Hoi dames, Eindelijk eens even tijd om een klein stukje terug te lezen maar lang niet alles, zodra ik meer tijd heb eens doen en ook weer posten!!!!
Deze week geen boodschappen. Wij vieren kerst in het ziekenhuis. Koen is opgenomen omdat hij waarschijnlijk hersenvliesontsteking heeft. We waren zaterdag bij mijn ouders. 19:00 thuisgekomen en in bed gelegd. Niets aan de hand. 19:30 lag hij wat te zingen/kreunen en 20:00 was hij niet meer aanspreekbaar. Helemaal slap en niet reageren op prikkels, lampje in zijn ogen. Snel naar hap gegaan waar ze hem nauwelijks bij kregen hij viel steeds weg. Bloeddruk van 150, hartslag van 220 en saturatie van 80 of lager. Gelijk infuus en antibiotica gestart. Nu gaat het iets beter in de zin dat hij zonder zuurstof en sonde is maar hij is nog steeds erg ziek. De antibiotica kuur duurt een week dus vandaar dat we een week minimaal in het ziekenhuis zijn. Geen boodschappen deze week dus op een zal naturel chips na. Wij zijn allebei ook aan de diarree dus gaat weer een lekker. Hakt er bij ons allebei flink in. Tweede keer dat er een kind van ons bijna in onze armen dood gaat. Echt bijna bijna.
Oh Nijntje...wat schrikken. Ben echt even perplex. Heel veel sterkte de komende week en hopelijk gaat het gauw beter. Knuffel!
Jee Nijntje !! Heel erg veel sterkte.. ik hoop voor jullie dat jullie mannetje snel wat opknapt wat moeten jullie weer geschrokken zijn..
Och nijn toch, dat is wel heel erg heftig. Hopelijk komt het uiteindelijk goed met jullie man en houdt hij er niets aan over. Heel veel sterkte gewenst
Ooohhhh meen je niet!! Wat erg, maar gelukkig waren jullie er op tijd bij!!!! Sterkte en beterschap!!
Nijntje wat heftig zeg van de kleine koen heel veel sterkte en beterschap Blokje mag ik ook een uitnodiging? Zo moest weer aardig wat blz bijlezen we waren een weekendje weg geweest wel ff lekker vanmorgen weer boodschappen gedaan was zeker druk in de winkels zeg pff Hier hoef ik geen boodschappen te doen allebei de kerstdagen word er voor gezorgd wel lekker Grt
O wat erg!! Maar jullie waren er nog wel op tijd bij. Wat heftig zeg en emotioneel. Ik hoop dat alles goed mag komen!! Heel veel sterkte.
Oh nee Nijntje! Wat schrik ik hier ontzettend van! Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen de komende dagen. Heel veel beterschap voor Koen. Een hele dikke knuffel!
@Hier; vanochtend om kwart over 6 de deur uitgegaan en ik kom nu pas weer binnen. Er staan zoveel tassen met boodschappen en cadeautjes, echt bizar. Ik durf bijna niet eens op mijn rekening te kijken Ik ga snel opruimen en dan duik ik snel mijn bedje in, morgenochtend ook weer om half 7 de deur uit. Welterusten allemaal en een extra knuffel voor Nijn!