ja hoor, maar ik lust zelf geen gesmolten kaas Wel als dun laagje op een pizzabodem, maar niet gegratineerd.
Aha ok, ik dacht dat het vanwege allergie was. Ik ben juist dol op kaas, liefst gesmolten! Doe het liefst overal kaas in/op haha.
Ja hoor Chili vlokken, knoflookpoeder,uienpoeder, gedroogde oregano, paprika, komijn,Himalaya zout en zwarte peper.
Albert Heijn Je kan de zakken ook bij de AH kopen. Ik heb ze geloof ik van het tweede merk. Tijdje terug met 35% korting gekocht een aantal pakken.
Ik maak mijn mecicaanse kruiden met deze verhouding: 6 theelepels paprikapoeder 2 tl uienpoeder 1 tl knoflookpoeder 1 tl cayennepeper 0,5 tl korianderzaden 0,5 tl nootmuskaat 0,5 tl oregano 0,5 tl kaneel Beetje peterselie Beetje selderijblad
Goeiedag dames met een poeisz in de buurt. Ik heb net een traytje melk en 8pakken page wcpapier en 4 x griekse yoghurt gehaald bij de poeisz Allemaal 2 de gratis. Melk.kwam geloof ik 2 voor 95 cent. Griekse yoghurt 2 bekers a 500ml voor 1.04 ct En wc papier 2x 16 rol voor 5.80
Ja, alleen een beetje jammer dat ze hem nooit updaten. Zo heb ik al 4 gerechten opgestuurd die voor ongeveer 5,- te maken zijn en die worden niet op de site geplaatst. Hetgeen wat erop staat is op zich prima verder, maar wat vaker updaten zou ook leuk zijn Edit: ik zie dat de prijzen zijn gebaseerd op bedragen van 2013. Niet heel recent inderdaad dus
Zo. Mijn eerste weekmenu van 2016 is een feit: Ma boerenkoolstamp met worst en jus(heb ik nog.lekker van suddervlees. Staat in de vriezer) Di hache met rode kool Woe pasta ovenschotel Do tortillas/wraps Vrij restjes (man eet niet mee) Zaterdag soep met broodjes. Wrs boerenkoolsoep met chorizo Zon frietjes Uit voorraad: Unox worst Aardappels Penne Tomatensaus Ui Wrap+kruiden Friet Hache vlees (we kopen koe bij de boer. In de winter) Boodschappen: 2xpaprika Halvarine Mozzerella Frikandellen Ontbijtkoek 2x kidneybonen 2xkikkererwten Chorizo Prei Rode kool (pot) 2x boerenkool Zakje worteltjes(snack) Komkommer Runderrookvlees 15,84 Deze week wel nog kopen: brood, melk en evt hamsteraanbiedingen Fruit is al binnen.
Ik heb het boek maar vind persoonlijk het boek "lekker koken onder de 1,50 euro" van Lydia Tuijnman fijner. Daar staan ook echt een paar recepten in die ik inmiddels al jaren gebruik.
Bedankt voor de tip elena. Heeft iemand hier trouwens ervaring met zelf pasta maken? Ik wil hier binnenkort mee gaan beginnen... Maar was benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Ga ik ook eens maken! Thnx voor het delen. Ik heb alleen vraag, waar koop jij striped Jack kaas ? Ik ben echt al eeuwen opzoek naar deze kaas (oké, ik ben heel slecht in zoeken )
Waar koop je mexicaanse kruiden elena? Kip klinkt erg lekker namelijk!! Ik maak ook graag tortillas etc en dan is t wel handig als de kruiden al gemengd zijn