Dank je. Zal eens in het dorp verderop kijken na het middaguur. Ga nooit naar dat dorp toe maar mss wel eens de moeite waard met mooie aanbiedingen om daar eens bij de plus te kijken.
Lidl: 2x roerbak groente - 30 % 1.94 hutspot - 30 % 0.83 3x soepgroente - 30 % 1.11 2x speciale kroketten 3.18 spinazie a la creme 0.55 2x kipsaté 0.70 dubbelvlA 0.69 kipfilet XXL 1.59 pindakaas XXL 1.49 paracetamol 0.39 flessen ingelever -2.50 totaal 11.47 ah: 2x braadworst 4.50 kalkoenfilet 1.12 baby potje 0.89 baby potje 1.35 bananen 0.99 schouderham 1.05 doritos 1.14 lays 1.29 limonade 0.92 2x halvarine 1.18 2x magarine 0.76 pot erwten 0.99 ei 1.49 2x melk 1.18 kinder kwark 0.62 2x salademix 2.00 spekreepjes 1.29 4x cola 3.12 statie 4 6x water 2.04 statie 1.50 rookworst 0.90 smeerkaas 1.19 smeerkaas 1.49 mayo 1.43 2x boerenkool 2.38 yogi 0.55 chocomel 0.67 kipfilet 1.45 2x chocolade 1.98 kaas 2.79 - 2.25 braadworsten - 1.34 smeerkaas - 1.19boerenkool - 0.99 chocolade 3.90 koopzegels totaal: 43.38 Deze week wat makkelijks aangezien ik met 1 arm in het gips zit. maandag: macaroni (diepvries) dinsdag: boerenkool met rookworst woensdag: boerenkool met braadworst donderdag: gebakken aard spinazie gebakken vis vrijdag: verse worst, aardappel erwten zaterdag: verse soep zondag: uit eten.
Geloof dat wij de fiets maar eens een keer richting de plus moeten laten rijden als ik het zo lees hier . Maar eerst maar de vriezer wat leeg eten . Voorlopig hebben eten genoeg , alleen voor de kat moeten we nog wiskas halen maar heb nog geen aanbieding gezien.
Gister bij plus geweest 2x bolletjes 1x heel brood 4x aanmaaklimo (1+1) Sperziebonen (beetje voor M om te oefenen) 4x potje voor M. (hij eet alleen potje helaas) 2x 2L melk 5 Hamburgers Brinta Uhm...Verder niet geloof ik Was 17,- kwijt. Gelukkig bijna kinderbijslag. Heb veel nodig voor kids Probeer zoveel mogelijk via mp te kopen maar blijft alsnog veel. Rest wil ik apart houden voor als ze weer wat nodig hebben. Dan hoeft dat niet van de spaar
Vorige week voor 55,- boodschappen gedaan incl luiers. Dacht dat ik op 50 zat precies maar ml Had nog kip gehaald bij lidl en was ik vergeten erbij te rekenen. Deze week word heel krap. Pampers luiers zijn 1+1 gratis bij ah, en wil daar vast 4 pakken voor inslaan voor kleine beeb. Vind die plasindicator wel erg handig, maar dan ben ik 20 euro kwijt voor 4 pakken en dan heb ik nog 30 euro over voor de overige boodschappen. Ben benieuwd of dat gaat lukken en anders word het een dagje uit de diepvries eten. Ma boontjes met paprika rijst en kip Di boerenkool en worst Wo patat Do spinazie gebakken aardappel vlees Vr ovenschotel met Tortillachips van mixed kitchen, favoriet hier Za broodje hamburger Zo groentesoep en piccolinos
@MamaChantal; Wat heb je allemaal nodig voor de kinderen? Hier moet ik alleen wat (spijker)broeken en een paar schoenen halen voor de oudste. Truien, vesten, shirts, ondergoed en sokken heeft hij nog genoeg. Jongste heeft nog onwijs veel tot zeker 2 jaar, haal af en toe wat nieuwe dingetjes maar kan de komende jaren vooruit. Luiers en doekjes heb ik tot maart/april op voorraad. Wat overblijft van de kinderbijslag gaat naar rekeningen en een deeltje op de spaar. We zijn van mening dat hoe sneller we schuldenvrij zijn dat dit ook in het voordeel van de jongens is en als ze verder niks te kort komen vind ik het niet zo erg
Wij gaan hier de voorraad even opeten. Alles barst uit zijn voegen dus het is geen overbodige luxe Vanavond eten we trouwens licht pittige Mexicaanse kip uit de oven met tortilla chips en striped Jack kaas. Daarbij zoete aardappelpuree en gestoomde sperzieboontjes. We hadden vandaag liever in in iets pittigs dan in zoetzure saus en heb alles in huis dus het kost ons niks extra's.
Jongste is erg mager en past haast niks Wibra heeft gelukkig smalle broekjes, maar verder verzuipt hij echt overal in. Dus alles van C. Heb ik weinig aan. Hij heeft een complete garderobe nodig. Verder, een kidsit (C. Wilt alleen maar lopen, even kijken hoe dit bevalt en dan kan de duo wagen weg), skipakje voor C (als het echt koud is en hij niet meer zit is dat wel fijn denk ik), inbakerdoek voor m, kinderstoel (maar zou evt nog die bij oma staat kunnen gebruiken), shirts/truien en pyamas voor J. Hoop wel de helft te kunnen bewaren. Over een paar maanden moet M ook een andere autostoel. Liefst een achterwaartse, C heeft die ook. Hoop volgende kb daar ook wat voor weg te kunnen leggen. En moet gewoon snel een baan hebben
Fijn die AH hamsterweken! Ik kom nooit in de AH maar gister toch gegaan en van de aanbieding gekocht: 1+1 zigeunersnitzels 1+1 kipburgers 1+1 kipsnitzels 1+1 varkensworstjes 1+1 unox rookworst 1+1 Prodent tandpasta 2x deze aanbieding meegenomen+ ook 2x voor de kindertandpasta's 1+1 wcreiniger 1+1 wcblokken 1+1 hyg schoonmaakdoekjes 1+1 Dubbelfriss pakjes 2+1 AH tortilla's e.a mexicaans spul Mijn korting was bijna 25 euro
Oh ja dat zijn wel een aantal flinke aankopen. Lucas is ook heel mager ten opzichte van Damìan maar heb ook nog het een en ander gekregen en langzaam past hij toch wel een aantal dingen. Ga je een speciale inbakerdoek kopen of gewoon zo'n xxl hydrofiel? Lucas slaapt alleen ingebakerd anders vertikt hij het. Hij past nu nog in de puck a baby piep en overdag ligt hij in zo'n xxl hydrofiel. Had gekeken naar de grotere puck a baby maar vertik het om 55 euro voor een slaapzak te betalen Heb het nu een paar keer geprobeerd om hem in een romper te laten slapen met een xxl hydrofiel en dan in een normale slaapzak en dat werkt hier gelukkig ook. Hebben jullie een gratis op te halen in de buurt van pagina op Facebook? Hier heb ik daar beide kinderstoelen vandaan.
Ja een xl doek is binnen no time los. Hij ligt nu in een pacco maar die word te klein. Dus moet even een grotere halen. Anders slaapt hij niet helaas. Als ik een andere heb kan ik deze wel naar je opsturen? Anders gooi ik hem weg, hij is namelijk gescheurd. Werkt nog wel prima Kidsit hoop ik voor 50,- te kunnen kopen Kinderstoel vind ik wel lastig, liefst een tripp trapp maar die zijn zelfs 2e hands nog aardig prijzig. Misschien eerst ff de ikea stoel van oma lenen en dan als ik een baan heb een tripp trapp. Inbakerdoek zal 15 zijn denk ik Skipakje denk 10 op mp
Oh nou graag Laat het maar weten als je een nieuwe hebt dan betaal ik uiteraard wel de verzendkosten. Ja, Tripp Trapp stoelen zijn prijzig. Wij hebben nu twee andere leuke houten stoelen en misschien is er in de toekomst financiële ruimte voor een Tripp Trapp.
Ja we zijn klein behuisd en tripp trapp kan je mooi aanschuiven, nemen niet veel ruimte in Ik laat het je weten Zal deze week wel zijn..
Wij hebben in plaats van de tripp trapp deze stoel van Ikea als opvolger van de babystoel (ook ikea) die we tot 3 jaar gebruikt hebben: Kinderen Hij is superstevig en heel fijn en heel leuk geprijst in vergelijking met tripp trapp (maar dat is niet zo heel erg moeilijk) . Oh, ik kan er zelf ook zonder problemen op gaan zitten (67 kg).
Ons weekmenu aankomende week; Zon; licht pittige Mexicaanse kip uit de oven met tortilla chips en striped Jack kaas. Daarbij zoete aardappelpuree en gestoomde sperzieboontjes Ma; zilvervliesrijst met vega sate quorn, kroepoek, atjar en rauwkost Di; cordon blue, gebakken krieltjes en gestoomde broccoli Woe; quinoa met een roerbak van biologische garnalen en diverse groenten Do; zelfgemaakte aardappelpuree, witlof uit de oven met kaas Vrij; rollade uit de oven, pastinaak uit de oven en gebakken aardappelen Zat; eten we bij schoonouders ivm oppassen Zon;restjes Ik verwacht morgen tussen de 25 en 30 euro kwijt te zijn bij de Ah, dan hebben we alles voor de hele week inc een beetje voorraad.
Ik weet niet welke inbakerdoeken jullie zoeken maar ik heb hier nog twee pacco inbakerdoeken liggen 4-7 kg
Ik moet pacco doek vanaf 7 kg hebben. Heb nu ook die van 4-7 kg Doedel een 92 denk ik Net een kidsit opgehaald voor 50. Gelijk uitgetest maar wat loopt dat onhandig zeg 😂