@ ES Hmm de boter iehw.. laatst was er geen andere hadden we van es meegenomen maar vonden het niks hihi. Maar de pindakaas van AH eigen merk vind ik niet zo lekker als calve. M'n dochtertje weer wel maar goed die is nog jong en niet bedorven met calve
Inderdaad, de paprika chips. En ik vind sommige koekjes ook smaakloos van de Euroshopper, net als de pizza... Eigenlijk ga ik altijd naar de C-1000, maar mocht ik naar de AH gaan, dan haal ik meestal gewoon AH merk.
Vandaag alvast naar de supercoop voor de boodschappen die we niet bij de Lidl halen. Supercoop: 4x chips 2,50 soepgroenten tomatensoepmix cup a sup 3x pot doperwten/wortel Pot tuinbonen zak lolly's Jumbo zak appels boter chocolade paashaas Totaal 15,45 **** Had nog 6.00 precies over van vorige week! Morgen of woensdag even naar de Lidl. Menu: Vanavond: Restjes groenten ( bloemkool en sperziebonen) gekookte aardappelen en verse worst. Dinsdag: Verse groentensoep met ballen & broodje hamburger. Woensdag: Gekookte aardappelen en brocolligehakt schotel ( restje vriezer voor mij) Gekookte aardappels, doperwten/wortel & gehaktbal voor Esmee en vriend. Donderdag: Gebakken aardappels met komkommersalade en vis voor Vriend & Esmee. Voor mij macaronie ( restje vriezer) Vrijdag: Frietjes met een snack en salade. Zaterdag: Gebakken aardappeltjes met tuinboontjes en satésnitzel Zondag: iets makkelijks wat we in huis hebben, broodje ei, saté oid. Al het vlees/vis heb ik nog op vooraad.
Je bedoeld dan neem aan alleen de groente? ik heb ook gedacht dat dat dus goedkoper kan dan 1,50 voor een groente pakket!
Ik heb nog nooit ES geprobeerd van de AH! ik shop altijd op merk hoogte Ik las iets over pindakaas, wij hebben wel eens een andere gehad.. Nou echt wij willen geen andere als Calve!
Wat betreft merkshoppen; Ik wil van een aantal dingen echt alleen maar merk hebben anders vind ik het niet lekker (DE Koffie, Calve Pindakaas, Coca-Cola, en zo zijn er vast nog wel een paar dingen) maar probeer zo nu en dan ook zeker andere dingen uit. Ik vind de sapjes van het AH eigen merk echt onwijs lekker (lekkerder dan bv. Dubbelfris) en vind de ijsthee van het c1000 basis merk ook erg lekker. Sommige dingen haal ik wel gewoon het goedkoopste van omdat ik toch het verschil niet proef (suiker, zoetjes, honing, dat soort dingen) En verder is het gewoon een beetje uitproberen hier. Chips vinden we alleen croky lekker of die hele goedkope minifrietjeschips van de AH. Afbakstokbrood haal ik bv gewoon de goedkoopste van. Het is echt even proberen.
Ik zie hier iedereen dwepen met de Calve pindakaas. Ik vind Calve dus niet te eten Doe mij maar ES pindakaas. Heerlijk! Smaken verschillen gelukkig nog steeds Maar ik ben wel echt van de Calve Yofresh Yogonaise. Dat vind ik dan wel weer de lekkerste
ik neem meer die dingen van es zoals: -crackers -beschuit -spekjes voor in stamppotten van die dingen waarvan het echt niet uitmaakt welk merk je neemt! maar hier ook coca cola , pindakaas van ah eigen merk etc.
ja dat bedoel ik hihi en het is nog lekkerder ook omdat er in zo'n pakket altijd wel dingen zitten die je niet lekker vind, nu kan je het zelf bepalen. en wij hadden ook altijd de calve pindakaas maar probeer de pindakaas van de aldi maar eens je proeft geen verschil!!! en ja Yofresh ben ik ook al jaren verslaafd aan
Ga het nu weer volledig oppaken, zuinig doen! Wil met 50 euro per week rondkomen. Gister even snel bij de AH geweest, was ik 17 euro kwijt. Nu nog een klein lijstje over voor deze week. Ons weekmenu : di: varkenshaas, tzatsiki, patat, salade woe: eten bij s ma do: braadworsten, aardappelidee en doperwtjes vrij: schnitzels, gekookte aardappelen en spinazie zat: snelle mousaka zo: pasta ma: bestellen we wat di: burrito's woe: pangasiusfilets + salade en aardappelpuree do: bruine bonen + braadworsten
Vanmorgen bij de lidl geweest en heb alle boodschappen nu binnen ( op wat extra fruit en verse frieten na) gekocht: 6 pack flesjes water 6 pack flesjes sportdrank 2 komkommers 2 luxe bruinbrood chocolaatjes trio zak snoep schaal kiwi's doos eieren 5x vleesware 1 stuk kaas 2 melk 2 karnemelk danoontjes 1 magere yoghurt cruesli pot appelmoes pot augurken ________________ Ik was 29.55 kwijt.. Zit nog onder de 45,00
hier halen we het ook met 50 euro of minder per week (tel dan extra zaken als a merk bier/ wijn en andere extraatjes niet mee maar denk dat we het zelfs dan wel halen) ik ga inderdaad op acties af. de grote boodschappen doe ik een keer per 2 weken bij de aldi en voor de a merken (cola en mayo willen we graag a merk namelijk) ga ik naar een andere supermarkt. wij eten altijd verse groente (aanbiedingen) maak meestal een keer per week stampot (kun je twee dagen lekker van eten) let trouwens ook op seizoensgroente en fruit. dit is altijd goedkoper (kun je op internet gewoon vinden) wanneer er een goede aanbieding is doe ik de groente altijd in de vriezer. ook met brood en vlees doe ik dat. veel plezier met shoppen (ow gouden tip, ga 1 keer per week max naar de winkel en ga dan na! het eten)
Boodschappen gedaan bij de Plus en Jumbo. Plus: Gehakt (reclame) 4 flessen pepsi light (reclame) Andijvie Risotto Mexicaanse wraps afbakbrood 2 keer kaiser brood 2x gazeuse 3x melk yoghert kaas gevulde koeken biscuit sultana Appels Peren Champignon Paprika 2x sla zakje snoep 2x chips borrelnootjes vuiliszakken wc papier mais olijven komkommer gehakt mix knoflooksaus spek geraspte kaas 32,44 kwijt Jumbo 3 kilo aardappelen Wilof Ham 2 x turkse pizza 9,39 kwijt. Weekmenu Ma: Turkse pizza met sla (komkommer, tomaat) Din: Stampot rauwe andijviestampot met spekjes en bal gehakt. Wo: Risotto met kipfilet (had ik nog) champignon en paprika Do: Witlof ham kaas en aardappelpuree Vr: Knakworst met stokbroodje en salade Za: Niet thuis Zo: Mexicaanse wraps met mais paprika en salade
schema voor deze week: Ma: brood Di: patat halen Wo: andijvie Do: preischotel Vr: chili con carne Za: noodles Zo: frietjes zelf bakken Boodschappen liddl: 2x bolletjes appels 1x sinas 1x cola pakjes drinken aardappels andijvie prei 500 gr gehakt 4x melk 2x vanille yoghurt choco pasta 2x wasmiddel noodles rookworst spekjes tortillia chips belegen kaas kidney bonen kroketten totaal 40,- albert heijn 2x lu koekjes orangina munt turkse thee totaal: 9,- bakker: brood croissantjes totaal 5,- slager: grilworst ham filet american totaal 5,- boodschappen totaal 59.-+ patat halen(visite at mee) 20,-=79,- ik denk deze week nog ongeveer 30 uit te geven, want moet nog groentes en flesvoeding halen