Weinig Boodschappengeld: Wat eten? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik schrijf even wat minder mee omdat mijn zoontje dinsdag werd opgenomen in het ziekenhuis, hij heeft zijn bovenbeen gebroken en ligt met de pootjes in de lucht. verwachting is 4-6 weken ziekenhuis. heeft best veel pijn. daarna doe ik weer gezellig mee en dan lees ik al jullie tips. groetjes

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Jemig he, heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje!

3. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Ach gossie. Heel veel sterkte en beterschap voor je zoontje.

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @kleintje, beterschap he! Zielig hoor!
    @nijntje, fijn dat het goed gaat.
    @elena, heerlijk zo'n meevaller! Zeker nu jullie het zo goed kunnen gebruiken.
    @ zuurtje alsnog gefeliciteerd

5. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

aaah sneu hoor! Veel beterschap!

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    #406 Elena22, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
    Hier nog wat boodschappen gedaan met het geld wat ik heb verdiend met verkopen.

2 avocado's 0.99
    Suikermaïs 0.99
    1 witte kool van 2,6kg! 1.00
    2 bosjes lente ui 1.29
    500 Gr worteltjes 0.99
    2 pakjes ham 1.97 (1 voor op brood, eentje in de diepvries voor bij de nasi)
    7 stuks bio bananen 1.79
    4 koffiebroodjes 1.98
    2 dozen tissues 2.50

En denk dat ik zo nog even fiets om een zak spinazie te halen. Ik loop nog steeds te snotteren en te doen dus denk dat een supersmoothie wel op zijn plaats is.

7. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dames, sinds deze week is er Save with Jamie op 24kitchen. Een programma dat gaat over maaltijden die weinig kosten en wat je bijv. Met restjes kan doen. Ook veel tips! Echt de moeite om eens te kijken, er is een website en de afleveringen zijn 's middags om 14.30uur op 24kitchen.

8. minon

minon Niet meer actief

#408 minon, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2014
    Beterschap ons kleintje!
    Klein: net de tijd dat ik op bed lig haha. Zal eens zoeken naar de website. Hier eten we vanavond bami. Had gehakt uitgehaald voor wraps maar man had zin in bami. Prima doen we dat :)
    Vanmorgen een bekkenband gehaald van anita. Ow wat zit dat lekker. Kostte 40 euro maar had het eerder moeten doen. Deed even pijn aan die bobbelige striae maar die zijn nu zelfs glad. Als ik em af doe om te plassen dan voel ik gelijk het gewicht van mn buik naar beneden zakken zegmaar. Loop ook weer normaal ipv waggelen. Weet alleen niet of ie ook snachts aan mag blijven want net met op de bank liggen zat het ook erg prettig omdat mn buik niet opzij zakt.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @Klein; niet alle tips van Save with Jamie zijn goed. Ik had het kookboek ervan (inmiddels verkocht) maar hij gaat er veelal vanuit dat je grote stukken vlees koopt (2kg braadvlees, 1,5 kg zalm, etc) en vanuit daar gaat hij ook verder met restjes. Wel is Jamie altijd heel leuk en creatief in de keuken dus alleen daarom is de show het kijken waard maar budget technisch gezien niet echt.

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @nijntje; fijn dat die band zo goed helpt!

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Ik mocht met de bekkenband alleen lopen....
    Bekkenfysio raadde ten strengste af om ermee te zitten of te liggen. Maar goed ik weet niet of jij onder begeleiding bent

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ben ik niet met je eens. Wat het kookboek betreft kan ik niets zeggen maar dit programma werkt echt anders. En je kan alles aanpassen naar je eigen gezin, je kan de recepten prima halveren.
    De ingrediënten zijn of niet duur of je hebt het toch al in huis.

13. minon

minon Niet meer actief

#413 minon, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2014
    Ik ben niet onder begeleiding van een fysio. Weet niet of dat verkeerd geredeneerd is maar de striae op mijn buik was helemaal gebobbeld net alsof in de littekens de boel naar buiten puilde. Nu niet meer en vraag me dan af komt dat doordat de druk van mn buik af is. Het is nu gewoon glad en ik kan erover aaien zonder dat het pijn doet. Net gekookt en kon gewoon erbij blijven staan zonder pijn of extreme harde buiken.
    Mijn vriendin heeft hem in haar zwangerschap ook gebruikt en die had hem wel dag en nacht aan. Weet het dus ook niet.
    Ik heb geen bekkeninstabiliteit. Daar heb ik em niet voor gekocht. Maar om de druk van mijn buik te halen (tweelingzwangerschap en draag alles alleen maar naar voren toe)

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Nijntje. Is het een ondersteunende buikband of echte een bekkenband?

Onskleintje. Wat heftig zeg.. wow... hij.moet dus echt blijven?:(

zo. Hier een goedkoop dagje;) tostis gegeten, want dat lag er nog (goed he?) En pastasaus uit de vriezer;)

En nu ga ik zo naar de ah. Even een flinke zak chips kopen. Die ik helemaal alleen op ga eten. ;)

15. minon

minon Niet meer actief

Anita BabyBelt staat erop. Ontlastend voor de rug tijdens de zwangerschap. Helpt tegen bekken- en rugpijn (klinisch getest). Groeit met de baby mee en zit perfect. Van ademende microvezel. Laat zich door het verstelbare klittenband makkelijk aan en uit trekken.
    Dat is alles wat erop staat. Niks over hoelang hij aan mag. Heb em nu uitgedaan en merk het goed. Meer druk op de buik en meer harde buiken. Weet het ook niet.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Dat is inderdaad geen bekkenband;) en mag je dus gerust dragen.
    ik had dan wel maar 1 kind, maar een flinke buik. Ik droeg hem ook veel.

17. minon

minon Niet meer actief

Okay. Dus die mag wel de hele dag haha. Nu weet ik het ook niet meer. Maar het zit wel verdraaid lekker zeg. Had vanmiddag gewoon zoiets nou zou best een stukje kunnen lopen met dochter.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Ja deze mag wel.
    Een bekkenband ondersteunt echt op een andere manier je bekken. En daarbij zijn dan je spieren overbodig, vandaar dat je die niet te lang mag dragen.

Deze ondersteunt wel je buik, maar pas wel op voor harde buiken;)

19. minon

minon Niet meer actief

Nou die heb ik een stuk minder met die band om. Zonder band is bukken opstaan alles veroorzaakt harde buiken. Met band vanmiddag bij deze bewegingen geen harde buiken.
    Dank voor je antwoord. Doe hem lekker aan overdag en dan smiddags als dochter slaapt en savonds niet voor de zekerheid. Het is maar maximaal 5 weken meer dat ik zwanger ben maar alleen deze dag de 40 euro al waard haha.

20. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    suikermais.... hoe maak je dat klaar?
    had van de week mais voor op de bbq (mais ingesmeerd met boter en lekker kruiden erop in de zilverfolie en dan op de bbq)
    vond het heel lekker maar vraag me af of er nog andere ideeen zijn

Deel Deze Pagina