehaktballen 07-02 chili con carne 08-02 " " " 09-02 schnitzel met aardappeltjes en worteltjes doperwten. De chili con carne zouden we eigenlijk deze week eten maar haden allebei zin in de bruine bonenschotel die voor deze week gepland stond. Moet maandag halen: Sperziebonen (aanbieding 1,49) Karvan Cevitam (aanbieding 1,99 p.st) Nutella (aanbieding 1,99 grote pot) Peren (aanbieding 1,19 kilo) Bananen Brood Pizza (aanbieding 2 voor 3,99 of huismerk als die goedkoper is) Verder niets volgens mij. O ja koek voor visite en wat lekkers.
Hier deze week een gekke week dus bekijk gewoon per dag waar we zin/tijd voor hebben. Zat: iets bestellen, ik ben erg moe en waarschijnlijk een griepje onder de leden dus even lekker makkelijk. Zon: manlief maakt wat ivm ik weer werken Ma: of we eten bij mijn moeder of ik haal iets uit de vriezer, we gaan de as van mijn vader uitstrooien, weet dus niet eens of ik wel zin heb om te eten tegen de tijd dat ik thuiskom. Di, woe, do: koelkast opentrekken en per dag beslissen. Vrij: eten we bij schoonouders ivm oppassen Zat & zon: vier ik mijn verjaardag en moet nog even bedenken wat ik precies ga maken.