Woow ik heb even lekker ingeslagen net. Goede aanbiedingen bij de AH! Aardappelen en boerenkool dus maar ook de pakjes appelsientje 1+1 en dat is bijna nooit. Kinderen nemen wel maar twee keer per week een pakje mee maar toch. Gelukkig was mijn man mee die mocht tillen haha.
Haha, ik heb mijn man ook laten tillen met de aardappels. Hebben ook de Andrelon shampoo ingeslagen. (1+1)
Hier bij de plus was de halve vleeskoeling weer met 50% korting. Heb heel veel mee kunnen nemen dus de diepvries zit weer vol! 2x 500 gram runderstoofvlees mager 2x 500 gram runderreepjes 1x 500 gram rosbief 1x runderschnitzels 2x 2 duitse biefstuk 1x 5 rundersaucijzen 1 kipfilet 5 hamburgers 8 bananen 1x halfvolle melk Krop sla 2x tijgerbrood 2x tarwebrood 1x Soepgroenten 1x Chilisaus 2x aanmaak 1x rijst 1x houdbare melk 1x kroeppoek 1 pot doperwten 2x potjes (voor de tweeling als het niet anders uitkomt met eten) Totaal 37,33 inclusief koopzegels Boodschappenpakket ook bij elkaar en daar zaten ook fijne nuttige dingen in. Menu: Vandaag: slastamppot Morgen: rijst met wokgroenten en chilisaus Maandag: spinazie met een hamburger Dinsdag: frietjes Woensdag: macaroni Donderdag: ovenschotel wortels en doperwten Vrijdag: wraps met roerbakgroenten, kidneybonen en mais.
Vandaag 3 pakken mora frikandellen en 1 fles yildriz ketchup gratis en voor niks. Dit vanwege de datum. Ik kijk alleen niet zo op de datum, dus ik neem dat wel mee
Ja AH heeft i.d. leuke aanbiedingen. Hier ook aardappelen en boerenkool ingeslagen. Hummus was ook in de aanbieding en de lipton thee.
Groot gelijk! Doen wij dus ook. Ziet het er goed uit dan is het prima en gaat het lekker de vriezer in. Ben ook erg blij met mijn vleesvoorraad van vandaag. Kunnen we weer een tijd vooruit.
Wauw, lekker ingeslagen zeg! Wij moeten de diepvries wat leeg eten. Over 2 weken wordt een nieuwe vrieskast geleverd. De oude vriest niet goed meer en wil dan graag niet zoveel in de nieuwe stoppen ivm bederven van het eten. Haal er nu wel eens vlees uit dat al bedorven ruikt terwijl het er nog niet zo lang in zit. Aankomende week wel even inslaan bij de AH!! Zitten mooie aanbiedingen bij. Gisteravond bracht de buurman een bak met pastasalade. Vanavond heerlijk van gegeten. Ons menu: Zondag: groentesoep met brood Maandag: hachee met rode kool en zelfgemaakte aardappelpuree Dinsdag: stamppot snijbonen met een rundervink Woensdag: wraps Donderdag: boerenkool met een rookworst Vrijdag: indische linzensoep Zaterdag: lasagne
Ik heb hier ook geen probleem mee, alleen komen wij helaas nooit zulke producten tegen in de winkel haha. Misschien doet Lidl daar niet aan ofzo? Vlees en vis zou ik trouwens niet echt fijn vinden over de datum eerlijk gezegd.
Geeft niet. Achteraf was het niet nodig. Anders had ik er nog wel naar gevraagd De visite die zou komen te eten, had afgebeld ivm ziekte. Binnenkort wil ik weer gaan experimenten met koken. Zit al een poos te denken aan een romertopf. Maar mss geeft een gewone ovenbestendige pan wel hetzelfde effect.
Ok, dan zal ik het toch alsnog eens gaan uittypen als ik er nog aan denk. Ik moet eigenlijk gewoon een kookblog beginnen, veel handiger... Mijn oma heeft het vaak nog over zo'n romertopf. Is dat zoiets als een tajine?
Ik kijk gewoon even hoe het eruit ziet. Bedorven of slecht vlees dat zie je gelijk. Kip neem ik nooit mee op de datum en vis eten wij nauwelijks omdat het zo duur is. Het vlees wat ik vandaag had gaat 4 januari pas over de datum dus dat is nog twee dagen weg. Miranda: wij hadden hem de afgelopen twee maanden leeggegeten omdat de financiën heel krap waren. Gelijk schoongemaakt en nu dus weer mooi goedkoop aangevuld. Zag volgende week bij de plus ook al de roerbakgroentes voor 1 euro dus die gaan we ook even inslaan.
Is een pan van aardewerk met een deksel. Voor gebruik moet hij natgemaakt worden. Je kunt erin koken maar vlgs mij ook brood in bakken. Mijn zus maakt er heerlijke kipgerechten in. Lijkt mij ook handig omdat de oven het werk doet.
Dan is het fijn dat je een gevulde vriezer hebt. Weet jij wanneer je het beste naar de plus kunt gaan voor het vles met 50% sticker?
Ik sla bij AH ook vaak vlees met 35% sticker in. Maar idd ook geen kip of vis. Ik zie dat Dirk volg. week ook leuke aanbiedingen heeft!
Goed ingeslagen zeg krulpeterselie! Heerlijk gevoel vind ik dat altijd! Hier vandaag ook boodschappen gedaan. Alle fruit was op dus nu weer een flinke volle fruitschaal. Heerlijk. We eten: Vandaag: rode bietjes, aardappels en gehaktbal Morgen: gebakken aardappeltjes, kip en salade Maandag: spinazie, aardappels en draadjesvlees Dinsdag: erwtensoep met brood Woensdag: hutspot Donderdag: pasta Donderdag haal ik weer nieuwe weekboodschappen. Was deze week 53 kwijt en 5.55 bij de action Fijn binnen ons nieuwe budget van 70 Had wel nog luiers en voeding in voorraad
De ervaring is dat ze rond de middag stickeren bij onze winkel. Ik was er vandaag om 12:00. Met de kerst was ik er rond 13:00 toen waren ze er ook mee bezig. Ze deden het eerst altijd rond 17:00 maar ik denk dat er dan teveel bleef liggen en het alsnog weg moesten gooien. Ik ging vanavond rond 19:00 nog even terug voor de aardappels maar toen was alles weg. Ben wel blij dat ze die 50% hebben! Heb nog nooit een 30% gezien eigenlijk. Ook de groentes en aardappeltjes en kant en klaar maaltijden lagen er met 50% maar dat zijn dingen die ik niet kwijt kon. Scheelt een berg geld zeker als je het thuis in de vriezer kan doen. Geeft inderdaad een lekker gevoel haha.
Zo laat ik ook eens beginnen met ons weekmenu. Dank zij Albert Heijn, Maandag: boerenkoolstampot met een rookworst Dinsdag: lasagna. Woensdag: Aardappelen, braadworstje en rode kool. Donderdag: aardappelen, schnitzel en doppers en wortelen. Vrijdag: Spaghetti. Inclusief fruit, limonade, brood en vleeswaren ben ik 35 euro kwijt. Moeten we hier alleen het weekend nog dus word het totaal ong 60 euro. Ben er erg blij mee voor een week.