Ons Kleintje geloof dat het niet helemaal appelseizoen is, maar ik pas eigenlijk altijd Elstar, die is meestal het goedkoopste en vind ik ook het lekkerste en anders Jonagold.
Hier ook altijd elstar. Zijn wat stevige appels dus gaan lang mee en zijn idd redelijk de goedkoopste. Koop altijd zn voordeelzak van 1 of 1,5 kilo. Bolkje C1000 is hie jumbo geworden en dat vind ik echt tegenvallen nsinds ze meer winkels krijgen is het ook niet zo goedkoop meer. Baal er nog steeds van want de basis koffie was 1,85 voor 500 gram en erg lekker.
Ik vind Jumbo ook niet de goedkoopste. Gelukkig hebben we een AH in de buurt, geloof het of niet vaak zijn we daar goedkoper uit! We shoppen vaak met bonuskaart.
Doe boodschappen bij de Lidl. Ik deed altijd boodschappen bij de AH nu doe ik al een poos boodschappen bij de Lidl (sommige dingen koop ik nog bij de AH) en het scheelt me 100 per maand. Ik kan de AH best betalen maar het scheelt me te veel en ben dus een dief van mijn eigen portemonnee.
De lidl hier het dichtsts bij (dorp verder) vind ik niks, het eten wat ze verkopen vind ik niet lekker. Misschien goedkoper maar als ik er 5km voor moet rijden en vind t niet lekker, ben ik duurder uit
Lidl en AH zitten hier zo'n beetje naast elkaar... Maar sinds ik een C1000 zo'n beetje op de hoek van mijn straat heb, kom ik daar opeens veel vaker Is toch wel heel makkelijk, hoor Weet je wat lekker is van de Lidl? De speculoospasta! En kost maar de helft van de 'originele' speculoospasta van lotus!!
De verse producten is niet anders dan bij de AH, de kant en klare maaltijden vind ik ook niet lekker maar goed die eet ik sowieso niet. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Hoi meiden Wij doen ook altijd en bij de Lidl en bij de ah boodschappen En we halen veel in Duitsland de mascara die ik normaal heb kost bij de kruitvat 11.99 en in Duitsland 4.50 wow!! Maar wat wij eten vandaag? Is uien stamp Heel veel uien aanbakken totdat ze bruin kijken, aardappels koken totdat je er puree van kunt maken,... En dan een stamppot van maken En dan een braadworst erbij echt heerlijk... Ik zag alleen nu met de nieuwe oogst dat de aardappelen zo duur waren geworden pffff
Nou heh echt erg. Had vorige week een zak van 5 kilo gekocht voor 5,99! Hiervoor waren ze 3,49. Net naar de plus geweest: Kogelbiefstuk 5,58 Rosbieflapjes 5,90 Gerookte kipfilet 3,30 Blik boterhamworst 1,53 Bosuitjes 0,99 Elstar appels 0,96 Aardbeien 1,99 Bananen 1,96 Macaronigroente 1,99 italiaanse groente 1,99 Magere kwark 0,75 2x lagroom 1,44 creme fraiche 0,46 boerenwit tijger 0,99 2x rond wit 2,18 boerenvolkoren 1,39 3x vrije uitloopeieren 4,05 2x bladerdeeg 1,86 roomboter ongezouten1,19 gemalen koffie 0,89 2x choc tablet 0,72 fruitmentos 1,45 meller 1,29 dropmentos 1,45 strawberrymix 1,45 vruchtengagel 1,21 macaroni 0,29 fam. gerecht ovenschotel 2,40 2x babi pangangsaus 1,76 ketjap manis 1,50 silvo biefstukkruiden 0,99 tomatensoep 0,85 maggi 0,99 fruitcoctail 1,79 lunchworst 1,80 flappies 0,74 nibb-it 0,95 coctailnoten 0,69 kaasstengels 0,79 beschuit 0,36 poedersuiker 0,85 kiwi/ananas 1,06 cola 0,39 statiegeld 0,25 wattenstaafjes 0,35 schouderham 1,36 2x grillworst 2,78 jonge kaas 1,43 Totaal 73,33 Kogelbiefstuk 50% ivm houdbaarheid - 2,79 Rosbieflapjes 50% ivm houdbaaheid -2,95 statiegeld -0,50 Mentos -0,66 Actie brood -0,55 pluspunten 1,32 TOTAAL 67,20 Weekmenu: Vandaag bloemkool Morgen macaroni ovenschotel Maandag ovenschotel wortels/doperwten Dinsdag pizza Woensdag spaghetti Donderdag ratjetoe Vrijdag sperziebonen sate Zaterdag en zondag bbq bij familie en vrienden
Vind er geen verschil in zitten eigenlijk, Lidl en AH. We kopen meestal gewoon datgene wat in de aanbieding is, dus wisselend (bij andere supermarkten komen we haast nooit). Als er tenminste geen boodschappen zijn gedaan op de markt. En echt veel goedkoper is Lidl niet hoor, je moet alleen goed de aanbiedingen in de gaten houden. Heb het dan over de producten zoals brood, fruit en groenten. Kant en klaar producten, vlees en vleeswaren koop ik sowieso niet, vlees alleen bij de slager.
Wat ik me dan weer afvraag. Wat zit er voor verschil in slager en supermarkt vlees en zit er veel verschil in prijzen?? Dus in de supermarkt is een kg gehakt 5,98 bij de slager?.? Bij de supermarkt biefstuk 17,90 bij de slager?
Wij gaan altijd hier: S L A G E R I J Diepeveen Prijslijst 2007 - www.slagerijdiepeveen.nl Super vlees en niet duur!
We dicht bij mn schoonouders maar voor ons ben ik het al kwijt aan diesel. Heb wel eens gehoord van bossers vlees in den bosch en tilburg enzo. Ook die prijzen maar heb je dan niet net zulk waterig vlees en vet enzo als in de supermakrkt?
Islah; ik geloofde er ook nooit echt in maar ik heb een boodschappenlijstje maanden bijgehouden en vergeleken met de lidl en ik deed eerst bij de AH voor 390 euro (ongeveer) boodschappen per maand (3 personen) en bij de lidl doe ik voor 280 euro per maand boodschappen dus het scheelt wel degelijk. Sommige dingen smaken wel anders daar kun je of aan wennen of je koopt dat gewoon bij een andere winkel.
\ Geen idee, wij eten alleen halal/koosjer dus dan heb je niet veel keus. Bij de AH hier hebben ze ook niet het soort vlees dat wij eten. Maar daar is het sowieso duurder dan bij een Islamitische slagerij, omdat je bij de AH veel betaalt voor een mooie verpakking. Ik zou dus eigenlijk niet eens weten hoeveel vlees bij de supermarkt kost, let er eigenlijk ook nooit op. Misschien dat het alleen bij aanbiedingen goedkoper is (onze slager heeft haast nooit aanbiedingen haha). Maar volgens mij kost gehakt ook bijna zo'n 6 euro per kilo waar wij het kopen, rundergehakt althans. Lamsgehakt weet ik niet, maar dat vind ik ook veel te vet.
Ja ook niet alles is er even duur hoor, maar had het eigenlijk meer over groenten/fuit etc. Lidl is vaak wel weer net iets duurder dan het Euroshoppermerk van AH.
hier doet mn man nog steeds de boodschappen. als ik straks weer fatsoenlijk lang kan staan ga ik het zelf weer doen. merk toch dat hij meer uitgeeft aan luxe dingen, toastjes, snoep, kazen etc. en dan de dingen die ik nodig heb vergeet hij