oh wat leuk elena zo,n ouderwetse knipportemonee bedoel je? die zijn ook leuk maar zie je niet meer zo veel. welke heb jij als gewone? als ik vragen mag ik heb zo,n grote met zo,n rits maar vind hem erg onhandig,wil toch graag nog eens een kleiner model
Ja, zo eentje bedoel ik inderdaad haha. Kon toch even niet meer op de naam komen. Ik heb als gewone een niet al te grote van Manfield. Zal zo anders wel even een foto maken voor je.
Ter vergelijking even naast het toetsenbord gelegd, dan kan je goed zien dat hij niet super groot is.
oh die is echt super mooi en handig elena!! dat lijkt me echt een heel fijn model maar waar krijg je zo,n model? en wat een leuke foto!!
Stille meelezer hier, maar in t kader van besparen: een envelop in je eigen portemonnee met je weekgeld?
manfield heeft er niks opstaan en hier inde buurt ook geen winkel is dit model vergelijkbaar met een oilily of toch niet?
@Bloemetje; Geen idee of het vergelijkbaar is. Bedacht me net dat ik deze ook alweer een jaar of twee heb. Vorig jaar amper een winkel van binnen gezien door de zwangerschap en daarbij behorende ellende/ Zo weer een mooi lijstje te posten
Dag ladies!! Hopelijk kennen jullie me nog Ben ff weggeweest ivm een bevalling, twee keer een verhuizing en een grote verbouwing. Maandag erachter gekomen dat we nog een cadeautje krijgen (ohhh jullie zijn de eerste) dus moeten we financieel even weer wat opletten en aan mn weekmenu houden. Ik heb hier altijd met veelplezier gelezen en meegeschreven dus hoop dat ik weer mee kan doen. Morgen mijn vrije dag dus morgen volgt mijn lijstje
Hey ukkie! Gefeliciteerd met dit goede nieuws!!! Spannend allemaal!!! Ik ken jou geloof ik nog van het consuminder clubje? @iedereen die interesse heeft. EkoPlaza heeft de rijstewafels, kokosolie, desembrood, speltpasta en uiteraard nog meer in de aanbieding😊 Ik ga morgen ochtend boodschappen doen voor het weekend, en maandag. Heb nog geen idee wat te gaan eten. Ga zo even wat rondneuzen. Zal morgen even mijn lijstje en menu plaatsen😄 Ik heb gisteren spelt brood gebakken! Erg lekker!!! Iemand nog ideeën voor brood?
toch bedankt elena voor de tip!! wat vervelend dat je vorig jaar zo weinig in een winkel kon komen. vind altijd de lijstjes fijn om te lezen en de weekmenu,s haal je altijd weer zelf ideen uit
@Ukkie; Natuurlijk ken ik je nog Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! @J87: Ik had de folder een paar dagen geleden inderdaad gezien. Ik heb alleen nog een flinke voorraad kokosolie en rijstewafels haha. Verder vond ik de aanbiedingen niet super en juist duur. Voor 500 gr Skyr betaal je daar in de aanbieding 1,88 terwijl je er nu 2 voor 2 euro kan kopen bij de appie. @Bloemetje; Ach ik ben gewoon niet zo heel goed in zwanger zijn, gelukkig zijn wij als gezin compleet en doe ik het niet nog eens Zal vanmiddag even mijn lijstje en menu plaatsen, gisteren toch te druk (de baby was aan het slaap staken) en moet nu even de zwemtas van oudste klaar zetten, man gaat voor het eerst naar zwemles met hem en ik moet zo werken. Tot vanmiddag!
Dit kunnen wij thuis ook wel gebruiken! Ik lees en schrijf graag mee, maar ik ga van het weekend eerst jullie eerder geplaatste berichten lezen. Ik ben op 29 december met lezen, dus ik heb nog wel wat leesvoer maar nu eerst even verder op mijn werk! Fijne dag!