sorry als ik voor mijn beurt praat. Als je een product wilt kopen, dan geef je de coupon af aan de kassa en dan krijg je korting. ik denk wel dat dat icm. de bonuspas is.
Ja die bonnen krijg ik vaak per mail, alleen ze zijn erg verschillend want mijn moeder krijgt weer andere bonnen als ik.. Bedankt voor de link
3 x halfvolle melk 2x pepsi light Ranja 4 blikjes 3es cassis magere yoghurt Heel donker vloer brood Kroepoek Champignonsaus Krentenbollen Kipfilet 2st Liga krenten Wereldgerecht Risotto Zakje chips Zuurkool Ijsbergsla Eieren Eierkoeken Kg appels Magere knakworstjes Pot sperziebonen 2x champignons Jonge kaas Achterham Magere rookworst Fruittoffees Tomatenblokjes knoflook Pickwick thee 2 olvarit fruit 2x olvarit groente Volkoren beschuit 2x petit pains meergranen 33.90 euro Ma: Gegrilde kipkluifjes, sperziebonen en aardappeltjes/knoflook/tuinkruiden uit de oven Di: Zuurkoolstampot met gebakken spekjes en een magere rookworst Woe: Spinazie omelet met champignon, uien en aardappelblokjes met een pistolet Do: Risotto, kipfilet, champignon, paprika en kroepoek Vrij: Niet thuis Zat: Brood met beleg/aardbeien/makreel voor ieder wat wils (niet thuis) Zon: Pasta met groente, tomatenblokjes(saus)knoflook en wat kaas
Vanmorgen lekker wezen shoppen bij de C1000 We gaan hier de kasten/vriezer leegeten , we gaan zaterdag met vakantie naar Gran Canaria. Boodschappenlijstje: Ananas appels Bananen komkommer zak slamix rauwkost bekertje slagroom 3 pakjes monchou rol digistive 2 pakken karnemelk 2 broden blikjes cola light. pakje prince koekjes 2x wcblokjes 2x harpic toiletreiniger 4x pizza baquette krulaardappeltjes loempiaatjes 1x milky way ( 5 stuks) 1x twix ( 4 stuks) cake ******** Totaal 31.52 Lidl: Rol leverworst, dieetboter, yoghurt en luiers 9,00 Totaal 40,52 vrijdagavond nog bolletjes en pakjes drinken halen en that's it! Menu: Maandag: Gebakken opperdoes met tilapiafilet en sla met rauwkostsalade. Dinsdag: Gekookte aardappels, verse worst & doperweten/wortel. Woensdag: Toamtensoep met pizza baquette & salade Donderdag: Gekookte aardappels, bietjes en tartaartje Vrijdag: krulaardappeltjes, loempiaatjes en komkommersalade.
wij gaan ook zaterdag! Zwaaien op schiphol? Maar eh, haal je de pakjes drinken voor vakantie? Die mogen niet mee he!
geloof mij als je zegt dat het voor de kids is mag alles mee. heb al twee jaar een thermosfles kokend heet water meegenomen en di ehebben ze niet eens gezien!!!!!!!! sukkels
hmmm dan zal ik waarschijnlijk er erg betrouwbaar eruit zien of gewoon leuke mensen getroffen hebben want hier gaat het alitj goed!
Sidmick.. Gaan jullie ook naar Gran Canaria? Wij vliegen om half 4.Nee, we nemen alleen voor de reis naar schiphol wat te eten/drinken mee. De rest zullen we helaas daar moeten kopen. Neem trouwens wel wat flesjes drinken/ te snoepen mee in de koffer. Kunnen we op Gran canaria direct wat eten/drinken.
Mijn menu aankomende week; Zat; Salade van kikkererwten, mais en spek. Met Turks brood van de grill en spinazie Zon; Gegratineerde bloemkool met gehaktballen Ma; Steak Oscar (biefstuk met asperges, krabvlees en hollandaisesaus) Di; Oosterse maaltijd-noedelsoep Woe; Pangasiusfilet met een kruidenkorst, bleekselderij en witte rijst Do; Pitabroodjes met kalkoenreepjes, zelfgemaakte knoflooksaus en een salade Vrij; Kabeljauwfilet op z'n Grieks met zilvervliesrijst en een sidesalad Zat; Vegatarische gevulde paprika's met gekruide krieltjes Zon; Boerenomelet Ga morgen boodschappen doen maar hoef voor dit alles niet extreem veel boodschappen te halen omdat ik nog wat "restjes" over heb van afgelopen week. Sowieso komt de vis, de biefstuk, de kalkoen en de kip (voor de soep) uit de vriezer. Ook heb ik de rijst en de eieren nog op voorraad.
Bourgondische aardappeltjes 3kg aardappelen 2 magere runderworstjes 4x afbakbrood 2 wit 2 meergranen 4 uien 2x smartmint Krentenbollen Volkoren ontbijtkoek 3x halfvolle melk 2x pepsilight 2x spa rood 1x cassis 1 Yoghi Kg elstar appels 2 sinaasappels Champignon Potje bietjes en ui Potje rode kool met appel Gerookte kipfilet Kg Witlof Zak Fusilli 4x olvarit fruit 4x olvarit groente Heel mais brood 2 zakjes olijven Hagelslag Jonge kaas Crackers Zakje chili con carne Snijworst Achterham Kruidenkaas Vaatwastabletten Vaatwaszout Ketjap Wasverzachter 38,57 euro Ma: Chili con carne - paprika, ui, champignon met komkommer/augurksalade en stokbrood Di: Witlof met ham, kruidenkaas, tomaat met bourgondische aardappeltjes en magere runderworstje Woe: Fusilli met spinazieroomsaus met gerookte kip en pijnboompitten Do: Bietjes/ Rodekool met aardappelpuree en stukje vlees/vis Vrij: Zelfgemaakte pizza met ham/kaas/olijven/paprika/artisjokken. Zat: Misschien bbq (dit nog halen dan) anders tosti Zon: Mie met gewokte groente en kip (dit nog op voorraad, vriezer)
Zijn we allemaal een beetje klaar met bezuinigen meiden? Of zijn jullie net als ik vreeeselijk inspiratieloos?
hihihi ik geef momenteel veeeeeel te veeeeeel uit aan boodschappen dat het geen zin heeft om hier neer te zetten. na de vakantie ga ik het weer proberen op te pakken.
Ik ben bij de AH geweest en heb gehaald; Paksoi Paprika x 6 Tauge Komkommer x 2 Broccoli Tomaten Courgette x 2 Champignons Prei Bloemkool Bosuitjes Aubergine Winterpeen 1 kg Bananen Manderijnen Aardbeien Kiwi's Appels Spekreepjes Siroop Kattenvoer x 10 (Sheba) Kattenbrokken 1kg (Felix) Totaal 42,13 Na het weekend alleen nog wat zuivel halen maar met warm weer drink ik dat niet dus dat is alleen maar zonde als ik het nu al haal. Vrij; Kabeljauwfilet op z'n Grieks met zilvervliesrijst (alles nog voor in huis) Zat; Paprika's met een vegetarische vulling en vegavlees (alles nog voor in huis) Zo; Champignonsoep met boerenomelet (= restjes opmaken) Ma; Thaise nasi met paksoi, paprika, tauge en kip Di; Hollandse bonenschotel met aardappelpuree en een filetlapje Do; Stampot andijvie met spekjes (andijvie uit de vriezer) Vrij; Pasta met een rode saus en een salade (rode saus uit de vriezer) Zat; Vegatarische lasagne Zon; Gebakken aardappeltjes, mix van de overgebleven groenten en een slavinkje
Voor mij geldt hetzelfde als bij Made (en ben ziek geweest deze week, dus geen puf/zin) Maar ga volgende week weer mijn best doen
ik zie dat er toch nog veel verse groente op de boodschappenlijstjes staan. alhoewel ik dit ook het liefste heb, ben ik op dit moment door dat kl*** EHEC (of ECEH) virus nog te schijterig om een peer te eten... hoe gaan jullie hiermee om????