Ons weekmenu voor aankomende week. Vandaag:nasi Morgen: spaghetti Donderdag: spruitjes Vrijdag: kipgoulash Zaterdag: patat Zondag: eten bij vrienden. Maandag:hutspot Dinsdag: pannenkoeken.
Dinsdag: AVG (gekookte aardappelen, braadworst, wortels-doperwten) Woensdag: Patat Donderdag: Bloemkoolschotel, maggi pakket Vrijdag: Kantonese Kip, Knorr pakket Zaterdag: eten bij schoonmoeder Zondag Wraps ala roozjuh Maandag: AVG Dinsdag: Boerenkool Gehaald: bloemkool, wraps spullen, chinese wok groente, 1x verse groente De rest had ik allemaal al in huis Deze week aan boodschappen kwijt: 40,- en moet alleen nog ff wc papier halen
Wij eten ook max. 3x per week vlees (incl. vis). Scheelt echt veel! Alleen dan wel 'echt' vlees en niet dingen als knakworst of frikandel. Macaroni zonder zakje maken is trouwens ook goedkoper, vooral als je je kruiden bij de Turkse supermarkt koopt.
Tip: Manlief komt thuis met aviko kokkerellen á 3,99 en ik krijg 4,99 terug. Bij de jumbo in de aanbieding.
Ik ga hier ook een abo nemen. Vorige maand heb ik het echt goed gedaan qua boodschappen. Bijna 100 over! Deze maand weer hoop extra kosten: autoverzekering, autobelasting, onderhoud gasketel... Dus hoop hier veel ideetjes bij op te doen
Dios billendoekjes voor 17.99 en daar krijg je dan twee hhb kaarten bij dat is t enige wat ik zie op de app.
Denk niet dat ze bedoelde dat het een aanbieding is maar huismerk luiers (zonder aanbieding) zijn vaak sowieso nog goedkoper dan pampers met een aanbieding. Of als het echt een goede aanbieding is, dan kosten ze ongeveer hetzelfde.
Etos heeft hun eigenmerk luiers in de aanbieding voor 6,- per pak en hun eigen merk billendoekjes 6 pakken voor 6,- en dubbele babyzegels
Klopt! Volgens mij zijn deze in jumbo verpakking meestal de goedkoopste als je het bedrag per luier uitrekent!
Onze "maand" loopt van de 24ste tot de 24ste.... Dat vind ik makkelijk omdat de 24ste salaris komt. Van 24jan tot 24 feb zijn 5 weken Met 22,- ga ik het niet redden... Dat geven we alleen al uit aan groenten en fruit....
Ik liep gister in de Etos, pak pampers maat 3 voor 4,- omdat het een oude verpakking was Had al een paar pakken maat 3 maar als ik teveel heb, kan ik die ruilen voor 4... Heb ik in ieder geval een pak voor 4,-.... Etos merk vind ik iets stugger dan pampers, voor maat 4 vind ik dat. Niet zo erg, maar nu met die inieminie billetjes vind ik pampers toch fijner.... Ga wel ff de doekjes inslaan
Ieder kindje is weer anders In begin rode billen en uitslag van pampers. En nu is dat niet meer maar plast ze iedere keer over de bovenkant heen bij pampers luiers. Ik blijf dus bij etosmerk. Hoop dat de beebs tzt er ook tegen kunnen want twee keer aan een duur merk moeten..... Haha. Ik ga morgen ook ff halen en doekjes ook. Heb nog wel een paar pakken maar voorraadje kan geen kwaad.
Hier is ons weekmenu helemaal van slag. Zondag had mijn man buikgriep waardoor ik voor zoonlief en mij gewoon iets simpels in elkaar heb geflanst. Maandag was man nog niet helemaal beter en ik kreeg zelf amper een hap door me keel en zoon lag al vroeg te slapen en werd al spugend wakker dus hij had ook een buikvirus te pakken en dinsdagnacht werd ik ook ongelofelijk ziek wakker, ook een buikvirus. Gisteren heeft man dus broodjes gegeten en zoon en ik niks. Vandaag is mijn maag ook nog wat van streek dus ik denk dat het gewoon een simpele groentesoep wordt.
Mijn dochter kan niet tegen pampers, gelijk rode billetjes. Dat was al zo toen ze nog heel klein was en laatst een paar van een vriendin gekregen en weer helemaal bont. Meestal haal ik de kruidvat eigen merk maar nu met de aanbieding van etos daar ik heb ook nog 4 volle spaarkaarten van de babyzegels liggen die lever ik erop in.