Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Heb weer even bij moeten lezen ;)

Hier geen aparte kleding, in mijn kast hangt nog meer dan genoeg en manlief een leuke blouse aan met nette broek, blousen voor hem nog wel in de kast, hij heeft dat normaal niet aan.

Weer eea vandaag via mp verkocht, paar eurootjes extra!

Gister sinterklaas gevierd, zus heeft sinterklaas en pieter gehuurd via via, neefje vond het helemaal geweldig, gezellig samen gegeten en cadeautjes, wad erg geslaagd! De kleine van ons maakt t niet-belastingen mee, heeft nog even bij sint gezeten en vind het allemaal wel prima!!

Vanavond nog verjaardag en zondag sint bij schoon familie! En dan is het feest weer voorbij! Tijd voor de kerstboom!!
    Paar jaar geleden had ik al figuren voor in de kerststal gekocht, met hout wat over was van de schutting die geplaatst is in juni, heeft mijn vader een kerststal voor ons getimmerd, blij mee:D

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gaf ik in november nog 509 euro uit aan boodschappen (waren al aan het bezuinigen dus kun je nagaan wat ik normaal wellicht uitgaf), deze week heb ik het gered met 81,60 euro! :)
    Blij en trots. Zou neerkomen op 360 euro per maand. Scheelt echt veel!

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vanavond brood met soep
    Morgen prei ovenschotel met gehakt en krieltjes
    Zondag witlof met sucadelappen

4. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Netjes, lekker gevoel geeft t he!!

5. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Zo, lappie dat is al heel mooi. Lekker he

6. 5 december: €8,71 :( Manlief is in het weekend verantwoordelijk voor de boodschappen en heeft zich niet aan de afspraak gehouden helaas :(

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goed hoor Lappie en balen Bolkje..

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier toevallig een nieuw jurkje gekocht niet zo lang geleden dus die is dan mooi voor de Kerst, maar niet speciaal daarvoor gekocht..

Hier gisteren ook en meevaller. We hadden na het werk nog een interview van mensen die onderzoek doen naar wat wij op het werk doen en aan het eind bleek dat ze voor alle deelnemers een declaratieformulier bij hadden. Voor die 2 uur krijgen we 150 euro...
    phoe dat komt wel heel erg goed uit ... ( en ik was ook wel pas om 20.30u thuis ipv van 17u maar dat heb ik er wel voor over..

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wat een leuke jurkjes dames! Ik had begrepen dat miss etam de zwangerschapslijn eruit wil doen :( best jammer. Zelf heb ik momenteel het meeste van h&m. Niet duur en gaat lang mee. Broeken heb ik nog van vorige zwangerschap en ben ik altijd blijven dragen. (Dus als 2,5 jaar nu)

@lappie dat klinkt goed meid, nu zo volhouden! Geeft Eem lekker gevoel hè.

Ik was vandaag vergeten wat op m'n weekend stond en had geen vlees uitgelegd. Dus het zijn aard kroketjes geworden met javaanse schnitzel en doperwtjes wortel. Dl at eerder en die at nogmaals de quinoa (vindt ze heerlijk)

Morgen gezellig Sinterklaas vieren bij m'n zus waar wij en ook m'n vader blijven slapen. Heb er wel zin zin! Lekker gourmetten!

Wat leuk hoe iedereen hier Sinterklaas viert! Als er wat meer kids in de familie zijn wil ik ook een Sint en liet huren. Hadden wij vroeger ook en vond ik echt fantastisch :D

10. Soit

Soit Niet meer actief

Ik ga ook voor de kindjes kijken voor iets nieuws denk ik, voor onder de kerstboom. Maar kijk gewoon bij wibra en zeeman. Vast wel iets te vinden.

Zag trouwens deze bij de zeeman en die vond ik eigenlijk ook wel leuk voor mezelf:

ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Dames jurk

Heb ook mega veel zin in pakjesavond (morgen), vind het altijd zo leuk voor de kindjes.

11. Soit

Soit Niet meer actief

@ bolkje, zonde! Morgen maar compenseren?

@ kris: fijn, zo'n meevaller! Komt altijd goed uit!

@ lappie: gaat de goede kant op zo te lezen. Goed gedaan!

12. Ik hoop dat hij het morgen gaat compenseren, maar ben bang dat het hem niet gaat lukken. Maargoed.... Probeer dat maar niet teveel aan hem te laten merken, want hij doet wel zijn best ;)

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @bolkje volgende x betere instructies geven ;)

Ik zat net even bij wibra te kijken, misschien dat ik toch iets nieuws voor mezelf haal. Vond dit wel een leuk jurkje en zit los dus buikje past er wel in denk ik toch? €9,99 niet duur:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,8 KB
      Weergaven:
      5
  14. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Meen je niet van miss etam dat die de zwangerschaps kleding eruit wil doen, al mijn kleding komt daar weg, zat erg fijn vooral de legging!! H&s zat bij mij totaal niet fijn!!

15. minon

minon Niet meer actief

Kindjes goed verwend op het werk. Voor de geboorte mog twee bonnen. 1 van 25 bij prenat en een van 25 bij h&m. Dochter had pannetjes en servies en een k3 smartphone. De jongens zie foto. Vanavond zelf pakjesavond. Dan krijgt ze een kassatje van de action. De boodschappen heeft ze vorig jaar gekregen. En wat knutselspulletjes.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier ook een geslaagde sinterklaas.. hier wordt nu vooral fanatiek met het van marktplaats afkomstig playmobile setje gespeeld.. een prinsje met eenhoorn-paard en een kaptafel .. Heerlijk zoet is ze ermee..

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Nijntje .. leuk ! Ook die bonnen lijken me erg fijn !

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Beterschap voor alle zieke dames!

@Outfit feestdagen; Ik denk niet dat ik specifiek iets nieuws ga kopen. Ik heb nog genoeg in de kast en voor man en zoon geldt hetzelfde. Als ik voor een jurk kies moet ik alleen een nieuwe panty kopen.

@Sinterklaas; Wij hebben het gisteren bij schoonouders gevierd. De avond liep niet helemaal zoals gepland maar zoon is weer flink verwend (naar mijn mening teveel) maar hij is heerlijk aan het spelen met zijn speelgoed.
    Nu eens bedenken hoe ik het manlief ga vertellen dat ik het volgend jaar zelf thuis wil vieren ;).

@Fietsen naar het werk; Koud is het zeker maar goed ingepakt is het prima te doen. Ik wil alleen binnenkort een paar thermosokken scoren. Gemiddeld is het zo'n 40 km per dag en door het drukke verkeer in Amsterdam doe ik daar ongeveer 2,5 uur over. Het is sneller en goedkoper als het openbaar vervoer maar ik zeg er wel eerlijk bij dat als het regent dat ik dan wel het ov pak. Wij hebben al 3 jaar geen auto meer dus ik weet niet beter.

@Jurken; zag mooie jurken voorbij komen, zo jammer dat ik (nog) niet zwanger ben :(

De rest ben ik even vergeten en me zusje komt zo nog met haar vriendin dus ook niet heel veel tijd om terug te lezen.

Vanavond maak ik restjes op. Het wordt zilvervliesrijst met een husseltje van paprika, ui, tomaat, 2 soorten kaas, sucuk worst, courgette en ei. Eventueel maak ik er nog wat gestoomde groenten bij.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik lees nog wel mee maar ik heb het nu even druk
    ik ga zelf maandverband maken
    het patroon is getekend dus nu op de stof overtekenen en uitknippen
    daarna alles vaststikken met de machine maar dat zal voor een andere dag zijn vermoed ik

voor alle stoffen samen (4 soorten) en de plastic drukknopen heb ik 57.33€ betaald
    garen heb ik standaard in huis dus dat hoef ik niet te tellen (weet ook niet meer wat de garenset in verschillende kleuren 10 jaar geleden kostte)

als het af is dan kom ik showen en weet ik ook te zeggen hoeveel stuks er uit zijn gekomen

20. Vandaag zijn we gelukkig netjes binnen het budget gebleven: €14,21 (voor twee dagen, want morgen gaan we niet naar de winkels).

Morgen ga ik deze maken: Pieten soesjes - Moodkids | Moodkids

Deel Deze Pagina