Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Oh daar kan ik nog niet over meepraten, de oudste is bijna 6 namelijk ;)
    Maar chagerijnig ivm vermoeidheid of druk door vermoeidheid na de feestdagen is hier wel aan de orde.

2. Ons Kleintje

veel plezier, zelfgemaakte tonijnsalade heerlijk!
    @soepstengel alsof je uit een ei komt whaha, ik vind je vragen wel leuk hoor!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @Anoniempje dat zou mooi zijn toch als dat lukt voor 250 euro de rest vd maand. Alleen echt boodschappen of ook tanken enzo ??

@ linzentips; Ik vind ze ook heerlijk met rode bietjes en geitenkaas erdoor

4. minon

minon Niet meer actief

#3984 minon, 4 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2015
    Hou op over spullen haha. Ik struikel er constant over, de kliko puilt iedere twee weken uit zn voegen van de luiers. Dat wordt wat van de zomer haha. Ik heb gewoon de box van dochter nog. Daar passen ze (nog) wel met zn tweetjes in. Als ze te groot worden gaan ze maar op een dik kleed. Dan zitten we ook in de zomer dat scheelt met de tocht en kou op de vloer. Ik heb echt geen plek voor een grote box. Als we dat gaan doen willen we ook de bank en keukentafel enzo gaan vervangen. Die is nu ook niet berekend op drie kids, en twee kinderstoelen enzo.

Mijn doel voor 2015 (of in ieder geval de eerste maanden)
    Inzicht in de financiën. Ik ga weer werken dus mijn salaris gaat weer wat omhoog. Maar de kinderopvangkosten ook. En ik moet me dus echt streng aan mijn budget van 100 euro gaan houden, en dat wordt niet makkelijk.
    12,99 jumbopack luiers (of goedkoper bij aanbiedingen)
    Ene week 18, andere week 27 euro aan voeding.
    En iedere week bijna 5 euro pitmeel. Dan de rijstebloem nog en groente en fruit wat eraan zit te komen. + de overige boodschappen heb ik daar dan nog 55/64 euro voor over.

5. Ons Kleintje

We hebben destijds een extra container genomen. 3 kids in de luiers is bijna een volle container.
    Die box hadden we zodat onze oudste rustig kon spelen zonder dat zijn speelgoed in beslag werd genomen door zijn babybroertjes, te denken aan treinbanen enzo. Maar ook omdat elke keer als ik even moest plassen/ de oudste op de wc liet plassen/ de was moest ophangen of whatever, de tweeling op de eettafel kroop en aan de snoeren ging trekken, het aan en uit knopje van de tv ging testen en ik bijna gillend gek werd :p;):D

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @soepstengel.. ik hoop dat het hier ook gaat werken.

@kris88 .. alleen voor boodschappen. Heb al zoveel geprobeerd maar manlief stuurde altijd alles in de soep. Hij is degene die eigenlijk altijd boodschappen doet dus nu lijkt dit toch het makkelijkst. Alleen wilde hij laatst bij kruidvat ook alweer pinnen met dit pasje. Mannen zucht :D

@opruimen.. Wij pakken van het voorjaar de kamer van onze zoon aan. Hebben jullie nog ideeën voor een kast? Ik zie zoveel maar wil het niet te duur maken. Zag bij ikea stuva. Kent iemand dat?

7. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Hoi, iedereen bedankt voor de felicitaties. Het gaat heel goed met onze zoon en met mij (uiteindelijk met ks bevallen). Ben nog niet zo mobiel en ml heeft nu een keer boodschappen gedaan. Keurig aan het lijstje gehouden op 1 pak chocobiscuitjes na ;).

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Dit is hem geworden
    vulling is botercreme met bokkepootjes en aardbeienjam

9. Ons Kleintje

Wat een leuke taart! staat er nou `i love you`?

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Nee ;) een hartje met een poppetje en de letter J van haar naam :)

11. Ons Kleintje

Oh sorry ik zag wel dat het een poppetje was, maar ik dacht dat er een u naast stond dus vandaar dat ik dacht poppetje- hartje- u:p

12. minon

minon Niet meer actief

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    @Onskleintje; Succes vandaag! Enne als je weer terug bent komt je dan ook bij het consuminderclubje? ;)

14. Ons Kleintje

@bolkje dank je, misschien kan ik mijn man vragen om het scherm op grote letters te zetten ;)
    het verschilt per persoon hoe je het ervaart dus ben benieuwd en zenuwachtig

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Het bananenbrood is heerlijk :) Nu kijken of ik in mijn Google account kom om te bloggen.

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Het is gelukt om in mijn Google account te komen, heb er weken problemen mee gehad. Het recept voor het bananen speltbrood staat online. Overigens zou je dit ook prima kunnen maken met gewoon tarwebloem, heb ik ook jaren gedaan.

17. minon

minon Niet meer actief

Ik heb de boodschappen in huis. Helaas had de kruidvat maar 1 pak voeding dus moet van de week nog een keer naar de stad.

Kruidvat:
    1 liter badolie 1,00
    6 tubes prodent tandpasta 4,99 (voorraad)
    1 kruidvat forte 1 8,99

Totaal 14,98

Lijstje van de plus post ik zo. Dat was 65,82 totaal dus 80,80
    Van de week nog 1 pak voeding 8,99 is totaal 89,79
    10 euro en 20 cent over dus voor volgende week.

Deze periode krijg je gratis 2 pakjes van 10 luiers als je babyzegels inlevert. Heb 4 kaarten dus 80 gratis luiers.

18. Relaxed, zeg, 80 gratis luiers :D

Hier gaat het met de zindelijkheid niet zo goed :p De eerste twee dagen bleef hij lekker op het potje zitten en deed ook echt een plasje, maar sinds gisteren zet hij direct een keel op als ik hem op het potje zet, helaas.... Dus dan stoppen we er maar weer even mee ;)

Deel Deze Pagina