Nijntje: Zag net een mail van Etos, aanstaande donderdag 20% korting op alles, ook bovenop eventuele acties. Misschien een kans om dan wat extra luiers in te slaan? De voucher zat in de mail. Moest je hem niet gehad hebben, wil ik het je wel doormailen?
Zo dat is een lange lijst met boodschappen. Fijn dat je buurvrouw even kon oppassen. Drukke dagen heb jij zeg! Petje af. Mss kun je ook nog een grote pan met saus maken wat je bij de rijst kunt eten. En dan porties in de vriezer doen. Hoef je alleen nog maar rijst te koken. En je hebt dan ook niet zoveel afwas. Maken jullie wel eens zelf een salsa sausje wat je over de gevulde taco's kunt doen? Wij houden van die milde variant maar ik vindt zo'n potje bij de winkel wel duur en daar zit ook vast veel e nummers in.
Heb inderdaad de bon gekregen. Luiers zouden dan 6 euro per pak zijn ipv 7,49. Op die grote megapakken pampers is het 3e gratis en dan met die bon heb je totaal 47% korting. Maar ik kan daar pas later op de dag heen dan zijn die luiers allang op haha. Ik weet alleen niet of dat goedkoper is als etos luiers. Vorige week ook ingeslagen bij de kruidvat. Heb nu dus 7 pakken maat 3 liggen en nog 4 pakken maat 2. Ik denk dat het voordeliger is om nog meer bij de kruidvat te halen (3e pak gratis). Moet toch voeding halen nog.
Is dat ook online? Edit: heb even de klantenservice gebeld en het is alleen in de winkel. Jammer! Wij hebben ook een kleine kruidvat is dan niet binnen vijf minuten het luiersvak leeg? Ben er nooit geweest dus geen ervaring mee.
@Nijntje1990; Mooi lijstje weer hoor! Volgens mij kan je ook best lang toe met de aanbieding van het gehakt dus dat scheelt weer de komende weken. Ik zie dat je regelmatig maandverband koopt, heb je zulke heftige menstruaties? Als je wilt; ik heb hier een hele tas met maandverband liggen (kotex, libresse etc). Zelf gebruik ik het niet omdat ik maar heel licht menstrueer. Als je wilt kan ik het naar je opsturen? @Hier; Vanmiddag in slaap gevallen en Damian zojuist ook. Ik heb dus maar even voor het gemak voor man en mij witte en zwarte bio rijst gekookt met een restje chili, een restje gebakken uien en een halve avocado. Supersnel klaar en mega lekker. Damian had overigens vanmiddag al chili gehad.
Elena: ja klopt. Ik menstrueer heel heftig. Ik heb en tampons en maandverband in anders lek ik nog door. Buiten mn menstruatie heb ik erg veel afscheiding. Echt kloddertjes. Teveel om zonder iets in mijn slipje te lopen. Dan heb ik echt een natte plek in mn broek/rok. Heel genant eigenlijk. Ben er wel eens mee naar de ha geweest maar er is geen oorzaak te vinden eigenlijk. Geen infectie ofzo. Vooral in de zwangerschappen had ik er erg last van en een lange periode erna. Het gaat er op lijken dat dat nu weer zo is. Ik heb dus altijd een klein maandverbandje in. Inlegkruisjes kan ik op een of andere manier niet tegen heel apart. Daar krijg ik schimmelinfecties van en jeuk enzo.
ja ik nijntje wasbaar maandverband, inlegkruisjes en menstruatiecups ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan
Nijntje ik zie dat je nutriton op je lijstje hebt staan... Heeft Etos die niet? Bij kruidvat heb je daar wel eigen merk van, scheelt echt veel!
Nee, hier geen ervaring met wasbare vrouwelijke hygiene producten. Ik menstrueer dus zo licht dat ik vaak de eerste dag mini tampons gebruik en de tweede dag een inlegkruisje. De tweede dag is ook vaak maar een halve dag. Ik gebruik de producten van Natracare, deze zijn biologisch en zonder enge toevoegingen. Ik ben ongeveer 7 euro per kwartaal hiervoor kwijt. Tot een jaar geleden had ik een Mirena en toen had ik helemaal geen menstruatie.
Ik had dit ook super erg tijdens de zwangerschap... Maar dat kwam ook wel deels door de cerclage die ik had, dat kan afscheiding verergeren. Vk raadde me echt af om maandverband/inlegkruisjes te dragen. In plaats daarvan wasbare inlegkruisjes gaan gebruiken en het nam wel een beetje af, al was het natuurlijk zwangerschapsgerelateerd dus ging niet helemaal weg. Maar ik draag ze nu nog steeds (beetje zelfde probleem als jij, maar is echt na de zwangerschappen ontstaan) en zou absoluut niet meer terug willen naar wegwerp. Maandverband heb ik (nog) geen wasbare van, zou dat wel willen. Maar de ene keer menstrueer ik heel heftig, andere keer amper dus dan is het een beetje lastig te bepalen welke soort wasbaar maandeverband ik nodig heb lijkt me...
Is dat echt hetzelfde als van nutrilon? Het scheelt 68 cent op een pakje. Kan het wel proberen maar als het niet hetzelfde is is het misschien weer krampjes ramp haha.
Ik heb die in ieder geval wel gebruikt bij de jongste, volgens de kinderarts is het hetzelfde, alleen merknaam anders (net zoals met de kunstvoeding).
Dat heb ik dus ook al vaker gehoord dat je van het kruidbat merk meer moet gebruiken. Dan is die 70 cent weer weg natuurlijk. Gebruik bij Niels 1 schepje pitmeel op 2 schepjes voeding. Fors dik dus maar anders spuugt hij zoveel. Bij Koen is het nu 2 schepjes op 5 schepjes voeding. Islah: waar heb jij het gekocht? Mn man zei al misschien als je overdag weer gewoon met een slipje aan gaat lopen of desnoods twee over elkaar dat het ook vanzelf minder wordt.
Dat verschilt toch per kind? Mijn dochter had genoeg aan een klein beetje van die van kruidvat. Maar uiteindelijk lag het probleem ook ergens anders (niet tegen de voeding kunnen dus van voeding veranderd) dus daar zal het wel aan hebben gelegen.
ik heb hier de reeks van Fuzzibunz Comfort Pads Liner - Inlegkruisjes - Wasbaar maandverband het is heel aangenaam en geen vieze geurtjes uitwassen op 30 of 40 ° en ze drogen heel vlug