Het is weer Partijhandel bij C1000, en dan weet je het wel weer Hieronder mijn lijstje: 2x griekse schotel Aviko Sun all in 1 tabs (+ bewaartonnetje ) 2x 4-pack robijn wasverzachter olijfolie kalkoenfilet (broodbeleg) boterhamworst knijpfles honing c1000 knäckebrod volkoren hamlappen 2x geraspte kaas C1000 plk ge (géén idee meer wat dit is haha, kost 1.49) c1000 yoghurt mayo gerookte makreel jong belegen 30+ kaas krieltjes witte bollen surimi sticks rode pruimen braebrun appels 2x campina vla verse spinazie verkade 6 repen cappuccino chocolade nutella pot van 750gr totale schade: 49.81 Weekmenu: --------- donderdag: pannekoeken vrijdag: krieltjes - rode krulsla - vlees vanaf zaterdag: zie volgende post...
De oogst van vandaag: (eigen tuin + tuin SO die op vakantie zijn) 1 rode krulsla, +1kg aardbeien, een hand radijsjes, 650 gr wortels, 3 courgettes (500, 320 en 300 gr) ongeveer 150 gr peultjes Hiermee ga ik vanaf zaterdag de dagen opvullen.
Dat valt goed mee idd. dit is het eerste jaar dat ik er zelf een heb. De voorgaande jaren kregen we van mijn SO. Ik ben benieuwd wat mijn oogst voor dit jaar zal zijn. Als het mij bevalt, ga ik het volgend jaar weer doen.
Mijn menu voor aankomende week; Vrij; Mediterraans groentepannetje met zalm van de grill Zat; Zuurkoolschotel met ananas, rookworst Zon; Spitskoolschotel met gehakt Ma; Naanbrood met gehakt, doperwten, tomaat en munt Di;Kikkererwten stoofpotje Woe;Kip Tikka Masala met een komkommersalade Do; Mexicaanse bonenschotel met tortilla van de grill om te dippen Vrij;Pasta met paprika, prei, tomaat, aubergine & makreel Zat; Aardappel-courgettegratin , tomatensalade, kalkoenfilet Zon;Spitskool met kip en sesam Moest vandaag al boodschappen doen want heb een druk weekend en maandag heb ik een begravenis en moet ik naar het ziekenhuis dus vandaar dat ik nu al alles heb gehaald
Ik ben bij de groenteboer, de bakker, de C1000 en de AH geweest. Ik heb gehaald; Verse munt Verse koriander Verse aardappelschijfjes (700 gr) 6 x paprika (diverse kleuren) 10 stuks Tasty Tom tomaat (zijn duur maar oh zo lekker!) Vleestomaten (500 gr) Roma tomaten (750 gr) Bak a 4 stuks tomaat van de maand Cherry tomaat ( 2 bakjes 1 + 1 gratis) Champignons Graffiti aubergine Spitskool Komkommer Zoete uien (600 gr) Radijsjes Ijsbergsla (krop) Watermeloen Blauwe bessen Bramen Keukenpapier (actie C1000) 40 pack Capri Sun (actie C1000) 2 x yoki drink (actie C1000) Snelle Jelle (huismerk C1000) Croky chips Kurkuma Gemalen koriander Beenham 2 stuks haring Custard Kookpudding Kipburger Kipfilet Zuurkoolspek Sesamolie Gedroogde tijm Nijntje koekjes Surimi krabsalade 22 bolletjes (10 mini, 6 tarwe sesam, 6 mais) Toscaanse breekbrood Totale schade; 74,66 euro Een aantal dingen zijn voorraad (keukenpapier, Capri Sun), brood gaat in de vriezer en met de kruiden en specerijen doe ik ook relatief lang.
De courgette voor de gratin heb ik trouwens van vrienden met een tuintje gehad Ook heb ik nog wat fruit van deze week over dus daarom zo weinig fruit.
Ziet er allemaal lekker uit Elena! Wil je het recept voor de courgette gratin delen? Ik heb nog de 3 courgettes en ik weet niet wat ik daarmee moet klaarmaken eigenlijk
Ziet er super lekker uit! Alleen, waarom heb je het nu al geoogst? Als je het pas vanaf zat. gaat gebruiken ligt het al 4 dagen in de koelkast gelegen en dan gaan er heeel veel vitamientjes verloren Mss beter gewoon 's middags oogsten wat je die avond gaat gebruiken?
het klopt dat 's middags halen en 's avonds opeten het ideaalste is. We hebben helaas de tijd niet om dat te gaan doen. Ik vries ook eea. in.
Ben bij de Jumbo geweest, kans op gratis boodschappen omdat de Jumbo zoveel jaar bestaat. Helaas niet gratis Biscottes Muffin vanille (gratis, ivm zoveel jaar bestaat) Kg elstar Spaghetti Pepsils Krentenbollen Eierkoeken Berenkoekjes Achterham Jonge kaas Olijven 2x afbakbrood (bruin en wit) Gerookte kipfilet Magere rookworst Croma bak & braad Vuilniszakken Trostomaten 3x halfvolle melk Heel pompoenbrood Hazelnootpasta Filet amerain 2x pistolet bruin 3kg kruimige aardappelen Ijsbergsla roomkaas 2x pepsi light 1x sinas 1x spa rood Sultana Minikrieltjes Pijnboompitten Zuurkool Krieltjes met dressing 500 gram gehakt 2x magere sauzijsen Pot doperwten Pond sperziebonen Champignon 37,24 euro Nu heb ik nog een tegoedbon bij besteding van 25 euro 5 euro korting op boodschappen. Goed voor volgende week. Ma: Doperwten, minikrieltjes en kipdrumsticks Di: Zuurkool stampot met magere rookworst en spekjes Woe: Goulash met rijst en salade (komkommer, tomaat en feta) Do: Krieltjes met dressing, sperziebonen en een lekkerbekje Vrij: Kofta met gehakt, tomaten, champignons met rijst. Olijven/augurken Zat: Niet thuis Zo: Spaghetti met spinazie,roomkaas, gerookte kipfilet en pijnboompitten.
Duur weekje van de week maar wel heel veel voor in voorraad: Lidl: Afbakstokbrood watermeloen pond kersen 1,5kilo grannysmit 1,5 kilo golden delicious tros bananen champignons paprika komkommer 3 x vleeswaren 2x kaugom 6 pack sinaslight rijschipjes 4x melk/karnemelk 1x yoghurt toiletpapier 4 pack keukenrol kilo drumsticks 2x plastic bekers light fritesaus reinigingsdoekjes vaatwastabletten. frikandellen 3x vleesstrips voor de hond hondenkoekjes **** 40,00 Supercoop: 3x chips hondenvoer ambi-pur voor in het stopcontact. textielverfrisser 4x fanta pommelo light 4x coca cola 2x brood pak vla 3 x potgroente curry koffiepads chocoladekoffie **** 40,00 Action. wc spray allesreiniger tandpasta gel *** 5,00 Totaal was +/- 95,00.. Genoeg frisdrank voor komende maand, hondenvoer, verzorginsproducten en lekkere geurdingen etc. Weekmenu: Maandag: Vegetarische macaroni met paprika, champignons, ui en brocolli. Vriend eet gebakken aardappels met drumsticks en boontjes. Dinsdag: Gekookte aardappels, tartaartje, doperwten. Woensdag: Aardappelpartjes uit de oven met kabeljauwfilet en bloemkool. Donderdag: Ik eet op het werk, vriend en Esmee bij schoonouders. Vrijdag: frietjes. Zaterdag: Groente soep en pizza baquette. Zondag: Iets makkelijks uit voorraad ( bami/ spagetti/ chili) Maandag: Gekookte aardappels met tuinboontjes & speklapjes.
De AH voordeelcoupons, groot overzicht met diverse kortingen van AH afwasmiddel, Foccacia, kruiden, enz enz!! Link is geldig van 20 JUNI t/m 3 JULI! AH Voordeelcoupons (Overzicht met alle bonnen!) Deel 4 Uitprinten, meenemen, laten scannen en korting! Zijn er nog dames die er de vorige keer hun voordeel mee hadden gedaan? x!
Lidl had tartaartjes 2 pakken voor 4 Euro. Dus ik heb gelijk even ingeslagen. Vandaag 2 pakken speklapjes voor 3,50,ook ingeslagen Broccoli was bij Bas/Dirk 49 cent een stronk. Andijvie een krop bij Lidl 35 cent.
Ik heb net 3 dr. Oetker steenoven pizza's gehaald bij de AH voor 5 euro en nogwat cent Scheelt een euro per pizza
De boodschappen zijn weer binnen. Het was weer het begin van een nieuwe maand bij ons dus de voorraad ook weer even flink bijgevuld. Ik ben bij de C1000, de groenteboer en de Ekoplaza geweest. Ik heb gehaald; 4 stuks zoete puntpaprika IJsbergsla (krop) Tauge Verse sperziebonen Paprika rood Peultjes Citroenen Rode bessen Zoete aardappelen Perziken Gele meloen Papaya 2 bakjes aardbeien 2 bakjes frambozen Bramen 1 grote prei 2 x bleekselderij Blauwe bessen Champignons Kastanje champignons 6 appels 2 mango's 2 peren Bloemkool 3 stuks koolrabi 500 gr knoflook 2 x wortelsap 1 kg rode bonen (gedroogd) 500 gr kikkererwten (gedroogd) 500 gr barlotti bonen (gedroogd) 2 x blik gepelde tomaten Filetlapje (2 stuks) Entrecote (2 stuks) Rundergehakt (750 gr) Tofu burgers (2 stuks) Mix om 6 groenteburgers mee te maken Cacao Kattenbrokken (Perfect fit in home) Kattenvoer nat (Sheba Elegance 8 stuks) Scholiertje (2 dozen) Croky Bolognese Zure matten Allesreiniger ecologisch Zonnebloempitten Lijnzaad Quinoa Boekweit Gerst Pandanrijst volkoren Groentebouillonblokjes zonder zout (3 stuks) Koffiemelk 2 x yoghurt met fruit Volle yoghurt Turkse yoghurt 2 x pudding Kokosbrood honing Rijstwafels zonder zout Knackebrood Vita Lu Volkoren crackers Aardappelpuree (al klaar met kruiden) Dizzy diksap 2 x roomboter zonder zout Kips leverworst (500 gr) Leverpastei Nootmuskaat 2 x dreft 1,1 l Geraspte kaas Tandpasta 5 stuks Kipreepjes Hamreepjes Toiletpapier Totale schade; 107,75 euro Een aantal dingen hadden goedkoper gekund maar vanaf volgende week gaan we wekelijks naar de Lidl (met de auto) dus verwacht dan ook goedkoper uit te zijn. Ons menu voor aankomende week; Zat; Aardappel-courgettegratin, tomatensalade, kalkoenfilet Zon;Spitskool met kip en sesam Ma;Oosterse salade, entrecote en pandanrijst Di; Ovenschotel met gerst, tomaat en champignons en een salade Woe; Bloemkool met kerriesaus, aardappelen, filetlapje Do; Koolrabigratin, tofuburgers Vrij; Gevulde puntpaprika en couscous Zat; Pasta met sperziebonen, tomaatjes en kappertjes Zon; Preisoep, zelfgemaakte pizza