Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Bonkie, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja klopt kritisch blijven. Ik moet het wat meer in mijn systeem zetten..

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier ook euroclix maar zou weer iets beter m'n best moeten doen met clix verdienen . Bah zit er even door. Geen zin in koken, dus blij dat het brood word vanavond :) al heb ik echt zo'n zin in patat!!!!! Zwanger hè :D

3. Ja, zwanger zijn en besparen op de boodschappen gaat niet geweldig goed samen. Hier tenminste niet ;)

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha hier ook niet:). Ik had het al met mijn man over december en januari en vrees voor mijn budget. Hij zegt nou dan maar 2 maanden iets meer.

5. Groot gelijk!!

Ik eet nu ook meer uit verveling. Kan niet echt meer uit de voeten... Kan nog wel kleine stukjes lopen, maar niet echt meer ergens heen, dus ik zit grotendeels binnen me te vervelen. En dan ga ik snaaien...

En nieuwe budget-plannen opstellen. Dat dan weer wel :p

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja lastig he?! Ik kom nu al niet veel verder meer dan de plus om de hoek. Aanbiedingen halen wordt steeds lastiger. Nu komt mijn man wel langs andere supermarkten, maar dat vind ik ook zo sneu. Hij moet al dweilen en stofzuigen. Maar goed we zien het wel. Ik heb een mooie voorraad. Je schiet al mooi op. Nog max. 2,5 week. Heerlijk idee.

7. Nou, inderdaad ;)

Maar misschien word ik al eerder gestript :) Ik ben nogal panisch voor ziekenhuizen en wil dus echt heel graag thuis bevallen. En ik merk dat ik nu al stress krijg dat ie niet komt en dat ik dan moet worden ingeleid...

Dus op vrijdag gaan we de mogelijkheid bespreken of ik misschien, als het nog nodig is, iets eerder gestript kan worden dan bij 41 weken, zodat ik in elk geval weet dat alles eraan gedaan wordt om me uit dat ziekenhuis te houden :)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ze leiden bij jou bij 41 weken al in? Hopelijk ga je voor die tijd lekker bevallen.

9. Nee, niet inleiden, strippen!! ;)

Inleiden is met kunstmatige hormonen in het ziekenhuis de bevalling op gang brengen, dat wil ik juist heel graag voorkomen als het kan!!

Strippen kan gewoon bij de vk, dan gaan ze de vliezen een beetje loswroeten en is er een grote kans dat binnen de 24 uur daarna de bevalling vanzelf op gang komt... :)

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat weet ik maar ik trok de conclusie dat je ingeleid zou worden met 41 weken omdat je voor die tijd wordt gestript als het kan;). Maar dat is dus niet zo. Overigens zijn die toeters en bellen me erg meegevallen. Ik wilde gewoon mijn kind vasthouden:)

11. Ja, dat vind ik ook het belangrijkste hoor :)

Maar als ik het ziekenhuis kan ontwijken, dan doe ik dat :) In mijn familie hebben we echt een nare geschiedenis met dat ziekenhuis... Veel medische blunders meegemaakt, dus ik heb er weinig vertrouwen meer in.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier ook wel dezelfde ervaring, maar goed het moest bij onze dochter (hoge bloeddruk). Hopelijk kun je lekker thuis bevallen. Hier strippen ze niet voor 41 weken aangezien je pas met 42 weken een keer naar de gyn. gaat voor een inleidgesprek. Dit vind ik dan weer veel te laat. Maar goed dat is weer wat anders als een boodschappenlijstje he.

Ik hoef pas vrijdag weer naar de supermarkt.

13. Ik ook pas vrijdag weer.... Dan is het weer tijd voor onze maandboodschappen. Ben benieuwd of ik mee kan tegen die tijd ;)

14. minon

minon Niet meer actief

Heb je ook alles gebruikt van je maandlijstje? En weet je al (ongeveer) of het goedkoper is??
    Ben daar zo benieuwd naar. Lijkt me super handig een maandvoorraad.

15. Ik heb niet alles gebruikt. Ik heb al een paar keer gekeken en aangevuld wat er moest worden gehaald, maar ik merk dus dat je dat echt pas op de laatste dag moet doen, want je pakt toch nog wel regelmatig wat uit de voorraadkast.

Ik denk dat ik pas over een poosje met zekerheid kan zeggen of het goedkoper is.... Maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte :)

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ben ik ook wel benieuwd naar bolkje. Spannend of het nog lukt. Misschien kan niemand maandboodschappen doen;)

Ik ga straks in 3 minuten koken: macaroni oppiepen uit de vriezer:D

17. Da's relaxed :D

Hier ook makkelijk gekookt: boerenkool. Even wat aardappels schillen, aanzetten en klaar is kees.... ;) En mijn man maar afvragen waarom we de laatste tijd zo vaak boerenkool eten, hihi :D

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Haha wat kletsen jullie veel! Enne zwangere dames zijn niet de enigste die van een makkelijke maaltijd houden ;) Was echt kapot vanmiddag na 9 dagen non stop werken. In plaats van de geplande maaltijd van het gekregen vlees met salade en couscous heb ik een pasta op tafel gezet; volkoren spelt pasta met bolognese saus met een berg groente, alles biologisch. Gaan ook 2 porties in de vriezer.

19. Ja sorry ik praat zeker veel.... Ik zit toch alleen maar op de bank :)

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Haha geeft niet. Doe de komende dagen gezellig mee, lang leve vrije dagen!

Deel Deze Pagina