Daar zit ik dus ook op te wachten. Gelukkig heb ik nog talloze blikken knakworst van de hamsterweken en euroweken, dus worst zit bij de stampot sowieso. Lijkt hier nu wel een AH/c1000 thuis. Heb ruig gebruik gemaakt van de aanbiedingen
Hier zijn de vaatwastabletten, wcpapier en tandenborsteltjes ruim op voorraad. Die hoeven we voorlopig niet meer te halen. Weet iemand welke luiers het goedkoopste zijn? Ik wil alvast in gaan slaan namelijk. En ook alvast wat voeding, ik ga Kruidvat-voeding halen.
Op het moment bij de etos 2e halve prijs. Maar kan maar zo zijn dat je kindje er niet tegen kan ofzo hoor. Etos voeding is ook exact hetzelfde als de kruidvat en ook even duur. Hopelijk gaan we in onze portemonnee wat merken van de prijsverlagingen bij de ah. Ikzelf kom er nooit omdat het voor mij duurder is daar maar meestal als ze beginnen komt de rest van de supermarkten vanzelf mee.
De pampers bij ah zijn drastisch in prijs verlaagd dus dat zullen we hoop ik ook weer in de aanbiedingen gaan merken... Ik vind de eerste periode de baby-dry's van pampers toch wel lekker. Bij maat 3 of 4 ben ik overgestapt op lidl, maar die heeft de kleine maatjes niet. Veel met LIHL-aanbiedingen gedaan. En de kruidvat voordeelkaart. Die heeft eens in de zoveel tijd die kleine pampertjes met 50% korting. Ik zit nu te wachten op de aanbieding. En de prijsverlagingen ach je word toch genept waar je bijstaat. Ze verhogen gewoon eerst de prijzen.
Wij kopen de goedkoopste rookworst van de Jumbo, en die kost maar 70 cent geloof ik. En we vinden 'm hartstikke lekker!
Ja, alleen door de prijsverlagingen bij AH passen alle andere supermarkten ook de prijzen aan.. Man vertelde gister dat ze 1497 schapkaartjes moesten vervangen (werkt bij de Jumbo).. De winstmarges worden steeds minder, en dat allemaal omdat de AH klanten verliest aan de Lidl..
Ja een hoop werk voor elke supermarkt. Eigenlijk moet ik even naar de jumbo kijken of ze de pamperprijs wel hebben aangepast Maar de winstmarge van toeleveranciers zijn nog veel kleiner die worden helemaal uitgeknepen. Triest gedoe eigenlijk.
Nou idd. Degene die het produceert krijgt bijna niks. Het grootste deel verdwijnt bij "de heren in het pak in de zak" Ik vind het ook niet zo raar. Afgelopen tijd toch veel prijsverhogingen gezien dus ben blij dat het weer wat gaat zakken. Iedereen heeft tenslotte minder te besteden tegenwoordig.
Dames over 3 weken gaan wij naar Duitsland voor een weekendje, daar in de buurt waar wij zitten zit een giga grote soort van supermarkt??? Wat kan ik beter in Duitsland halen wat stukken goedkoper is vergeleken met hier in Nederland ??
de DM is een drogist die goedkope en goede producten (van het DM merk) verkoopt. je kunt alvast even kijken via de website dm-drogerie markt Deutschland
Alcohol is ook goedkoper. Vlees dacht ik ook maar weet ik niet zeker. Vriendin van mij komt uit Duitsland en zegt dat eigenlijk zn beetje alles goedkoper is haha. Behalve Zwitsal. Dat is daar heel duur.
Dames.. ik krijg ineens een idee.. misschien kunnen we samen een boodschappenlijst maken.. dat we steeds invullen wat iets kost bij een supermarkt.. Kun je uitrekenen wat het goedkoopste is.
Goed idee mama. Ik heb een bestandje aangemaakt, iedereen kan dit bewerken. https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ah3ST6PgNK9BdGJ3NVVTWFhMWFZVLS1sektBT0RBeFE&usp=sharing
ik woon in België dus het lijkt me niet goed om het in te vullen. of misschien juist wel. wat denken jullie?
Anders zet je bij jouw supermarkten (BE) erachter? Als het teveel wordt voor op 1 blad kan ik er ook twee van maken uiteindelijk: eentje voor Nederland en eentje voor België