lekker is dat hé, wij hebben er ook 1 en hij is nog zuiniger dan onze vorige 2 koelkasten en 1 vriezer. wij hebben hem ook voor de kleine aangeschaft, ik trek hem open en kan direct zien wat ik heb heerlijk! en het koelgedeelte is ook ideaal.
Ma; Spaghetti van mama Di; Broodje hamburger Wo; Doperwten + wortels, aardappelsalade en kip-saté-schnitzel Do; Lasagne Vr; Pannenkoeken (staat al 3 weken op m'n planning, komt er telkens niet van ) Za; Soep met brood omdat er mensen blijven vanwege Damien's verjaardag. Ik vind soep echt níét avondeten-waardig dus waarschijnlijk eet ik later die avond, als iedereen weg is, nog wel iets anders, patatje ofzo. Zo; ? Ik heb net boodschappen gedaan, was bij de Lidl 39 euro kwijt en bij de Dirk vd Broek 18 euro.. In totaal 57 euro dus, maar daar zitten natuurlijk ook veel spullen voor de verjaardag bij..
@shadixxx; Netjes hoor, zeker als de verjaardagsboodschappen erbij zitten Waarom vindt je soep niet avondeten waardig als ik vragen mag?
Woensdag: bloemkool aardappel slavink Donderdag: Witlof aardappel snitzel Vrijdag: nasi Zaterdag: Pizza Zondag: Friet shoarma Maandag: Pasta Dinsdag : witte bonen in tomatensaus aardappels en een gehaktbal. Totaal kwijt 45 euro ongeveer :d
Bij de lidl 32.10 uitgegeven. Totaal van 54,00 van de week. Had bij de lidl 2x brood peren appels bananen net mandarijnen 3x karnemelk bak & braad boter 3 zakjes kauwgom zakje zoutjes 6 flesjes sportdrank 3x vleeswaren 1x luxe ham 1 blok kaas blik ananas blik fruitcocktail pot augurk zak koffiepads. pakje knijpfruit zakje zuurtjes 2 pakjes om zelf popcorn te maken ( 6 zakjes in totaal) doos frikandellen ( 20 stuks) 4 pakjes saté. **** kaas, saté, zuurtjes, frikandellen, koffiepads,zoutjes, kauwgom, popcorn is allemaal voorraad.
Ik vind soep meer iets voor de lunch.. Ik vind het niet echt vullen. En kijk naar een restaurant, daar word het vaak ook als voorgerecht geserveerd, en niet als hoofdgerecht
met lekker veel soepgroenten (gezond) en pasta erdoorheen heb je een heerlijke maaltijdsoep. Lekker belegd stokbroodje sate ofzo erbij en moet jij eens kijken hoe vol je buikie zit
Of een goedgevulde erwtensoep in de winter... 1 bord en ik ben tonnetje rond Ik maak wel een maaltijd van de soep, dus of een goedgevulde soep met lekker een stokbroodje of een "gewoon" soepje met stokbrood en dan maak ik er nog een zalm of tonijnsalade bij.... Errug jammie
Net de weekboodschappen gedaan bij de AH. Was ruim 105 euro kwijt. Moet wel zeggen dat ik lekker veel vlees heb ingeslagen. We hebben een Amerikaanse koelkast gekocht en die heb ik even flink gevuld Verder lekker veel fruit en verse groenten 3 kg aardappelen Tros bananen Krop sla Bloemkool Broccoli Kastanje champignons Paddestoelenmix Bleekselderij Verse sperziebonen Bakje bramen Bakje witte druiven 4 kg perssinaasappelen Kg appels Kg kiwi's Kg peren Witlof 2 x krieltjes 6 flesjes aqarius 2 zakjes Paaschocolade 4 Stuks boomstammetjes 4 Stuks kalkoenfilet filet américain 2 Stuks runderworst 500 gr hacheevlees hacheekruiden 2 x halfje brood 6 rollen keukenpapier 10 bolletjes Zak pistoletjes Rosbief 2 x autodrop 4 x sheba 2 x 500 gr kipfilet 2 Stuks slavinkjes zalmhaasje Italiaanse groentemix 6 paprika's knoflook poeder Verse munt 12 x satesaus (mini) 8 Stuks hamburger 8 Stuks kipburger dreft hamburgerkruiden 6 krentenbollen Boemboe voor tandoori Verder had ik nog een voorraadje babyvoeding gehaald maar dat gaat van een apart budget af. Lekker veel weer dus, moet ook wel want we krijgen 6 dagen gasten die blijven eten. Weekmenu; Do; Aardappelen met bloemkool & broccoli en slavink en kipschnitzels (een van de gasten mag geen varkensvlees) Vrij; Aardappelpuree met maïs en kipschnitzel Zat; Tortellini met tomaat en pijnboompitten Zon; Gebakken aardappels met vissticks, doperwten en rauwkost Ma; Tandoori wraps met salade Di; Rijst, sperziebonen &paprikareepjes met hachee Woe; Paella met rivierkreeftjes en kip Do; Pannenkoeken Vrij; Aardappelen, tartaar, bruine bonen met uitgebakken spekjes Zat; Aardappelpuree, mais, kipburger Zon; Pasta met paddestoelen en Parmezaanse kaas Verder had ik weinig voeding nodig voor de poezen want met het overzetten van de spullen van de oude vriezer kwam ik heel veel vis tegen dus ze krijgen om en om vis en sheba Hebben de beestjes ook een superweek
Die soepen als voorgerecht zijn wel vaak erg licht. Dat is geen goulashsoep, erwtensoep of bruine bonensoep Ik vind soep echt heerlijk als avondmaaltijd. En compleet met groenten en alles er al in! Voedzamer dan pannenkoeken Maar goed, ieder zijn/haar meug
gisteren boodschappen gehaald, ik haal nu wat ik nodig heb om het eten in de vriezer en kasten wat op te eten. Kom ik thuis, bananen vergeten, balen dus. Ik bel appie op en vraag of ze zijn blijven liggen. Nee waren niet blijven liggen, maar mocht wel nieuwe halen! Service he!!!!! gelukkig zit de appie bij ons in de straat, dus ben even gelopen. gr brenda
Maar goed, weer ff ontopic.. ik geef nu 450 euro pm uit, incl luiers (2 kindjes), voeding en verzorgingsproducten. Is 100 euro per week dus. Is die 50 euro die sommige mensen hier uitgeven ook alles incl.?
Ik kom meestal rond de 60 euro per week uit en dat is inclusief verzorgingsproducten, kattenvoer, hondenvoer en kattenbakkorrels. Als we straks luiers moeten kopen zal ons weekbudget wel iets omhoog gaan, maar dat moeten we dan maar bekijken