Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Wat knap Lappie!

@nijntje wat triest, sterkte. Maar toch beter daar dan thuis als hij nog erg ziek is toch? Of was je anders naar een ander ziekenhuis gegaan bedoel je?

@Kris, hopelijk heeft vriend een goed gesprek vrijdag!

@oliebollen, ik hoop dat mijn bezoek ze gaat bakken, en anders krijgen ze die van de AH, uit de oven. Geen tijd op te bakken en geen geschikte frituurpan ervoor.

2. Soit

Soit Niet meer actief

Hoi allemaal

@ nijntje, tegenvaller dat Koen nog even moet blijven, maar wel fijn dat het de goede kant op gaat! Hoplelijk mag je hem snel meenemen!

@ lappie: goed zeg, dat je zo weinig hebt uitgegeven! Knap!

@ kris: veel succes voor je man vrijdag!

@ elena: idd wel heel veel geld ja. Maar december blijft toch altijd een gekke maand. Straks in januari is alles weer lekker normaal, plus heel veel aanbiedingen in supermarkten. Geniet van je vakantie!

@ miranda: wij gaan ook bakken, nou ja, mijn man ook hier :D. Ik doe de appelflappen en de rest.

Zometeen even naar de AH voor laatste-boodschapjes-van-dit-jaar. Dus ook voor oudjaarsavond. En dan meteen t/m zondag want dit weekend gaan we nog naar mijn familie. Zaterdag alleen met mama hele dag winkelen, eindelijk, na jaren weer eens. Kan niet wachten! Solden shoppen met mams :)

3. Ons Kleintje

Leuk Soit, veel plezier alvast!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Onskleintje; Beterschap voor je zoontje!

@Soit; veel shopplezier!

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Oh en ik had het er nog niet bijgezet maar onze boodschappen zijn deze maand voor ruim 4,5 week. Probeer het schandalig hoge bedrag komende maanden wel weer te compenseren.

6. minon

minon Niet meer actief

Ik weet niet precies wat je met je vriezer kan doen Ons Kleintje. Wel een lullige actie zeg. Dadelijk kan je alles weggooien.

Weekmenu voor aankomende week

Maaltijdsoep (twee dagen)
    Ovenschotel kipfilet met wortels/doperwten
    Macaroni met roerbakgroenten (pastasaus zelf maken van de week)
    Turks brood met shoarma en rauwkost
    Boerenkool met worst
    Surinaamse roti of sperziebonen sate net waar ik zin in heb die dag :)

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ nijntje… hoe gaat het met koen?

8. minon

minon Niet meer actief

Nog steeds hetzelfde. Snap er niks van. Al meer dan een week diarree en er zit geen spatje vooruitgang in. Hoop maar dat hij met nieuwjaar thuis is dan. Normaal gaan we met nieuwjaar altijd naar familie maar dat kan nu ook al niet meer. Echt een rot december maand. Moet ook ongesteld worden dus ben een beetje chagrijnig/emotioneel.
    Weekmenu hangt dus wel een beetje op losse schroeven.

9. Ons Kleintje

Nijntje, ja zou wel jammer zijn van die lekkere theesoorten.
    Sterkte met je zoontje en julliezelf. Misschien heeft ie een nieuw virus opgelopen?

Vandaag met de oudste zoon bij de Lidl en de AH boodschappen gedaan,
    Raspatat bij de AH alleen vandaag nog gratis, Welkom | Iloveras.nl

vanavond Raspatat en vega hamburger, sla/tomaat/croutons

en nu 2 slapende kindjes op de bank.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Nijntje; jee zeg geen verbetering balen !!

Hmm hier uitgekomen met boodschappengeld incl snowboots voor dochterlief dus ik blij.. Bleek vandaag ineens dat we nog moesten tanken.. toch de min in dus.. balen

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: wat balen van die diarree! Zoeken ze naar een oorzaak ofzo? Ik duim dat hij thuis is met nieuwjaar!

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Nijntje; Vervelend he, ik ga voor duimen voor jullie.

@Kris; Volgende maand beter.

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; allemaal geen honger. Damian heeft net in de trein nog een aardbeienbol gegeten, man laat op de middag nog boterhammen en ik heb gewoon weinig trek. Denk dat het maar een simpele boterham met omelet wordt en wat rauwkost, zonde als ik nu nog een hele maaltijd in elkaar ga draaien voor Jan Doedel.

14. minon

minon Niet meer actief

Soep is in ieder geval gelukt dus morgen een makkelijke dag.
    Als Koen morgen nog steeds zo is gaan we eens een ka te spreken vragen hoe lang ze dit nog zo aan willen laten modderen. Kom op een baby met 1,5 week spuitdiarree is niet normaal. Ze zitten wel al een paar dagen te zagen dat het van de forte voeding komt. Beetje vreemd dat hij dat al 2 maanden drinkt en daar nu diarree van zou houden?

15. Ons Kleintje

Oorzaak Diarree - Maag Lever Darm Stichting

16. Ons Kleintje

Hier, vandaag achter een probleem van ons dak gekomen, wordt nog uitgezocht door de verzekering.
    wel spannend.

Zoontje is vanavond wat opgeknapt, hopelijk blijft het zo, maar ik denk dat de paracetamol van 5 uur in de loop van de avond weer is uitgewerkt.

17. minon

minon Niet meer actief

Hopelijk knapt hij snel op ons kleintje!
    Vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest. Koen wilde vandaag niet drinken. Verder alles onveranderd. Aangedrongen op verder onderzoek. Iets klopt er niet gewoon maar wat. Morgen nemen ze het mee met de artsenvisite.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: Poeh wat een zorgen toch weer... Ik hoop echt dat jullie een antwoord gaan krijgen.

19. Ons Kleintje

o jeetje..sterkte maar weer.

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Beterschap voor alle zieke kindjes!

Deel Deze Pagina