Net bij de C1000 boodschappen wezen doen. Was totaal 40,35 kwijt en heb gehaald; 2 mokkagebakjes 2 x aquarius zak afbakbroodjes 2 x krentenstolletje blik ananas 2 x tortilla's 6 x kipsate danoontjes visburgers boomstammetjes 2 x sausjes rookworst handzeep broccoli bloemkool sperziebonen tomaten deoderant 3 x bamisoep pangafilet keukenpapier 3 x snoepgoed leverpastei filet americain red bull limonade fruit & co sap Coca cola cherry Snelle Jelle roerbakgroenten Van de week nog wat fruit halen maar we hebben nog het een en ander van vorige week dus daar wacht ik nog 2 dagen mee zodat het "oude" eerst op kan. Heb daar nog ruim 9 euro voor en dat moet makkelijk lukken bij de Turkse groenteboer. Ook hebben we nog wat dingen van vorige week over, we waren onverwachts een paar avonden niet thuis Mijn menu deze week; Ma; Runderworstjes (voorraad) met witlof en sinaasappelsalade (beide nog over van vorige week) Di; Roerbakgroenten met zoetzure saus (voorraad), witte rijst en Vietname loempia's (voorraad) Woe; Verse tomatensoep met afbakbroodjes en satestokjes Do; Gebakken aadappelen,worteltjes en salade, tartaar (alles nog van vorige week) Vrij; Pasta met bloemkool en broccoli met kalkoenfilet (voorraad) van de grill Zat; Boomstammetjes met sperziebonen en aardappelen Zon; Pangafilet uit de oven met tomatensalade en frietjes uit de actifry (voorraad)
Net boodschappen gedaan, dit is de lijst: - Gehakt - Vegetarische burgers - Kipfilet - Macaroni/spaghetti mix - Nasi / Bami mix - 6 pak appel/perzik drank - Tomatensoep - Rode kool met appel - Limonadesiroop - Patat - Fruit + Granen biscuits - Stokbrood met kruidenboter - Broccoli - Minikrieltjes - Roerbakgroente - Schnitzel - Witlof - Tomatenpuree Totaal : 20,50
Dat snap ik helemaal Als ik het geld had ging ik alleen nog maar naar de biologische slager. Maar helaas... Wel lekker elke week verse eitjes zeg
wij hebben een slager die zelf slacht. Dieren uit de regio. Ze zijn niet helemaal biologische, ze worden gespoten indien nodig. Dit is anders dan prefentief. prijs is ongeveer zoals AH, maar echt zo lekkere kwaliteit, ze slachten ook voor hotels enz. Het is wel zo dat je op woensdag een bestelling kan plaatsen en dan alleen op vrijdag kan ophalen tussen 15 en 19.00 uur. gr brenda
Onze C1000 hah gisteren ALLE euroknallers nog in de schappen. Pffffiieeeeuuuwww...... Anders was ik voor niks erheen geweest. Pannenkoekenmix 2x Tomatensoep 2x Pangafilet uit de vriezer 2x Kaiserbroodjes 2x Ministolletje 2x Mora balletjes zoetzuur 3x Mora balletjes kipsate 3x Bleubandkuipje 1x Maggi braadstomen 2x Tortilla wraps 1x Ik heb alles wat ik wilde, en de schappen stonden nog behoorlijk vol. Dat ben ik echt niet gewend van de C1000. Het meeste is toch in voorraad, en ga ik voor volgende week gebruiken in t weekmenu. Altijd leuk die euro-aanbiedingen....
HUH?! Lijkt me erg onhandig dat aanbiedingen op woensdag ingaan ipv op maandag toch? Maar ik heb t even opgezocht op www. c1000 . nl En boven de euro-aanbiedingen staat dit: Weekacties Deze aanbiedingen zijn geldig bij C1000 ******plein van maandag 16 mei 2011 t/m zaterdag 21 mei 2011. Voor alle producten geldt maximaal 4 dezelfde aanbiedingen per klant en OP=OP. Dus gewoon van maandag tm zaterdag. Wist t zeker, omdat ik gisteren ook gewoon 1 euro heb betaald voor mijn boodschappen die ik eerder heb gepost maar nu is t helemaal duidelijk lijkt me!
ik zie het al hier op de folder staat dat ze woensdag pas ingaan en dat is dus alleen in zwolle, vaag.
Ik heb net boodschappen gedaan voor vandaag en morgen bij de AH. 2 x AH spinazie 2 x ES melk 2 x Bonus Johma salade 2 x ES pistolets rundervinken Celavita krieltjes Zaanse Hoeve aardbeienyoghurt AH butterscotch reep Bar le Duc citroen AH eieren Spek ES Smeltkaas ES - 2 euro emballage Totaal: 11,55 euro En we eten dus vandaag spinazie, eitje, krieltjes, rundervink. En morgen gebakken eieren of omelet.
wij eten deze week; ma; salade met krokante kipfilet en stokbrood met light kruidenkaas di; donkerbruin stokbrood met pesto/tomaat en mozzarella wo; andijvie stamppot met magere rookworst en geraspte parmezaanse kaas do; andijvie ovenschotel met magere spekreepjes en fetakaas vr; grande macaroni za; zelfgemaakte hamburgers met zelfgemaakte frietjes zo; zelfgemaakte lasagne. aan alle boodschappen inclusief luiers en flesvoeding was ik €80 euro kwijt
Leuk topic! Ik doe al bijna een jaar aan een weekmenu en meestal 1x per week boodschappen, tenzij er in 2 winkels leuke aanbiedingen zijn. (Zoals deze week de c1000 euroknallers) Wat ik wel het gevaar vind bij de euroknallers, dat je soms ook sneller dingen koopt die je normaal niet zou kopen, omdat het nu 1 euro is.. Sommige dingen zijn natuurlijk echt voordeliger maar ik merk zelf dat ik nu sneller geneigd ben een A-merk te kopen dat 1 euro is dan normaal de ES voor 80 cent bij wijze van spreken.. Dit is mijn weekmenu: Maandag:Beef Shanghai Tauge, prei, champignons en gehaktballetjes Dinsdag: Pangafilet, worteltjes, pasta met roomsausje( zonder verder vlees en groenten, dus alleen pasta met saus) Woensdag: Bobotie Sperziebonen, gehakt, appel Donderdag: Ik: restje beef shanghai Man ( op werk) Restje pasta uit vriezer Vrijdag: Bij ouders eten Zaterdag: Bij schoonouders eten Zondag: Soep (kippensoep) met stokbrood en sla met kip Totaal aan boodschappen: 37,00 ( scheelt wel dat we do, vrij, za niet zelf koken dus) Hoe ziet dit eruit voor 2 personen?
Duurder weekje maar we eten wel lekker Vandaag: Asperges, aardappels, eitje en beenham met een boter sausje Morgen: Risotto met gerookte spek, verse peultjes, champignons, courgette en parmezaanse kaas Vrijdag: Eet ik met mn meisje samen een patatje of MAC Zaterdag: Kipblokjes in champignon roomsaus met gewokte groente en rijst, daarbij een salade Zondag: Hopelijk bij mijn schoonmoeder Maandag: wraps met salami, gehakt, mais, paprika, uitje en room saus met knoflook en salade Dinsdag: Ravioli met een rocitta saus, brocoli, bloemkool en walnoten De schade was 70 euro helaas... Maar de kasten & koelkast zijn weer goed gevuld Volgende week weer een ander menu samen stellen zodat we onder de 50 euro blijven...
Maar weer is even omhoog halen het topic Heb vandaag voor de hele week alvast boodschappen gedaan gewoon omdat het makkenlijk is, manlief heeft vandaag zn laatste nacht en moet dinsdag de dag weer in...dus dan hoeft hij maandag niet mee naar de winkel, en het lijstje is geworden Zondag broodjes hamburger met sla,tomaat,ui,spek,kaas enz Maandag macaroni Dinsdag gekookte aardappels met verse worst en sperzieboontjes Woensdag gebakken aardappels met schnitsel en sla Donderdag nasi Vrijdag gourmet zaterdag en zondag is manlief dan vrij...maar dan mag hij zelf mee om boodschappen moet alleen nog even om een krop sla, en af en toe de bakker even lastig vallen voor brood. Maar voor de rest is alles in huis!
Vandaag boodschappen gedaan bij de C1000, de slager, de groenteboer en de drogist. Was totaal 165 euro kwijt maar is inc. voorraad vlees. Ik heb gekocht; 1 ananas 1 galiameloen 1 kg Granny Smith's 1,5 kg bananen 1 kg manderijnen 4 peren 1 kg kiwi's 2 kg sinaasappelen aardbeien frambozen bramen verse spinazie (1kg) 1 kg broccoli bloemkool 6 x paprika bleekselderij champignons tauge witlof 2 kroppen sla 2 x komkommer cherry tomaten 2 x courgette spitskool witte kool 1 kg wortels 2 x worteldrank (a 2l) 2 x Crystal Clear (neppe) 2 x Red Bull 2 x melk 2 x yoghurt 6 x cola light Kip kerrie salade Filet americain 2 x smeerkaas Smeerworst peer appelstoop tomaatpate 2 x zuivelspread (Philadephia maar dan de neppe) 2 x blikje soep (eenpersoonsportie) 2 x Unox rookworst Optimel kwark zoetstof (vloeibaar) pakje koek 2 x Snack a Jack 4 x brood 1 x krentenbollen Afbakcroissants Eieren Hondenvoer 1 doos Hondenkoekjes 1 zakje Kattenvoer 8 x Kattensnoepjes 1 doosje Balsamico azijn Knoflook olie Blik mais Zongedroogde tomaatjes Shampoo Conditioner Tandpasta Zeep 7 x kalkoenfilet 3 x schnitzel 2 x cordon bleu 500 gr kipfilet 2 x varkensfiletlapjes 2 x vleeswaar 2 x ariel vlekverwijderaar 3 x toiletpapier 2 x keukenrol Dreft 2 x wasmiddel Verder had ik ook nog voor 109 euro baby artikelen. Voorraad voor de hele maand; Luiers, billendoekjes, snoetenpoetsers, voeding, yogolino toetjes. Menu post ik morgen wel ben nu moe...
Afgelopen week door omstandigheden 3 dagen niet thuis gegeten dus heb nog best veel over van afgelopen week. Ons menu aankomende week; Zo; Zelfgemaakte tomaten soep met afbakbroodjes en satestokjes Ma; Spinaziesalade met biefstuk en een eitje Di; Mie met roerbakgroenten (zelf gesneden) en varkensvleesreepjes met sojasaus Woe; Courgetterosti met schnitzel en een salade Do; Groentepasteitjes met cordon bleu Vrij; Noedelsoep met kip Zat; Salade van kikkererwten, mais en spek. Met Turks brood van de grill en spinazie Zon; Gegratineerde bloemkool met gehaktballen
Hoi allemaal, Gister bij de c1000 en..... alles was er nog (vd euroknallers)!!! Wat een wonder, normaal is daar altijd alles op, om gek van te worden! Moet weer een beetje opletten met boodschappen-uitgaven dus hier weer strak lijstje gemaakt. Lijstje: ALDI: suikerklontjes bruine bonen smeerkaas spaghetti eieren rijstwafels 2 x karnemelk vershoudfolie ontbijtspek waspeen roomboter 3-zakjes-soep kaas (plakjes) 2 x spekreepjes chips cervelaatworst yorkham komkommer bananen knackerbrod TOTAAL € 16.94 C1000: Hero fruitontbijt 1.- pringles 1.- 3 x volle melk fritessaus yoghurt vissticks pakje slagroom afbakstokbrood tomaten rundergehakt 300 gr speklappen 1 kg sperziebonen 500 gr peren 1.5 kg afbak kaiserbroodjes 1.- volkorenbrood chup-a-chups 1.- kiwi 500 gr TOTAAL € 19.35 Dinsdag nog wat bier en koffie halen (ong. € 4.-) Maakt samen 16.94+19.35+4 = € 40.29 Menu: Zat (gisteren): Hete spekjes uit de oven met komkommers en witte rijst Zon: Gekookte aardappelen, bruine bonen, spek en ui. Maa: BBQ (speklapjes, zelfgem. hamburgers, tomaten-komkommersalade, stokbroodje, zelfgem. kruidenboter, frietjes/ aardappelsalade Din: Spaghetti carbonara (met extra verse boontjes erdoor) Woe: Vissticks met knoflookaardappeltjes uit de oven en boontjes Don: Pannenkoeken bakken Vrij: eten we bij mijn ouders
AH Voordeelcoupons (Overzicht met alle bonnen!) Deel 4 Hier zitten nog leuke kortingen bij. Uitprinten,uitknippen,en meenemen naar de AH. Er zitten verschillende producten tussen, die verderop er weer in terug komen, maar dan in combinatie met een ander product. Dus ff speuren kan geen kwaad. Maaltijdpakketen,monster drink, rice dream, woksaus, keukenpapier, chocolade, rice dream, mozzarella, enz enz.......