ha ha elena gelukkig is je gezinnetje nu compleet en kun je ook weer op je gemak de winkels in! wat spannend de eerste zwemles!leuk joh
@Bloemetje; Haha blijkbaar was de koffie vanochtend nog niet ingewerkt toen ik mijn post had getikt hahahah. Ik bedoelde eigenlijk dat mijn man voor het eerst met de oudste naar zwemles ging, het was inmiddels zijn vierde les maar normaal ga ik altijd met hem.
Oke, hierbij mijn lijstje. Ik heb een heel rondje winkels afgelopen (Kruidvat,Coop,Lidl en AH), ik heb gehaald; 4 pakken Pampers Active Fit Midpak 10 euro (actie was 4 voor 20 maar door uit het assortiment gaan nu nog eens extra 50% korting ) 2 pakken billendoekjes 2,70 1 pakje toetenpoetsers 0,99 838 gr Rode paprika's 2,51 800 gr bananen 0,79 450 gr verse spinazie 1,45 500 gr sperziebonen 1,99 1 kg kiwi's 1,89 500 gr witte druiven 1,59 1 kg peren 1,19 250 gr champignons 0,89 1 zak ijsbergsla 0,99 1 komkommer 0,69 4 potten Skyr 4.00 500 gr Almhof kwark 1,45 3 x 1 L Arla Zin drank 1,65 12 bolletjes 1,20 Meergranen wraps 1,49 Salsa 1,49 3 pakken Taksi sap 2.00 11 x Organix 9,39 1 x douche zeep Amandel 1,29 2 x Garnier Loving Blends shampoo 3,49 1 doos Pedigree hondenvoer 3,56 Ecologische wc reiniger 1,39 Ecologische allesreiniger 1,29 2 x 2 stuks kipburger 3,50 Totaal boodschappen; 64,86 euro. Waarvan een deel voorraad (luiers, shampoo, Organix, pakken Taksi ) Daarmee komt ons totaal nu rond de 285 euro voor de maand (het exacte bedrag moet ik even zoeken) en we hebben nog 10 dagen te gaan tot het nieuwe salaris. Ons menu deze week; Ma; Kip cordon blue, zelfgemaakte aardappelpuree en sperziebonen Di; Zelfgemaakte bami met zelfgemaakte kipsate Woe; Restjes van dinsdag Do; Broodjes kipburger met salade Vrij; Meergranen wraps met pittig Mexicaans gehakt, sla, paprika, mais, komkommer, kidneybonen en tomaat Zat; Eten we bij schoonouders Vanaf zondag plan ik weer voor volgende week.
Ok eerste voornemen schiet er al bij in. Vandaag geen tijd gehad voor een lijstje & menu te maken. We hebben wel een lekker restjes recept gegeten. Beetje shoarmavlees, dit geroerbakt met wat champignons, courgette en boontjes uit de diepvries. En we hadden nog wat aardappelkroketjes, net genoeg allemaa voor een flink bord voor iedereen! Ik geloof dat champignons mn hot item wordt deze zw
Ik heb vandaag een deel gehaald (kan niet alles in een keer mee nemen met de kinderwagen) 3x brood 3x vleeswaren (kalkoen, ardenner, salami) 7 bananen 2 komkommers 2 stronken broccoli Galia meloen Blik doperwten Mihoen 1 zak snoepjes voor de snoeppot 1x 5 stokjes haas sate (50% korting) 1x 5 stokjes kipsate (50% korting) 1x 4 rundersaucijzen (50% korting) 1x 4 rundeburgers (50% korting) 2x 2l melk 1x carvan cevitam 1x 10 eieren 1x suikerbrood 1x jam 1x hagelslag 1x 2 keukenrollen 2x bio potje voor de tweeling Totaal 41 nogwat 2x dove deodorant (1+1 gratis) 1x schimmelcreme 1x anti transpirantcreme Totaal 15 euro nogwat. Gratis deo, gratis minideo en gratis wenskaarten kreeg ik mee. Morgen de rest halen want kan pas vrijdag dan weer boodschappen doen. Vooral fruit zal dat zijn op de markt
Gisteren heb ik wat drogisterij spul bij Kruidvat gehaald: - 5 x douchegel 3,50 - 3 x robijn klein en krachtig 10,- - 2x deo voor mijzelf 1,78 - vochtig toiletpapier 2,- Samen net geen 17,50 euro Komende week nog sanicur met olie kopen, die is dan 1,- bij Kruidvat. Daar koop ik dan gelijk 4 of 5 flessen van om een voorraadje te maken. Verder heb ik vandaag eindelijk bedacht wat we gaan eten - witte bonen in tomatensaus met Piri piri boutjes en rösti rondjes - Chilli con carne voor 2 dagen - enchilladas - ovenschotel met aardappelschijfjes, courgette, champignons, broccoli en ik denk rookworst of chorizo erdoor. Waarschijnlijk ook voor 2 dagen - macaroni met carbonarasaus, gerookte zalm, broccoli en champignons Wat ik nog moet kopen: - 2x champignons - 2x broccoli - gerookte zalm - aardappelschijfjes - courgette - 2x 500 gram gehakt - rookworst of chorizo Samen denk ik 15,- Ik ben echt volledig inspiratieloos als het op het avondeten aankomt de laatste tijd Dus dit vond ik alweer heel wat...
oke, ik plaats ook weer eens een lijstje.. 4 koffie* 5,00 jus 0,75 pesto 0,90 appelmoes 0,55 macaroni 0,90 macaroni saus 1,07 3 knoflooksaus* 2,50 4 wereldgerechten* 4,42 2 pizza 5,00 21 euro 7 bananen 1,00 2 meloen galia 2,00 trostomaten 1,93 sperzieboenn 2,00 bospeen 1,20 wortels 0,80 2 paprika mix 3,00 sla 1,00 prei 0,40 snoeptomaten 1,30 2 courgette 1,10 2 komkommer 1,00 frambozen 1,50 2 doos blauwe bes* 6,00 2 minikriel zak 1,50 druiven 1,60 2 doosjes aardbei* 4,60 32 euro 2 brood 2,00 beschuit 0,70 2,70 2 melk 1,20 vla 0,65 griekse yoghurt 1,50 eieren 1,50 2 rasp kaas 2,80 boter 0,90 8,55 euro Luxe en snoepperij hurricane ijs 2,00 2 doosjes split 2,40 theebiscuit 0,43 choco koekjes 0,60 bladerdeegkoekjes 0,95 2 kaasstengels 1,40 7,80 euro 2 kindercola 0,62 3 siroop 2,70 3 taksi* 2,00 totaal 5,30 2 tabs vaatwasser 5,50 tandpasta 1,35 soda 0,65 ijsblokzakjes 0,45 totaal 7,95 totaal: 85,32 Trots op het feit dan 37 procent van onze boodschappenbudget bestaat uit groente en fruit
Mooie lijstjes allemaal weer 😄😄 heb al weer wat lekkere dingen gezien voor volgende week. Ik heb nog geen tijd gehad voor mijn lijstje te posten. Zat in de nachtdienst en was erg druk. Maar dit was ons menu voor het weekend: Vrijdag: wokken Zaterdag: zoete aardappelfriet ( zelf gemaakt ) met gehaktballetjes en witte bonen in tomatensaus. Zondag: verse paprika, tomaten, wortel soep met stokbrood. Maandag: tortilla's gevuld met groente en kidney bonen en crème fraiche dip. Daarna weer nieuwe weekplanning maken. Had vrijdag voor ongeveer 45 euro aan boodschappen. Hoop fruit gehaald en groente,s.
Ons weekmenu sinds gister: Zelfgemaakte soep met broodjes en rauwkost Gevulde paprika's Slastamppot met een filetlapje Sperziebonen ovenschotel Krieltjes, worteltjes/erwtjes en kip Pita's met kip en verschillende soorten groenten En dinsdag naar de mac dan zijn we een dagje in de efteling.
Ik heb nog op de markt gehaald Doos nectarines (1,5 kg) 3 doosjes aardbeien 1,5 kg samen 10 appels 2 meloenen 1 ananas 10 euro totaal. Kipworstje 1,30 (50%korting) Kipburgers 1,35 (50% korting) 1 kg voorgekookte aardappelpartjes 0,95 (50% korting)
Ik heb m'n lijstje voor komende week alweer gemaakt. A.s. dinsdag even boodschappen doen. Wat ik nu bereken heb, ben ik 31 kwijt. (incl. ook brood, melk, beleg, fruit, etc) Dinsdag: Penne met tuinerwten, munt en crème fraîche. Woensdag: Aardappels met witte asperges, ham en saus. Donderdag: Aardappels met bruine bonenschotel & spek. Vrijdag: Prei ovenschotel Zaterdag: Pasta salade Zondag: Pasta salade
Ik ga meelezen hier. En dan voornamelijk voor de lekkere menu's die ik hier af en toe voorbij zie komen. In november komen er weer 2 wondertjes bij en dat brengt natuurlijk ook de nodige kosten mee
Ja ik zie idd dingen voorbij komen soms waarvan ik denk ooh das makkelijk! En lekker! En het bespaart En soms weet ik echt niet meer wat ik moet koken...
Kg zoete aard 2.49 Yoghurt 0.69 Sanex deo 3.35 Basis smoothie 2.15 Basis smoothie 1.99 Eieren 1.49 Kg gehakt 3.50 Ah showergel 1.55 Bananen 0.99 2x ah bio baby 2.18 Halvarine 0.65 Mandje Avocado's 3.99 Totaal: 25.02 Bonus - 0.39 Bonus -1.00 Totaal; 23.63 Weekmenu; Zondag: nasi met spekjes en gebakken ei (voorraad) Maandag: uiteten Pinksteren Dinsdag: zoete aardappelstamppot met erwtjes en gehakt Woensdag: rijst met garnalen en gewokte boontjes (voorraad) Donderdag: groenteomelet Vrijdag: zelfgemaakte pizza met overgebleven vlees en groente Zaterdag: volkorenpasta bolognaisesaus Als ontbijt hebben we: Pap voor de kids (voorraad) Smoothies met boerenkool,gember Banaan en mango Smoothie met rode biet mango lemongrass en banaan Volkorencrackers met avocado's Voor de lunch hebben we: Nog 1 brood in diepvries Crackers met avocado Yoghurt Rijstwafels met pindakaas (voorraad) Deze week is ml niet thuis van di-vrij dus de porties zijn kleiner. Ik moet deze week nog bijhalen; Brood Broodbeleg Crackers Wat lekkers Snoeptomaatjes Wat betreft verzorgingsproducten incl luiers hebben we alles nog en zijn we momenteel alle proefverpakkingen en mini's op aan het maken.
Weer een tip voor de gene die via de Jumbo online hun boodschappen bestellen. Met de code totsnel krijg je weer 10 korting. Als je de code al eens gebruikt hebt dan moet je gewoon even een account aanmaken met een nieuw emailadres en dan kun je hem gewoon weer gebruiken