Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hoi dames,

Eindelijk eens even tijd om een klein stukje terug te lezen maar lang niet alles, zodra ik meer tijd heb eens doen en ook weer posten!!!!

2. Vlammetje80

29 dec 2011
    29
    1
    3
    Ik zou ook graag een uitnodiging willen.

3. minon

minon Niet meer actief

Deze week geen boodschappen. Wij vieren kerst in het ziekenhuis.
    Koen is opgenomen omdat hij waarschijnlijk hersenvliesontsteking heeft. We waren zaterdag bij mijn ouders. 19:00 thuisgekomen en in bed gelegd. Niets aan de hand. 19:30 lag hij wat te zingen/kreunen en 20:00 was hij niet meer aanspreekbaar. Helemaal slap en niet reageren op prikkels, lampje in zijn ogen. Snel naar hap gegaan waar ze hem nauwelijks bij kregen hij viel steeds weg. Bloeddruk van 150, hartslag van 220 en saturatie van 80 of lager. Gelijk infuus en antibiotica gestart. Nu gaat het iets beter in de zin dat hij zonder zuurstof en sonde is maar hij is nog steeds erg ziek. De antibiotica kuur duurt een week dus vandaar dat we een week minimaal in het ziekenhuis zijn. Geen boodschappen deze week dus op een zal naturel chips na. Wij zijn allebei ook aan de diarree dus gaat weer een lekker. Hakt er bij ons allebei flink in. Tweede keer dat er een kind van ons bijna in onze armen dood gaat. Echt bijna bijna.

4. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.557
    666
    113
    Oh Nijntje...wat schrikken. Ben echt even perplex. Heel veel sterkte de komende week en hopelijk gaat het gauw beter. Knuffel!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee zeg dat meen je niet!?! heel veel sterkte, t is een vechtertje! hopelijk word hij gauw beter!

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Jee Nijntje !! Heel erg veel sterkte.. ik hoop voor jullie dat jullie mannetje snel wat opknapt wat moeten jullie weer geschrokken zijn..

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Oh nijntje! ik pb je even!

8. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Och nijn toch, dat is wel heel erg heftig.
    Hopelijk komt het uiteindelijk goed met jullie man en houdt hij er niets aan over.

Heel veel sterkte gewenst

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat een nare ervaring voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd!! Arme Koen, ontzettend zielig!

10. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ooohhhh meen je niet!! Wat erg, maar gelukkig waren jullie er op tijd bij!!!! Sterkte en beterschap!!

11. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oh Nijntje; weet even niet wat ik moet zeggen. wat zullen jullie geschrokken zijn. dikke knuffel!

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nijntje: sterkte!!

13. Soit

Soit Niet meer actief

Jeetje nijntje, ik schrik ervan. Wat verschrikkelijk eng. Heel erg veel sterkte!!

14. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nijntje wat heftig zeg van de kleine koen heel veel sterkte en beterschap

Blokje mag ik ook een uitnodiging?

Zo moest weer aardig wat blz bijlezen we waren een weekendje weg geweest wel ff lekker vanmorgen weer boodschappen gedaan was zeker druk in de winkels zeg pff

Hier hoef ik geen boodschappen te doen allebei de kerstdagen word er voor gezorgd wel lekker
    Grt

15. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    O wat erg!! Maar jullie waren er nog wel op tijd bij. Wat heftig zeg en emotioneel. Ik hoop dat alles goed mag komen!!

Heel veel sterkte.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.075
    2.220
    113
    Brabant
    Och nijn, wat lees ik nu.. Heb er oijn van in mijn moederhart.. Dikke knuffel en veel sterkte!

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Oh nee Nijntje! Wat schrik ik hier ontzettend van! Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen de komende dagen. Heel veel beterschap voor Koen. Een hele dikke knuffel!

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; vanochtend om kwart over 6 de deur uitgegaan en ik kom nu pas weer binnen. Er staan zoveel tassen met boodschappen en cadeautjes, echt bizar. Ik durf bijna niet eens op mijn rekening te kijken :) Ik ga snel opruimen en dan duik ik snel mijn bedje in, morgenochtend ook weer om half 7 de deur uit. Welterusten allemaal en een extra knuffel voor Nijn!

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

welterusten ik ga ook optijd op bed. Morgen leuke dag met een oude schoolvriendin en haar kinderen.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje een hele dikke knuf en veel sterkte en beterschap voor jullie en jullie kleine prinsje

Deel Deze Pagina