Ik zag ze op fb voorbij komen en was op slag verliefd Uit het spotje, het derde denk ik, met de driekwart mouwen. Vond dat zo mooi.
En Miss Etam ofzo? Die vind ik vaak ook wel mooie kleding in grote maten hebben. Cadeaubon C&A staat ook op mijn lijstje
Nijn die had ik idd ook in m'n handen, heb uiteindelijk voor die zonder mouwen gekozen. Heb t echt altijd warm, en bij m'n schoonouders staat de verwarming hoog, en dan in die drukte krijg ik t helemaal heet! Wat geven jullie uit aan kerst cadeaus? Wij trekken ieder jaar lootjes, eerst was het bedrag 50 euro, en dan ook nog wat voor de kinderen. Het liep gewoon op tot 150 per koppel! Ik vond dat veel te gek worden. Het in de familie app gevraagd of het bedrag omlaag kon en dat iedereen zelf wat voor de eigen kindjes koopt. Gelukkig vond iedereen het goed, m'n schoonzus bv heeft een hoog inkomen, maar ze was het er gelijk mee eens. Het werd te gek met al die cadeaus. Annedore, idd wat nijn zegt misschien bij miss etam? Daar hebben ze ook verschillende outlet vestigingen. Veel leuke kleren voor een goede prijs. En sommige vestigingen van c en à hebben ook positie kledij, en soms is daar ook veel in de aanbieding! Hoop dat je wat leuks kan vinden! Zoek je een jurkje? Bij Kruidvat geslaagd voor verjaardag van schoonpa, hij maakt ieder jaar een heel kerst dorp, en daar hadden ze doosjes met van die huisjes en lampjes! En als we geluk hebben is manlief vrij 1e kerstdag avond! Dus hebben we bij de jumbo een gourmet schotel gekocht voor ons tweetjes! Was afgeprijsd, heb m gelijk in de vriezer gedaan. Lekker salade erbij, kaarsje en we hebben een romantisch dineetje! ❤️ Ben vandaag goed geslaagd!
Ah, mitsy, wat klinkt dat romantisch. Dineetje bij kaarslicht. Hmmm, nu bedenk ik mij dat ik nog iets gezelligs moet verzinnen voor eerste kerstdag met ons eigen gezin. Gourmetten hebben wij in ons oude huis eens gedaan en het spetterde bij de muren op en sindsdien nooit meer gegourmet. Hier kopen wij geen nieuwe kleding voor de feestdagen. Zoon trekt z'n nette overhemd aan met een broek. Dochter heeft een leuk donker rokje met een kanten randje en dat combineer ik ergens mee. Zelf doe ik m'n blazertje aan met een feestelijk sjaaltje op een nette broek.
Wij zijn eerste kerstdag bij mijn ouders en tweede kerstdag bij mijn schoonmoeder. Dus ik hoef zelf niet na te denken wat ik ga eten die dagen. Vind dat wel fijn eerlijk gezegd want ik ben daar niet zo goed in.... Ben meer iemand die op het laatste moment bepaalt wat ik wil eten...
Ik vind Miss etam niet meer zo leuk eigenlijk en niet goedkoop ook. Ik shop altijd in de sale van wehkamp, daar vind ik leuke dingen. Soms ook bij bonprix. Ik zoek niet speciaal een jurkje eigenlijk. Een broek zou ook handig zijn. Ik heb zat boven kleding en vesten, maar ik heb maar 1 legging nog voor bij mijn 5 jurken en nog maar 2 broeken. Maar ik sterf in de shirts en vesten en leuke jasjes
O, en iedereen een hele fijne, gezellige feestdag!! Doen jullie er vandaag ook iets aan? Ik ga gauw met de kinderen ontbijten en ze in hun pietenpakke doen. Ik ben vandaag de chauffeur van sinterklaas. De kids weten nog van niks. Ben benieuwd naar hun reacties als ze zien dat ik met de sint aan kom rijden bij hun school Mijn ouders nemen vanavond chinees mee, jammie. En na het eten vieren we pakjesavond.
helemaal mee eens, ik heb er maar een paar dingen van. het is alleen zo jammer als het druk is in de `winkel`er na een tijdje spullen uit je mandje worden gepikt Ik had ZO`N mooie jurk uitgekozen, wilde nog wat meer kleding uitzoeken en toen is mijn jurk gepikt.
ja vandaag vieren we Sinterklaasfeest met alle kinderen van mijn gezin (zus haar kinderen) en Pakjesavond met de ouderen, met gedichten. die gratis dobbelsteen van de AH vind ik wel erg handig. Nu gaan we dobbelen wie het eerst een kadootje mag uitzoeken. Vanavond vieren we het voor het eerst bij ons thuis, handig dat we dan de kinderen in hun eigen bedje kunnen leggen. Iedereen veel plezier vandaag! Miranda wat leuk dat je chauffeur bent!
Oh dat klinkt als een heerlijke dag Miranda! Wij vieren morgen pakjesavond met mn familie. Super leuk. Iedereen een fijne dag gewenst!!
Die oranje vind ik wel erg leuk zeg Jammer dat mijn rekening momenteel echt leeg is en ik alleen cash in mijn portemonnee heb voor de boodschappen. Ik hoop dat er over 2 weken nog zulke leuke afgeprijsde artikelen zijn, want dit ziet er een stuk leuker uit dan wat ze hier in de winkel hebben! Een jurkje voor 15 euro en 2 nieuwe leggings moet nog wel te doen zijn van het volgende salaris
ben blij dat ik alles in huis heb en nog geld over heb voor de aankomende 2 weken (budget ong 50 euro per week nu) oppas betaald en de auto rekening van 326 euro betaald wat er nu op de rekening staat is voor alle rekeningen dus die zijn dan ook betaald. weer een zorg minder iig. voor vanavond staat er stokbrood met lekkers op tafel. ga niet koken. denk dat ik zo met meisje pepernoten of zo ga bakken. hoop dat papa op tijd thuis is vanavond want zn baas deed moeilijk gister. (terwijl hij de enige is met een klein kind de rest is al 14 of ouder) maar heb gezegd als hij om 17 uur niet thuis is, ik wel even ga bellen iedereen een fijne avond vanavond.
*breekt even in* Annedore, anders mss op die FB pagina's / markplaatspagina's in je omgeving een oproepje plaatsen of mensen nog hebben? Je weet maar nooit.