zo heb ik de vriezer leeggegeten, ik haalde ietws uit de vriezer en combineerde dit met boodschappen of pakjes en mocht er alleen 1 ding bijhalen wat ik niet had. en ik heb me de kasten leeg, heerlijk en de vriezer ook! gr brenda
Brenda.. lekker is dat he?! Heb nu ook de voorraad weer gevult met allerlei mixjes etc. Ga voor volgende week dus ook weer gebruikmaken van de voorraad en hoef voornamenlijk vlees en groenten te hebben. Ik had bij Knorr trouwens 2 proefpakjes van hun aangevraagd. Kip madras en Nasimix. Toch weer gratis! haha..
mamavanesmee Oh, dat valt wel mee hoor. Hihi... *bloos* Wij knutselen altijd iets in elkaar van eten. Mijn moeder is Indonesisch en bij ons thuis was/is het altijd een zoete inval. Dus mijn moeder is een kei in het "van niets, iets maken". Dan geef je haar 3 potjes en dan maakt ze daar een hele maaltijd van. Zo ben ik gewoon opgegroeid en ik moet zeggen dat het, met een krap budget, vaak heel goed uitkomt. Ook recepten enzo volg ik niet trouw. Het is dan veel proeven en uitproberen en kijken wat er lekker bij is... op een gegeven moment krijg je er feeling voor en dan gaat het als gewoon.
@ mamavanesmee:Ja klopt, ik hou zo van koken en apart eten.. en dat is vaak duur helaas. Ga eerst eens beginnen met de kasten leegeten
Maandag bij de ah boodschappen gedaan en bij het kruidvat voor babyvoeding en 2x pap soorten en was bijelkaar kwijt 50 Nu nog 1x brood halen en fruit op de markt. Wij eten deze week: Ma.grande macaroni met pittige gehaktsaus Di: Zelfgemaakte frietjes Wo: grande macaroni met prei/kaas/gehaktmengsel Do: brood met zongedroogde tomaten soep Vr: taco's Za: toscaanse lasagne...is pakket van knorr Zo: geen idee
Heb jij ze al binnen? ik zit er nog steeds op te wachten, van honig was het toch?? maar ja kan 3 weken duren dus ik heb nog even geduld!
Ruikt die van Lidl wel lang lekker, ook nog na het wassen? Ik heb normaal altijd Ariel maar had een keer Plus waspoeder genomen. Echt een verschil qua geur. Wasverzachter heb ik altijd Lenor of Robijn, wel altijd in aanbieding.
Hallo, Ik ben hier geen trouwe lezer, maar ik zag dit topic en ik wilde toch even een link met jullie delen: www.ahkorting.tk Hierop staan elke weer een hele rits kortingsbonnen (meestal voor 30% korting) voor Albert Heijn (is niet de goedkoopste supermarkt natuurlijk, maar als je er toch naar toe gaat is dit wel handig!). Helemaal onderaan de pagina staat een bestand waar alle verschillende bonnen die er zijn in 1 bestand zitten. Echt handig, ik had deze week meer dan 10 euro korting met puur de dingen die ik toch al moest hebben! (de site ligt er nu even uit geloof ik, maar in principe staan er elke week nieuwe op!)
nou, de eerste week met een weekplanning qua eten loopt al niet goed! wegens omstandigheden maandag maar pizza gehaald, dinsdag witlof (ipv maandag) woensdag wim friet en ik boterhammen kroket, vandaag broccoli. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik wel mn schema aanhou!
@Guppekop; Het geeft niet dat je je niet helemaal aan je weekmenu houdt, de truc is alleen dat je niks gaat halen of bestellen maar iets maakt/pakt wat je al in huis hebt. En dat wat je dan niet gebruikt niet weg gooit maar her gebruikt in een ander gerecht of je weekmenu laat verschuiven. Succes! Je kunt het
dan blijven zaterdag de pizza;s in de vriezer en dan gaan we gewoon iets van het menu eten wat nog niet geweest is. Morgen iets van aardappels nog en dan zaterdag denk de kipkerrie, want dan heb ik 2 volwassen "mannen" (23 en 16) die mee eten, is beetje veel om te schillen dan