Saar: Dank je wel, hier kan ik wel wat mee! Eefje: Ik heb nog wel een paar zegels, ik wil ze wel opsturen hoor!
@Saar22: in elk geval beter dan een tijdelijk contract! Hopelijk snel naar een 40 uur vast contract!!
Komende dagen ben ik hier wat minder. Ik werk tot en met zondag 8 uur per dag in plaats van de gebruikelijke 6 plus 3 uur reistijd per dag. Maandag heb ik eerst nog een bijscholing eerste hulp aan kinderen, daarna gelukkig wel een paar dagen vrij. Vanavond eten we bij schoonouders. Het gaat niet goed met de opa van man en we moeten waarschijnlijk afscheid gaan nemen vanavond.
Dat zal vast zwaar zijn vanavond. Heel veel sterkte! En ook nog zulke lange werkdagen. Succes daarmee!
Elena: Wat verdrietig. Sterkte. En je werkdagen.. .petje af hoor. Hopelijk red je het allemaal een beetje!
Argh even klagen hier hoor. Mijn kraamgezin moet nog even terug naar het ziekenhuis en nu zit ik te wachten tot ze terug komen maar de tijd dat hun weg zijn telt niet als werktijd en dus moet ik tot vanavond 6 uur daar blijven ongeacht dat ik om 8 uur vanochtend begonnen ben en dus kan ik geen afscheid nemen van opa ivm einde bezoekuur tegen de tijd dat ik daar ben.
Elena: Kun je dan niet met het kraamgezin afspreken dat je er morgen en overmorgen wat langer bent? Ik heb geen idee hoor heb hier alleen zelfstandigen gehad dus dat werkt natuurlijk anders als voor een groot bureau...
Wat vind ik dat ontzettend naar voor je Elena. Kan niemand je even met de auto ophalen zodat je toch even kan gaan.
Hier ben ik wat restjes aan het opmaken. Gister maakte ik een soort paella schotel van restjes vlees. En vandaag een stoofpotje met kleine gehaktballetjes. Beide recepten heb ik van Jamie oliver. 2 week geleden was er op 24 kitchen 6 afleveringen van save with Jamie. Daarin laat hij budget maaltijden zien en handige tips. Echt inspirerend. Ik heb de afleveringen opgenomen! Beide zijn eenpans gerechten en heb dus lkkr weinig afwas