Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.559
    667
    113
    Ga je dan elke dag naar de winkel Bolkje?

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @elena wauw meid, wat knap dat fietsen! hier heen en terug naar de stad en ik ben al bekaf.. respect hoor!

@soit, mooi lijstje1 zie nu je hachee staan en krijg spontaan trek :D

@bolkje, grappige uitdaging! ben benieuwd of het werkt..
    hier zou het niet gaan, aangezien ik niet elke dag naar de winkel kan. Ben op werkdagen rond 18.00-18.30 thuis en heb dan eigenlijk dus geen tijd meer om boodschappen te doen, want dl heeft dan enorme honger (vandaar dat ik ok vaak vooruit kook)

@Miranda, lekker he voor zo weinig boodschappen. Ik merk hoe langer ik bezig ben, hoe vaker ik met een big smile afreken :D

3. Ja, ik ben thuisblijfmoeder dus dat lukt hier wel :)

En het is ook direct lekker een wandelingetje met Tobias :) Hij is dol op de kassa-dames van de C1000 dus hij vindt het altijd leuk als we daarheen gaan

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ik probeer bij te lezen... Jullie gaan zo snel!

5. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Heb ik ook islah hihi weet dan alna paar blz niet meer wie wat gezegd heeft...:D

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    En dan kom ik ook nog lekker mee tetteren hihihihi:D als jullie t niet erg vinden natuurlijk.

7. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

ongemerkt gaat er hier weer steeds meer onnodig de deur uit... maar weer de teugels strakker

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik geloof dat december voor mij niet echt de maand is om de broekriem aan te snoeren. :) Wel let ik nu meer op wat ik koop en wat ik uitgeef. Weekbudget vind ik niet heel handig. Denk dat ik gewoon moet opletten en uitrekenen wat ik deze maand heb uitgegeven aan boodschappen. Helaas rookt ml dus dat is ook weer zo'n €30 per maand. Bah :x

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Kopen jullie ook kleding voor kerst? en voor jullie kinderen speciaal voor kerst?

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    voor mezelf niet. Voor mijn dochter heb ik een wat feestelijker jurkje gekocht, donkerblauw met zilver. oude collectie van name it. maar dit heeft ze nu ook al als we naar de oma's gaan zeg maar..

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Normaal gesproken wel en ook voor mijn verjaardag (19dec). Maar denk dat het er dit jaar niet in zit :( terwijl ik dringend wat nodig heb, omdat ik weinig nog pas ;)

12. Voor mezelf en manlief denk ik niet. Misschien een foute kersttrui, maar iig niks duurs.

Voor Tobias hebben we een kerst-elfjes pakje gekocht... Helaas wil hij het mutsje niet op ;)

13. Welke maat heb je?? Misschien heb ik nog een leuk positiejurkje voor je. Maar kan ook zijn dat ik hem aan een vriendin heb gegeven. Ik kan even voor je zoeken vanavond als je wilt en als de maat goed is...

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee.. we vieren het gewoon met familie, die zien we wel vaker dus ga daar niet speciaal geld aan uitgeven :)

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lief van je, maar helaas is mijn maat het probleem :( heb al gezocht voor tweedehands, maar kan geen maat 52 vinden helaas.

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik heb net een hele feestelijke outfit gekocht! Voor kerst en oud en nieuw, en voor Norah vorige week. Een zwart jurkje met pailletjes, een glitter sjaaltje en glitter panty. En voor Norah een paars jurkje met zilvere sterretjes en een grijze legging. En dat alles bij de zeeman! Ik ben er heel blij mee!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zoonlief krijgt bij mijn ouders met Sinterklaas een tenuetje voor de feestdagen, denk een hemd en een jeans.
    Meisje krijgt een jurkje door mijn zus gemaakt, had op de hobbybeurs zo'n leuk stof gevonden voor maar € 5. Wel nog even gaan kijken voor een maillot en longsleeve voor eronder.

Voor mezelf wilde ik dit jaar wel iets halen, zag mooie kleedjes bij Zeeman voor € 7. Maar vermits het loon niet doorgestort werd (dankjewel personeelsdienst voor de fout die jullie maakten), ben ik niet gaan kijken. Heb nog een jurkje in de kast dus ga dat aandoen ;)

bolkje: Super je systeem, € 8 per dag! Denk niet dat ik het zou kunnen, ben ook gewend om weekboodschappen te doen.

Annedore: Jammer dat je geen toffe kleren vindt... En een gewoon kleedje in een goeie rekstof? Dat heb ik tijdens mijn zwangerschappen ook gedaan. En had een serieuze buik ;)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hebben ze mooie dingen he! Wilde dus eerst ook gaan kijken (zie post hierboven ;) ). En voor meisje zag ik ook leuke dingen, maar mijn zus is aan't naaien voor haar, dus dat vond ik dan zonde.

19. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Nijn, ja die jurkjes zijn echt leuk! Ze hadden verschillende soorten!

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nijntje: ik vind bij de goedkopere winkels helaas geen jurkjes in mijn maat.
    Heb van mijn oma een cadeaubon van c&a gevraagd, dus ik bedenk me net dat ik dan het weekend voor kerst nog even daar kan kijken :)

Deel Deze Pagina