Ons weekbudget is 60 euro dus 240 euro per maand. Daarnaast hebben we 70 euro voor luiers voor onze zoon en voeding ed voor onze huisdieren (2 poezen, 1 kleine hond). Hier redden we het op zich prima mee, zeker nu onze zoon bijna zindelijk is
Ik zit meestal rond de 80 euro per week incl luiers en flesvoeding. Prsoonlijke verzorging zit daar ook bij behalve de kapper ofzo. Net boodschappen gedaannin de stad en voel me haast schuldig dat er al zoveel van het vakantiegeld weg is. De rest is voor de woz rekening. Hans Anders 108 euro (6 juni nog eens 108 euro) Ik heb cilinder erbij en -7,75 dus ook nog dubbel extra dun geslepen anders loop ik met jampotjes. Nu ook een brilplan afgesloten. Ga ik iedere maand 3,50 betalen en dan krijg je na twee jaar een nieuwe bril. Betaal je dus bij elkaar 84 euro ipv 216 Jeans Centre 88 euro voor manlief (spijkerbroek en boxers) Hema 37,50 voor kleine meid (3 shirts, twee leggings, twee maillots en een rokjes) Etos 5 euro voor maandverband en 2x dove deo. Markt 3,00 voor twee bakjes aardebeien.
Boh meiden wat knap van jullie dat jullie met zo weinig rond komen! Ik zelf vind het al knap dat ik van "weinig" ( ong 100 pw incl luiers voeding etc tanken frisdrank ) rond kom. Ik lees zeker mee en hopelijk kunnen we mekaar tips etc geven
Wij hebben alle verzekeringen nagelopen. Een heel aantal loterijen opgezegd. Beide een belastingvrije en zuinige auto genomen (1 eruit is geen optie want ben dan meer kwijt aan OV) Verder allebei een simonly abo, geen vaste telefoon. Vaker internetten via mobiel of laptop ipv vaste pc aan. Dat soort dingen dus.
rekenen jullie luiers/verzorgingsproducten ook tot je boodschappenbudget? @ budget, nog niet. Heb mij wel voorgenomen om vanaf nu op papier bij te gaan houden hoeveel ik kwijt ben aan boodschappen. als ik dit een aantal weken heb bijgehouden wil ik eens gaan werken met een budget. Nu werk ik nog zonder budget, maar werk zuinig en met aanbiedingen, ik doe (volgens) mij geen gekke dingen even voor wie geïnteresseerd is in een gratis vleesvervanger bij jumbo 29 mei t/m 1 juni Voor flexitariërs - Jumbo Supermarkten
misschien een domme vraag, maar hoelang kun je gekookte aardappelen goed houden in de koelkast? ben even op internet aan het kijken want heb geen idee, normaal bak ik ze de volgende dag op alleen vandaag gaat dat niet lukken, nu lees ik dat je ze na 1 dag wel moet opbakken? wat is jullie ervaring?
Ik kwam net dit recept tegen. Ziet er behoorlijk lowbudget uit. Wil dit wel eens gaan maken (handig want ik heb ivm mijn gewicht zo min mogelijk lekkere dingen in huis dus dit zou ik snel kunnen maken voor visite) Armoede cake recept En deze lijkt me ook wel wat Yoghurt Cake recept Zitten toch allemaal dingen in die ik wel in huis heb.
Oh oh oh, ik weet beter dan vlak voor het eten naar de supermarkt te gaan We zijn net even naar de Lidl gefietst om de zandbak van de aanbieding te halen voor zoonlief maar heb voor 5 euro wat dingetjes gehaald die we eigenlijk niet nodig hebben. 2 pakken perzikdrank (omdat iets anders als thee of water ook heel lekker is op zijn tijd, 500 Gr. Cookie dough ijs (die van de Lidl is lekkerder als b&j) en een pak reuzen bokkenpootjes kom dus een kleine 4 euro boven budget uit deze week.
Wij hebben een budget van 50 euro, zojuist boodschappen gedaan. 33 bij de lidl(ik blijf die winkel niet goedkoop vinden..) en 13 bij de c1000. Bij de c1000 weer 3 broden voor 2.50 dus dat was mooi meegenomen Hierbij mijn lijstjes: c1000 2 x optimel 2 euro bio rijstepap 1.64 plus 45 statiegeld 1 x melk 1.29 ( zie nu dat ze 2 x 99 ct heeft aangeslagen.. kan ik morgen weer terug.. hoe ze daar bij komt?) 3 broden 2.50 en een slagroomshnit.. 4.99 - 1.65 totaal 11.92. en krijg dus nog 70 ct weer.. (en ja ik ben een pietlut) Lidl: filet american 1.19 - 36 ct rode bieten 95 ct wortel 85 ct hamburgers 1.59 broccoli 1.49 ossenworst 1.79 kalkoenfilet 1.29 runderrookvlees 1.45 aardbeidrink 69 ct smeerkas 83 ct cola 73 plus 25 ct statiegeld vitamine water 1.99 perziknectar 58 ct 2 x energy drank 58 ct snoepjes 89 ct choco mintjes 1.69 rijstwafels 25 ct choco suikerwafels 79 ct koekjes 1.39 suikerwafels 99 ct suikerbrood 1.50 zoenen 1.69 bolletjes 85 ct sigaretten 5.30 totaal 31.40 Weer koekjes voor ongeveer 2 weken.. vriend neemt altijd 2 koekjes mee naar zn werk, dus ik koop braaf
Die ja! We gaan hem vanavond in elkaar zetten dus dan laat ik het je weten. We hebben wel al even de doos open gemaakt om naar het soort hout te kijken en dat ziet er heel stevig en solide uit. Oh het enigste was trouwens dat een worteldoek de bodem is (weet niet of dat normaal is?) maar daar gaat mijn man dit weekend nog een echte bodem onder maken.
Nee hoeft ook geen bodem in. Worteldoek is voor als je de zandbak op het gras wilt zetten. Dat er dan geen plantjes tevoorschijn komen.
Weer een nieuwe week (wat boodschappengeld dan). Ik ben even naar de Lidl geweest: Spaghetti Pot pastasaus met olijven 500 gram sperziebonen 3 paprika's geel rood groen Fles azijn Fles wijn, shiraz 2 komkommers Zakje parmezaanse kaas Zakje verse friet uit de koeling 2 pakjes kipsaté 6 bananen 14,95 Morgen ga ik bij de Turkse winkel nog witte pitloze druiven halen en op de markt aardbeien en geitenkaas. Bij elkaar zal dat ongeveer 15, zijn, denk ik. Mijn weekmenu Vanavond: snijbonen met een karbonade Morgen: gebakken krieltjes met paprikasalade en een tartaartje Zondag: chinees halen Maandag: restjes chinees Dinsdag: sperziebonen met een braadworstje Woensdag: geen idee (markt op school van 16.3018.30) Donderdag: spaghetti (carbonara of bolognese) Ik heb alles in huis.
Vandaag even op de markt en bij de Turkse winkel geweest. Ruim 1kg pitloze druiven 1,90 2 doosjes aardbeien 4, Een pond extra belegen geitenkaas 6,45 Totaal 12,35 Eerder al 14,95 bij de Lidl uitgegeven. Dus totaal 27,30. Morgen chinees halen, maar dat mag uit het vakantiepotje (vakantie- en belastinggeld zijn binnen).
Volgende week is de spitskool in de aanbieding bij AH. Lekker recept: 1 ui 1/2 rode peper 600 gr spitskool 2 el olie 2 tl kerriepoeder 1 dl kokosmelk 2 el ketjap Bereidingswijze Snijd de schoongemaakte ui in kleine stukjes. Haal de zaadjes uit het stukje peper en snijd het pepertje heel fijn. Snijd de spitskool in smalle reepjes. Verhit de olie in een wok en bak hierin op hoog vuur de uisnippers, de stukjes peper en de spitskoolreepjes gedurende 5 minuten. Strooi het kerriepoeder erover en laat het 1 minuut meebakken. Giet de kokosmelk en de ketjap bij de groenten en dien alles warm op. Weer van de site Biologische Groenten | Groentenabonnement | Biologisch groenten - Biologische groenten ...