Weinig boodschappengeld, wat eten per week; deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ook netjes 2littlemonckeys 80 voor een hele week plaats jij ook je lijstje? altijd fijn voor voorbeelden te zien jij doet het ook altijd zogoed elena!!mij lukt het nog steeds niet morgen komt vriendin op bezoek die ik allang niet meer heb gezien,heb bij de bakker aardbeienvlaai en kleine rijstevlaai gekocht en wat lekker brood en moest al 16,45 betalen! dan nog wat lekker beleg en avondeten tussendoor wat te knabbelen op tafel ,wat frisdrank was vandaag alleen al bijna 30 euro kwijt!!

2. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    @bloemtje ik heb daar ook altijd wel moeite mee hoor. Als er iemand op bezoek komt wil ik graag van alles lekkers hebben. En voor je het weer ben je indd gauw 30 euro kwijt.

Hier hebben we alleen wat dingen bijgehaald om te eten.

Maandag: volkoren penne met tomaten/knoflooksaus
    Dinsdag: schnitzel, krieltjes, witte bonen in tomatensaus en sla.
    Woensdag: quesedillas
    Vandaag: mijn man en ik werken allebei dus eten op het werk. Kids eten bij opa en oma.
    Morgen: Libanese tabouleh. Vers gemaakt.
    Zaterdag: frietjes uit de airfryer.

@ Elena wat maak jij altijd super lekkere dingen zeg!!!!

Had alleen gehaald,
    Frietjes, witte bonen , sla en yoghurt dus viel deze week mee. Had nog hoop in de vriezer liggen aan vlees en groente

3. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Ohja... Morgen nog even fruit halen en melk😊

4. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    welke koffiemelk gebruiken jullie? ik vind alleen de friesevlag lekker maar die is wel ook prijzig.

5. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    wij gebruiken de biologische koffie melk.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik gebruik geen koffiemelk. Ik klop gewone melk op met de hand, warm deze op en die gaat dan door de koffie.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Geen, ik drink nl. geen koffie...
    Mijn man gebruikt van dat poeder (completa) en dat is volgens mij echt rotzooi. Gelukkig drinkt hij per dag 1 klein kopje koffie en dat nog niet eens iedere dag. Dat is ook de reden dus dat hij geen koffiemelk gebruikt, want zo'n groot pak gaat hier dus nooit op tot het verrot is.
    Soms drinkt hij ook gewoon een kop warme melk met koffie erin.

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik gebruik gewoon biologische halfvolle melk voor in de koffie. Die maak ik eerst warm of schuim het op.

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
  10. Islah

Islah Niet meer actief

Ik moet zo wat boodschappen doen maar mijn dochter is nog steeds ziek... Nou ja toch maar even in de buggy en gaan. Gelukkig is het mooi weer en is Lidl hier in de buurt.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Sorry Annedore, ik zou het niet weten, hopelijk krijg je nog het goede antwoord van een ervaren cupcakebakster.

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Geeft niks, het komt vast goed :)

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Annedore; Was het nog gelukt met je cupcakes? Ik was van het weekend in de natuurspeeltuin dus kon alleen op mijn telefoon antwoorden en vindt dat zelf erg vervelend.

@Hier; Van het weekend nog wat boodschappen gedaan;

1 l biologische volle melk + 500 gr biologische kwark 2,14
    10 l kattenbak grind 2,79
    1 zakje ijsbergsla melange 0,99
    1 komkommer 0,69
    756 gr trostomaten 0,97
    halfje meergranen brood 1,10

Ik zal later even ons menu plannen voor deze week.

14. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    kopen jullie ook wel eens wat voor jullie zelf? zoals b.v. leuk tijdschrift of een leuke tas of wat lekkers? ik heb gisteren bij de zeeman een leuke tas gekocht voor de boodschappen van 5,99! en een klein staatslot,had ik 3,50 winst op het staatslot! ha ha

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja hoor :) Als ik bij de kringloop ben scoor ik meestal wel wat leuks of zoals een tijdje terug twee mooie vesten voor een prikkie bij de V&D. Oh en twee weken terug ofzo bij het buurthuis een Games of Thrones boek voor een euro. Ik heb een abonnement op een tijdschrift voor mijzelf (Gezond eten), alleen gokken op wat voor een manier doen we absoluut niet.

16. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Buiten kleding om koop ik graag boeken. Die haal ik bij de kringloop of braderieën. En wol om te haken.
    Aan loterijen doen wij niet mee.

17. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Ik koop eigen weinig voor mezelf en als ik al wat voor mezelf koop dan is het bijna altijd wel 2dehands.
    Hier helaas maat 1,50 op ons lot ;) Dochter is op de 10de jarig dus daarom hadden we een 1/5 lot genomen.

18. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    vanmorgen ben ik na het werk nog even een kop koffie met vriendin gaan drinken en heb in een keer 8 harde broodjes meegenomen voor de kinderen ook op woensdag en lekkere eitjes en blikje worstjes op woensdag doe ik altijd wat lekkers bij het middageten. met de koffie erbij was ik vandaag toch weer bijna 9 euro kwijt!
    hadden wel wat lekkers bij de koffie.
    wat ik een goede tip vind van mijn vriendin zij heeft een aparte boodschappen portemonee en doet daar het weekgeld in en op is op! dit wil ik ook graag gaan proberen,vroeger had ik zoveel portemonees en nu nog maar 1 moet dus op zoek naar goedkope portemonee jullie misschien tip waar je die goedkoop krijgt? gebruiken jullie een kleine of grote portemonee?

19. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    ik zou kijken bij de zeeman of de action.

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb mijn gewone portemonnee. Hier heb ik al mijn pasjes ed in en het geld voor de boodschappen ed. Daarnaast heb ik zo'n klein oma buideltje waar ik kleingeld in bewaar voor een keer een ijsje of een koffie onderweg. Beide heb ik over het algemeen wel bij me. Dat kleine oma buideltje heb ik recent voor 0.99 cent gekocht bij de Dirk.

Deel Deze Pagina