Mijn lijstje voor deze week Jumbo 3x halfvolle melk Oosterse wokmis (diepvries) Spinazie ala creme 3st. rundervinken Magere 20+ kaas Ltr magere yoghurt 2x Spa rood 2x Crystal clear 5 kg aardappelen Kroepoek Worteltjes (vers) Evergreen (eigenmerk) Sekreepjes Becel bak & braad 2 olvarit groente 2 olvarit fruit Andijvie Wasa kracker brod Geraspte kaas 30+ Boerentijger brood Pompoenbrood Krentenbollen Honig mix macaroni/spaghetti Olijven Tomatenpurree Maggi jus Allesreiniger doekjes Afbakbrood bruin Halvajam Slankie komijn flessenbon 2,25 29,59 euro Lidl Peren Appels Bananen Loempia ham&kip Kipfilet naturel en tuinkruiden Roerbakmix Wcpapier Yoghurt 10,49 euro Ma: Stampot rauwe andijvie, spekjes en rundervink Di: Spaghetti met gehakt/roerbakgroente/geraspte kaas en olijven Woe: Worteltjes, Puree en vis Do: Spinazie ala creme, gekookte aardappelen en gehaktbal Vrij: Ajam pangang, kipfilet, mie en kroepoek Zat: Brood met vis Zon: Loempia en wokmie
Vanmorgen langs de c1000 en AH geweest om te hamsteren!!!! Buit C1000 : 4 flessen coca cola 2 flessen Casis 2 flessen spa blauw druiven appels peren komkommer 2x zak slamix verse worst verse hamburgs blinde vinken boursin cuisine bluebans om te bakken en bradem 2x karnemelk 4 blikjes 7-up light 2x glorix 2x wc blokjes 2x beschuiten 1x dropsleuteltjes suikerklontjes koffiemelk eieren leverworst toiletspray 2x cup a soep kip kauwgom 2x krieltjes 2x diepvriesaardappeltjes afbakbroodjes bananen 2x spagetti knackebrod spinazie ******** 44.79 Buit AH: 2x bonduelle doperwten/wortels. festini ijsjes koffiepads burritomix mix voor lasagnette shoarma broodjes 2x 750 gram shoarma 2x 4 tartaartjes **** 18.67 Totaal: 63.46 Totaal bespaard 27.78 Heb de kast weer bomvol voorraad! En de vriezer weer gevuld met vlees. Menu: Vandaag: Restjes BBQ en ik restje spagetti met rauwkostsalade Dinsdag: Aardappelwafeltjes, sperzieboontjes & tartaartje Woensdag: Gekookte aardappeltjes, rodekool en verse worst. Donderdag: Broodje SHoarma met rauwkostsalade Vrijdag: Friet met snack uit voorraad/ Zaterdag: Krielaardappeltjes met groentemix ( vriezer) kotelet. Zondag: Iets makkelijks uit voorraad Volgende week: 3x aardappels, groente vlees ( alles op verse groente na in vooraad) 1x burrito's 1x pasta met boursincuisine & spinazie 1x lasagnette 1x friet oid. Allemaal in voorraad!
Dit topic wordt niet meer echt gebruikt. Ik blijf m'n weekboodschappen maar gewoon opschrijven. We hoeven niet op te letten, maar kom gewoon op dat bedrag uit. Plus: 3x halfvolle melk 5 kg aardappelen Boeren tijger tarwe brood Halfje pompoenbrood Bakje champignons Macaroni mix Evergreen Boterhamzakjes 2x sinas 2x sap Tomatenpuree Paprika Danoontje 2x olvarit fruit 2x olvarit groente Zuurkool Unoxworst Krentenbollen Kipfilet Witlof Aardappelschijfjes Sperciebonen Schuursponsen Macaroni groente Appels Bananen Kiwi Aardappel anders (bacon/ui) Gerookte spekreepjes Vruchtenhagel Wereldgerecht risotto Kroepoek Keukenrol 1,50 flessenbon 32,88 Ma: Macaroni met gehakt/groente/geraspte kaas en olijven/augurk Di: Zuurkool stampot met spekjes en worst Woe: Varkenshaas, sperciebonen en aardappel anders Do: Risotto met kipfilet/champignon/parika en kroepoek Vrij: Witlof, gekookte aardappelen en runderlapje Zat: Niet thuis Zon: Uit eten
ik ben wel begonnen om een eetplan per week te maken met een bijbehorend lijstje en dat geeft al verrassende inzichten en levert al besparing op maar voor deze lage bedragen lukt me nog niet
Ik heb behoorlijk gehamsterd! Dus heb niet bepaald voor weinig geld boodschappen gedaan maar veel is dan ook voorraad. Ik zal straks eens mijn bonnetjes erbij pakken.
Geen goedkope week, veel goede aanbiedingen dus we slaan lekker in.. Hoef voor het komende jaar geen schoonmaakmiddelen/ crackers/soep/fris / douchespul, deo etc te hebben.. haha.. voor de komende 2 weken voeding in huis.. Alleen vleeswaren, fruit en verse groenten/zuivel ben ik nodig volgende week.. En leuke aanbiedingen natuurlijk!
Lidl Kg appels 4 bananen halve kg kiwi Ijsbergsla Paprikamix Worteltjes Roerbakmix Achterham Volkorenbeschuit Tijgerbruin Wc Papier 800 gr magere gehakt (2x 400gr voor 3,50) Kipfilet 17,11 euro Jumbo Honig mix spaghetti 5 halfvolle melk Oosterse wraps Witlof Monchoekaas 3 kg aardappelen Kipkrokant schnitsel 2x pepsi max Krentenbollen Vaatwastabletten Bambix Olvarit 4x Mexicaanse groente Kaiserbroodjes Vuilniszakken Olijven meergranen afbakbrood Allesreiniger doekjes 30+ kaas Bami/nasigroente Spaghetti Champignonsoep Heel pompoenbrood 27,00 precies Iets meer kwijt dan normaal, maar extra gehakt en kipfilet ingeslagen. Ma: Spaghetti met gehakt/groente/geraspte kaas en olijven/augurk Di: Bietjes, aardappelpuree, rundervink Woe: Oosterse wraps met bami groente/kipfilet en sla Do: Mexicaanse groente, gebakken aardappelen en kipkrokant schnitsel Vrij: Kaiserbroodje met bokworst en champignonsoep Zat: Niet thuis Zon: Gevulde paprika met rijst
Wij zijn net ook weer even helemaal los gegaan bij de Hamster- en Euroweken Net wat MamavEsmee zegt, genoeg drogisterij artikelen en meer tot het eind van het jaar!
Even ons menu van deze week posten; Ma; Preisoep met ciabatta broodjes Di; Zilvervliesrijst met gekruide kikkererwten, paprika, tomaat, ui en courgette Woe; Pompoen en zwarte bonen enchiladas met zelfgemaakte saus Do; Salade van paddestoelen en verse sperziebonen met komkommer en een sesamdressing Vrij; Mexicaanse lasagne Zat; Gratin van koolrabi, meiraap en aardappelen, stukje vegavlees Zon; Groente en edamame pasta met een basilicumsaus
2x Spa rood Jumbo: Andijvie 2x halfvolle melk 2x pepsi max Appelmoes Krentenbollen Aardappelanders Achterham Heel volkoren Huishouddoekjes Satesaus Rosti rondjes Goudkuipje Vleesjus Becel light smeerboter Kroepoek Honig nasi speciaal Heel maisbrood Afbakbrood wit Afbakbrood meergranen Champignons Aardappelschijfjes Spekreepjes Bonduel Mais/kidney bonen Tacobox Zoetjes 2x olvarit groente 2x olvarit fruit Zilveruitjes Slankie Rijst 3 kg aardappelen 3x slavink Retour flessenbon 5,65. 34,46 euro Lidl Appels Peren Kiwi Bananen Geraspte kaas 30+ kaas Kipfilet tuinkruiden Kip cordonbleu Kg rundergehakt 9,20 Plus Ijsbergsla Uien Rauwkost Pangafilets Augurkjes Dressing Maiskorrels 6,44 Ma: Andijviestampot met spekjes en slavink Di: Taco's met gehakt/paprika/mais en sla Woe: Aardappel anders met sperciebonen en kip cordon bleu Do: Nasi met kroepoek en pindasaus Vrij: Rosti rondjes met worteltjes en pangafilet Zat: Niet thuis Zon: Tapashapjes (stokbrood kruidenboter, olijven met feta, gehaktballetjes, asperge met ham, knoflookgarnalen etc.)
Ik doe ook weer mee. Vorig weekend bij anderen gegeten dus alles is opgeschoven voor deze week 2 menu's die we eigenlijk het weekend zouden eten. Menu: Maandag Macaroni (opgeschoven) Dinsdag groentenSoep/stokbrood en een sausijsworst(opgeschoven) Woensdag Pannenkoeken Donderdag zuurkoolstampot Vrijdag patat Zaterdag burrito's zondag weten we nog niet. Ik heb vanochtend nog even boodschapjes gedaan. Sausijsenworstjes Wasverzachter (Robijn) Luierbroekjes voor de jongste. Konijnvoer Poezenvoer koffiepads brood bananen vanille vla Totaal 21,00 Morgen even wat vleeswaren en kaas en brood halen bij de Hema. bij de jumbo wat snoepjes&koekjes voor de kids en limonade/fris. en billendoekjes en zuurkool (worst heb ik nog) en melk Bij een andere winkel aardappelen halen uit de reclame Ben benieuwd waar ik morgen op uit kom ik wil het met 50 euro redden
Ik vroeg me af, laten jullie wel eens boodschappen bezorgen door Appie? Als je de euroshopper producten neemt, schijn je heel goedkoop uit te zijn. Oke je hebt wel bezorgkosten maar je neemt niet ongemerkt extra dingen mee, dat doen wij hier wel veel, want wij gaan elke dag eigenlijk, door wisseldiensten, werk, en een tweeling van 7 maanden komt het er meestal niet van om 1x per week groot boodschappen te doen, dus wordt het altijd even snel snel snel....
hoihoi ik heb het 2x geprobeerd, maar vaak waren dan alle aanbiedingen uitverkocht online..... tja schoot ik dus niet echt mee op. dus viel mij een beetje tegen.......
Nu mijn verlof is begonnen doen wij geen weekboodschappen meer. Ik ga lekker elke dag even naar de winkel Wil proberen het met ongeveer 10 euro per dag te redden. Overigens hebben wij gisteren gegeten: Zelfgedraaide gehaktballen met een heerlijke zelfgemaakte chilisaus. Met aardappelpuree en broccoli. Heb nog 2 gehaktballen over en had van 1,5 kg aardappels puree gemaakt. Dus vanavond gooi ik een zakje zuurkool door die puree en hebben we weer een maaltijd En dan heb ik voor morgen nog gehakt over, dus dan maak ik weer iets met gehakt. Ik wil echt proberen om ALLES op te maken en zo min mogelijk van die 'vergeten' restjes in de vriezer te hebben.
Ik ga het ook eens anders proberen aan te pakken. Ook elke dag boodschappen. Dan tussen de 4-7 euro uitgeven. Maar wel een weekmenu. Ik heb trouwens de albertheijn om de hoek dus elke keer na het brengen naar school wil ik het doen.
Ik lees ook mee . Wij maken nu vaak eerst alle groente op voor we nieuwe halen. Nu de hamster weken weer begonnen zijn , slaan we in. Hier wat dingen die in de aanbieding zijn: Bonen 39 cent 500 gram - kilo op gehaald. Aard 2 zakken 3,99 2 pakken kipburgers 2, 99 ook al op gehaald. Ah holandse 3 vaksmaaltijden 2 bakken 3 ,39 handig als je een keer snel moet eet je toch gezond. Het weekend nog maar even in slaan. Groente en vlees , veel voorraad is er niet meer hier.