Gefeliciteerd chantal! Ik ga vandaag even naar de plus. 500 ram aardbeien voor 1,89!!!! En laat ik daar nu net samen met mn dochter verslaafd aan zijn.
chantall; gefeliciteerd!!! Nijntje; hier ook de plus op loopafstand, maar ga morgen even de aardbeien scoren.. laat je even weten of ze lekker zijn? ga zaterdag weer boodschappen doen, moet eerst nog even de aanbiedingen doorspitten. mn vriezer is qua vlees bijna leeg dus die moet weer aangevuld worden. gisteren nog bij de ah geweest maar er lag bijna niks aan 35%kortings vlees. dus helaas daar niks gekocht. misschien vandaag... ga straks na mn werk er nog snel even langs. ik vertik het gewoon om de volle prijs te betalen. haha.
Gefeliciteerd chantal ---- Wij eten vanavond denk ik koude pannenkoeken. Ik had gister mijn ouders en zusje+ zwager op visite om pannenkoeken te komen eten, want daar had mijn moeder zo'n trek in. Maar na de eerste pannenkoek kregen ze ruzie en ging mijn moeder weg En mijn zusje en ik hadden helemaal geen trek in pannenkoeken want als ik de hele tijd in die bakgeur heb gestaan heb ik het al gehad eigenlijk Maargoed, nu hebben we dus nog een stapel pannenkoeken waar je een weeshuis mee kan voeren
@ Chantal; gefeliciteerd!! @ Bolkje: Vind je dat lekker joh, koud? Zou ze toch ff in de magetron gooien
Bolkje, heb je (diepvries)spinazie in huis? En kaas? Dan kan je pannenkoeken besmeren net spinazie (wel heeel goed laten uitlekken), oprollen en de pannenkoeken in een ovenschaal leggen, bestrooien met geraspte kaas! Heerlijk! Wat naar zeg, van je moeder. Hoop wel dat je flink op je strepen bent gaan staan.
@Bolkje, wat sneu voor jou zeg. Eventueel kun je de pannekoeken (per stuk) een paar seconden in een hete koekenpan leggen, en dan zijn die weer lekker warm. @hier, ik heb de laatste tijd veel honger (nee niet zwanger ) en dan ga ik savonds als de kids op bed liggen bijv nog een pak pennywafels opeten, heel slecht. Nu las ik op voedingscentrum.nl dat ik elke dag 6 boterhammen moet eten (ik dacht Wow dat is veel!), meestal zijn dat er 3. Na het middageten heb ik dan nog wel honger/ ik bedoel zin om iets te eten, maar dan denk ik:niet teveel eten. Vandaag heb ik na het middageten nog een bordje brinta gemaakt, wie weet heb ik dan vanavond geen honger Oja doet mij denken aan een blog die ik volgende van iemand (ikmoethetkunnen heet ze), zij moet aflossen ivm schulden, maar wil toch bio en merkproducten etc blijven eten, dure kadootjes kopen. Het heeft bij mij een gevoelige snaar geraakt, omdat zij geld over de balk gooit. Eigenlijk zou ze nu nog 50 euro over hebben voor 2 weken, met zijn 2tjes, ze had deze week voor 136!! euro gekocht aan boodschappen. Man en ik zeiden: oh dat kan makkelijk! vandaar dat ik even een eigen challange houdt, om voor mezelf te bewijzen dat ik heus ook wel 2 weken met 50 euro kan rondkomen. Hoe doe ik dat dan met de kinderen? die reken ik gewoon even niet mee in die 50 euro, tenminste dat denk ik. Gaat echt makkelijk lukken, ik ga nu elke ochtend (b-merk)brinta eten, lekker goedkoop. 1,17 per 500 gram, AH. melk en suiker en gaskosten nog wel meerekenen. Misschien gaan de kids vanzelf meeeten, want wat mama heeft, dat is meestal het lekkerst. Als de brinta op is, ga ik havermout proberen, is nog de helft goedkoper, 50ct voor 500 gram bij AH
Ik had de betreffende blog van ik moet het kunnen ook gelezen Ik heb het echt te doen met deze dame. De knop is duidelijk niet om
Lekker recept! Volgens mij heb ik nog wel spinazie in huis ja Bedankt voor de tip Enne ik heb inderdaad gezegd dat ze moesten kappen met ruzie maken, maar dat hielp helaas niet echt
Ben wel benieuwd naar dat blog Ons Kleintje, maar helaas leverde zoeken bij Google op 'ikmoethetkunnen' niks op. Volg wel meer consuminderblogs (ook Amerikaanse), net als de meesten hier denk ik wel... Eenvoudig Leven vind ik ook erg leuk. En laatst zag ik via YouTube wat uitzendingen van Extreme Cheapskates maar dát gaat me net een stapje te ver.
zijn er hier dames met ervaring hierover? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/501062-ervaringen-gezocht-herbruikbaar-maandverband-menstruatiecups.html#post16696110
kon op mn mobiel denk ik niet alles lezen.. maar zag haar boodschappen lijstje en dacht "wow" waarvoor alles bio en waarvoor die 12 rollen wc papier terwijl je dr al 10 koopt die stuk goedkoper zijn..
Net de aarbeien gehaald bij plus. Land van herkomst is Marokko dus geen hollandse (die blijven het lekkerste vooral die kleintjes) maar ze smaken goed! Ook gelijk de vlaai van 1,99 meegenomen. Twee stuks voor visite zaterdag. Weten jullie of je bosuitjes in kan vriezen? En hoe zijn ze dan als je ze weer laat ontdooien? Wilde gerookte kip salade maken maar heb dan teveel en wilde de halve kip en het halve bosje bosuitjes invriezen
Ik vries bisuitjes (gesneden) in een bakje in. Door een salade zou ik ze gewoon ruim van te voren in d'r koelkast zetten en voor t wokken gewoon bevroren in de pan.
Chantall: gefeliciteerd geniet ervan! Blog: Ik lees het net door, maar dat is echt heel erg... Sowieso 10 rollen voor 3 euro, ik heb er altijd 24 voor 4 euro. Als ik dan zie wat voor schulden ze hebben, niet fijn. Ben blij dat wij dit niet hebben. Morgen eten we i.p.v. spinaziestamppot, zuurkoolstamppot. Man mag opwarmen, ik ga even alleen shoppen.