Van de week maar even de kasten en vriezer leeg eten.. Weinig goede acties bij de supers.. Maandag: ik eet op het werk.. Vriend & Esmee eten: gekookte aardappels, sperzieboontjes en slavink. Dinsdag: Gekookte aardappels, doperwten/wortel & verse worst. Woensdag: Ik restje macaroni uit de vriezer opwarmen in de oven met geraspte kaas. Vriend & Esmee eten gebakken aardappeltjes met tuinbonen & kipburger. Donderdag: Gebakken aardappeltjes met komkommersalade & een snitzeltje Vrijdag: Ik eet op het werk. Vriend & Esmee eten iets makkelijks uit de vriezer. Zaterdag: pittabroodjes met kipshoarma ,salade & tzatiki. Zondag: Zelf frietjes en snacks bakken. ****** Oja.. Heb 0,10 cent over! Wat ik moet halen: Supercoop: Brood 2x melk & karnemelk 5x coca cola 2x sperziebonen vruchtenhagel bananen appels komkommer 2x maandverband 2x haarlak chips tzatziki zak aardappelschijfjes Lidl: Kaassouflé goulashkroket kipshoarma
afgelopen 2 weken er met de pet naar gegooid, iedereen van het gezin ziek geweest, is geen excuus maar toch. wil nu weer op de kleintjes letten, weer een nieuwe week voor de boeg..........
@MamavEsmee; Vinden jullie de goulaskrotet van de Lidl lekker? Wij vinden die juist het minst, de kipcorn daarintegen is echt super van de Lidl Oh enne ik ben ook fan van de Garfieldkoekjes van de Lidl
Elena.. ja, vind die heerlijk!! Heb alle merken geprobeerd en deze vind ik het lekkerst. Kipcorn eten we nooit.
vandaag de voorraadkast leeggeruimt en boodschappenlijstje gemaakt. ons eetschema van deze week is: vandaag: soep met stokbrood en kruidenboter dinsdag: hutspot met rookworst woensdag: ovenschotel met zuurkool donderdag: hollandspannetje met sperciebonen en hamlappen vrijdag: brood met frikandel, kroket of knakworsten zaterdag: aardappels, speklapjes en doperwten zondag: eten we bij mijn ouders. het boodschappelijstje word voor deze week: rijst pastasaus chocomelk knor wereldgerecht koekjes koffiemelk spaghetti pannenkoekenmix cola mostert diepvriesgroenten hamburgers gehakt brood citronel water snickers rookworst toiletpapier zuurkool kruidenboter hollandspannetje pakket shag voor vriend (gelijk voor de hele maand dat is 45 euro) dan is de voorraadkast weer aangevuld en ik verwacht dat ik deze week inclusief shag 90 euro kwijt ben. en de komende 3 weken zo 20 euro per week. dus dat valt erg mee. 150 euro voor in een maand inclusief shag ikkuh blij
Jen.. netjes zeg! Hier was ik in totaal kwijt: 45.51 En dan had ik: tros bananen 1,5 kg peren net met perssinasappels ( 2kg) 1 kg appels 2 komkommers 2x brood 2x hondensnacks hondenkoekjes zak beneful 3 kg 1x boterhamworst deense zuurtjes kipshoarma 6 zakken chips ( voorraadje ivm aanbieding) zoute sticks 2 flessen cola light ruyter vruchtenhagel pot sperziebonen tzatziki pedaalemmerzakken 3x karnemelk 1 liter magere yoghurt junior hairstyle haarspray 2 x volkorenbrood zal aardappelschijfjes doosje goulashkroketten doosje kaassouflees. ******* En dan eten we: Maandag: ik eet op het werk.. Vriend & Esmee eten: gekookte aardappels, sperzieboontjes en slavink. Dinsdag: Gekookte aardappels, doperwten/wortel & verse worst. Woensdag: Ik restje macaroni uit de vriezer opwarmen in de oven met geraspte kaas. Vriend & Esmee eten gebakken aardappeltjes met tuinbonen & kipburger. Donderdag: Gebakken aardappeltjes met komkommersalade & een snitzeltje Vrijdag: Ik eet op het werk. Vriend & Esmee eten iets makkelijks uit de vriezer. Zaterdag: pittabroodjes met kipshoarma ,salade & tzatiki. Zondag: Zelf frietjes en snacks bakken.
Wij hadden het weekend boodschappen bij alleen C1000.. En waren 47 euro kwijt.. Zoals het er nu voor staat alleen nog even 2 broden halen van de week en we hebben het budget gehaald
@Missym; Volgens mij zijn de Pampers duurder geworden Overal waar je "aanbiedingen" ziet zijn ze nog bijna 27 euro voor 3 pakken.... Voor mijn zoontje haal ik altijd maar net wat uitkomt. Soms een pak Pampers maar zoals vorige week waren de Huggies bij de Jumbo in de aanbieding, 2 pakken voor 8 euro (normaal 7,75 p.p) dus toen heb ik die gehaald. Bij onze C1000 hebben ze ook vaak aanbiedingen buiten de folder om, paar weken terug, zo'n megapack Pampers voor 8 euro... Heeft jullie C1000 dat niet?
3 pakken voor 25 of 27 vind ik niet echt een aanbieding. Haal nu ook meestal huggies, de jumbo dus net gemist.
Echt waardeloos. Hier dus de vriezer/voorraad leegeten. Hopenlijk volgende week weer goede acties met groente/fruit en vlees &andere dingen die makkelijk in voorraad te houden zijn.
Ik hoorde dat bij Jumbo pampers altijd 3 pakken voor 25 euro is?! En de aanbieding is niet echt aanbieding van pampers idd.. Maar vorig jaar rond deze tijd was het net zo.. Jammer, want als je stunt doe dan 3 voor 20.. En bij de FROMIDO hebben ze megapakken in aanbeiding van die dozen..
ik haalde altijd pampers in aanbieding, en buiten de aanbiedingen om kruidvat luiers.. vind het niet zoveel verschil.. zijn tegenwoordig ook heel dun.. scheelt het om voor meerdere dagen boodschappen te doen ipv elke dag? ik ga hier elke dag naar winkel en ben dan best veel kwijt telkens.. komen denk op zo'n 70-100 euro in de week uit, zonder luiers. maar scheelt ook wel per week.. ene week hebben we dure week en week erna weer goedkoop..
Hallo allen, Zijn hier ook gezinnen van 5 a 6 personen? Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen? Ik probeer altijd zo min mogelijk uit te geven maar het lukt niet. Ik kom altijd geld tekort. We zijn met z'n zessen, ik en 5 kids waarvan 2 groters. Ik gebruik standaard 10 kg aardappelen per week (twee keer stamppot bv.), 14 ltr. melk, 8 broden, beleg. Groenten vind ik belangrijk, haal altijd minimaal een kilo per keer zodat we allemaal genoeg binnen krijgen. Aan fruit haal ik wat in de aanbieding is, nu is het wel zo dat de twee groters hun neus ophalen voor fruit (behalve fruitsmoothies), anders was ik nog meer kwijt per week. 14 melk lijkt misschien veel maar de jongste drie gebruiken 1 pak per dag en wij groters 1 per dag. Het is zo op, ik neem maar 1 beker. Ik heb nog maar een paar dingen opgenoemd, maar de lijst is natuurlijk veel langer. Het lukt mij nooit om onder de 100 euro te blijven. Wie van jullie lukt dat wel met zoveel personen?
over de pamper aanbiedingen is dat zo dat het altijd 3 voor 25 is bij jumbo, zal ik onthouden dan... maar zijn de lekker in het leven bonnen al binnen want ik heb ze niet gehad en dacht te lezen half eind feb toch... hoop niet dat ik ze niet meer krijg ok er zit nog maar 1 pamperbon is maar goed beter 1 dan niks...
Ons weekmenu voor deze week: Dinsdag. Broodjes Shoarma met komkommersalade Woensdag. Gewokte groente, aardappel knoedel ,burger Donderdag. Gevulde Paprika, gebakken aardappelen. Vrijdag. Krieltjes, sla, vegaburger Zaterdag. Groentesoep met stokbrood Zondag. Gekookte aardappelen, verse worst, boontjes. Maandag. Groentesoep met stokbrood Boodschappenlijst. - Shoarma - Shoarmabroodjes - Knoflooksaus - 1 Courgette - Mais - Lente ui - Taugé - Paprika mix - 1 rode paprika - champignons - Geraspte kaas - Creme fraiche - Soepgroente - Bouillon blokjes - 2x kruidenstokbrood - Krieltjes - Spekjes - Sla - Vegaburgers - Boontjes - Kaas/frikandel broodjes - 4x Stokbrood - 2x Ham - 3xVerrassingsei tjes - Bananen - Manderijnen - Appels Totaal bedrag: 26,95
Wij zijn met zijn 5en waarvan 3 kleine kids en wij redden als wij het goed doen het wel met 70-75 euro in de week. Dus het moet mogelijk zijn denk ik met 6 personen wel.....