Dat zijn papiervisjes, ik wil je niet bang maken, maar je kast is er dan wellicht ook van vergeven. Enige oplossing is al het papier verbannen en spullen in glazen potten doen. Wij hebben namelijk zo`n plaag gehad. Mijn man had een flinke voorraad ingeslagen en alles was vergeven van die beestjes. Ik dacht eerst: Hee er zitten kruiden in dit pizzadeeg? toen ik goed keek waren het papiervisjes. Ze kruipen in de randen van je kasten en ze leven op papier. ze kunnen 300 dagen zonder eten. Succes Het papiervisje | Huis en Tuin: Diversen Maar het kan natuurlijk ook een zilvervisje zijn.
O je bedoelt die hertenkevertjes ofzo? zaten bij ons een keer in de bix van het konijn. Kwam uit de fabriek. jakkes! Hertenkever
Oeh bah bah bah. Heb gelijk de hele kast nagekeken maar staat verder niks van papier meer. Heb het brood ergens anders neergelegd. Staan nu glazen potten. En houten planken dan. Ga het goed in de gaten houden.
Ik ben nog lang niet klaar maar hier alvast wat foto's. Omdat er zoveel mensen komen mogen ze het drinken zelf pakken met uitzondering van de gekoelde en warme dranken.
Wauw, hier wil ik wel van proeven haha. En wat een gezellig hoekje om zo het drinken klaar te zetten.
ziet er lekker uit elena ik heb een nieuw uurwerk gekocht normaal was deze 80 exclusief verzenden en nu net geen 25 inclusief verzenden deze is het geworden
Curry gerecht van zonet 2 euro kipfilet 2 uien en 2 tomaten 0,60 sperzieboontjes 0,40 voor de saus Zilvervliesrijst Met z'n 5en van gegeten.
@Zuurtje; leuk horloge, lekker fel kleurtje @miranda; ziet er lekker uit zeg! @hier; ik heb echt even een energiedip, even kort bijtanken op de bank hoor. Ik heb me ook misdragen vandaag is de Desigual tas geleverd die ik besteld had, was nu 39 euro met het circus van v en d. Ik ben er erg blij mee.
elena af en toe moeten we onszelf ook iets gunnen idd lekker fel kleurtje geel en paars zijn mijn lievelingskleuren en paars hadden ze niet in de kleinste maat
Jazeker, anders houdt je het ook niet vol toch. Ik wou al zo lang een tas van Desigual maar ze zijn normaal zo duur, 39 euro kon ik nog wel verantwoorden aan mijzelf haha Ik vindt het kleurtje echt leuk! Ik hou der wel van.
Wat leuk al die fotos, Elena ziet er gezellig uit!! goede voorbereiding! Is het vanavond? Veel plezier alvast! Ik ben de 5000ste aflevering aan het kijken van gtst, nu even pauze. Kindjes zijn lekker aan het slapen, kan ik zo van genieten. Ik heb deze vakantie ons huis ook onder handen genomen, veel speelgoed opgeruimd en opgeborgen achter het schut van onze slaapkamer. Banken verschoven. Plantjes in de vensterbank gezet, het ziet er weer gezellig uit
Ik heb een hele tijd dit horloge maar dan de nep-versie gehad, in het paars. Was op een site waarbij je alleen 5,95 verzendkosten hoefde te betalen en verder gratis
Ziet er leuk uit Elena! @Zuurtje vind ik ook hoor haha af en toe moet je je zelf verwennen en wat gunnen. Vandaag aten we bij mijn schoonouders, morgen en zondag eten we nog wat er is en dan gaan we dus beginnen aan een week menu kijken of dat voor ons bevalt hihi Ben nog aan het bedenken wat het menu word..
@onskleintje; nee het feest is morgen en zondag. Lekker dat je je huisje zo onder handen hebt genomen, lekker van genieten. Ah zag het vanochtend inderdaad al op het nieuws maar zelf kijk ik het niet. In ieder geval veel plezier!
Ziet er heerlijk uit! Hier vanavond een makkelijker maaltijd voor ons vijfjes 2 diepvries-pizza`s en daarbij zelfgebakken brood met zelfgemaakte tonijnsalade, en een salade van knoflook-olijven en 3 paprika`s. Maar ik houdt ook erg van rijst. de zelfgemaakte tonijnsalade is gemaakt met een halve ui, een blikje tonijn en 2 lepels mayonaise, alles door elkaar roeren en nog even in de hakmachine. De kinderen vonden het zalig! Had ik toch niet verwacht (volgende keer stiekem wat groenten erdoorheen mengen haha!)
Miranda hoe maak je die curry? Ziet er heerlijk uit! Ik heb worstenbroodjes gemaakt en vind het me jammer dat mn man ze meeneemt haha. Had er zes gemaakt en eentje samen met dochter opgeheten. Lekker hoor. Recept was: 500 gram bloem 275ml warm water Zakje gist of uit mn hoofd 25gram verse gist 50 gram boter 2 theelepels zout Vulling: 500 gram gehakt. 1 ei Paneermeel En een ei om erover te smeren dat ze mooi bruin worden. Ik heb overal de helft van genomen en 6 broodjes gemaakt. Vond het deeg best veel voor de hoeveelheid gehakt dus de volgende keer doe ik 350 gram gehakt en dezelfde hoeveelheid deeg. En stuk minder zout. Gehakt gekruid met een beetje sambal en mexicaanse kruiden. Zeker voor herhaling vatbaar. Deeg moet trouwens ongeveer half uurtje rijzen en afbakken 20-25min op 220 graden.