Oké dat is echt niet duur zit het dubbelen in als wat er in pampers zit voor zelfde prijs. Toch maar eens gaan kijken vrijdag hebben ze ook maat 5 ?
Dat zag ik idd ook meis had even voor je me gekeken. Denk dat wij puur mazzel hebben gehad! Kringloop mis ook een optie en marktplaats in de gaten houden. Ik denk even met je mee meis .
Heb ook even gekeken naar de luiers van Aldi en die zijn inderdaad het goedkoopst. Had een handige site gevonden waar je prijzen kan vergelijken van alle luiers. Heb op die site de prijzen vergeleken van Kruidvat, Lidl, Jumbo en Aldi en die van Aldi zijn inderdaad het goedkoopst. Ook maar een keer proberen dan!
Ja in maat 5 zitten 70 luiers. Wat betreft die site dat zijn broekjes van de aldi die ze erop zetten. Of je moet een andere site gezien hebben. Maar 70 luiers voor 11,49 en ze zijn super! Mijn zus die hoeft niet te kijken naar geld maar die probeerde er 1 van mij en heeft dat gelijk met de nacht gedaan en ze vond ze super. Ze zei t is jammer dat er bij ons in de buurt geen aldi zit.
Ga idd binnenkort bij de kringloop kijken, maar dan moet ik er eerst zeker van zijn dat de voedselbank doorgaat want anders hebben wij niet zo veel in de vriezer liggen. Halen dan alleen wat we nodig hebben die week en niet meer dan dat.
Heb op deze site gekeken: Bebino luiers Dat zijn volgens mij wel de gewone luiers toch? Hele handige site, je kan per maat kijken hoeveel cent per luier je betaalt.
Idd vrijdag eerst maar af wachten duim voor je. Mocht je hulp nodig zijn hoe minder uit te geven voor de boodschappen marnat man en ik weten heel goed hoe we met minder moeten doen en om gaan. Geen voedsel bank nodig gehad . Weet wel hoe je je voelt meis . En daarom hoop ik ook dat je er gauw weer boven op komt. Als je wil komt het helemaal goed. Wij hebben er ook hard voor gestreden om weer samen werk te hebben.
Weet je wat het is.. zou graag willen werken maar kan het niet. Heb een verbrijzelde ruggewervel en verga van de pijn! Binnenkort ga ik een pijninjectie krijgen in de hoop dat het beter gaat!
Mee eens. Hier ook erge fan van Aldi luiers. Julian lekte bij alle luiers door ( pampers, kruidvat, c1000, AH, bumblies en Huggies geprobeerd) Aldi was gelijk helemaal goed. Ook veel beter voor zijn huid.
ik was altijd een groot fan van de c1000 luiers maar die zijn vernieuwd en nu vind ik ze echt zwaar ruk! over gestapt op de kruidvat en die vind ik super, die van de aldi ook hoor maar daar moet ik extra voor rijden die hebben we hier niet. flink bespaard op de boodschappen deze week dus extra centje over. en spaarloonregeling binnen dus nieuw bed voor kleine spruit gekocht met alles erop en eraan. kwam goed van pas.
Wat ik ook doe is, Ik stop het kleingeld wat ik over houd in een potje en dan gaan wij daar van als er genoeg in zit er van uit eten of we halen een pizza/chinees.... Vandaag en morgen hoef ik niks te halen. van het weekend even een paar kleine dingentjes.... o.a Melk, beleg
tja besparen doe ik niet in deze weken, er is veel 2 halen en 1 betalen, dus ik sla nu dus enorm in. Kost wat geld, maar bespaar ik straks een hoop mee! gr brenda
Misschien ga ik de luiers van de Aldi ook maar eens proberen dan. Gebruik nu altijd Kruidvat. Ook wel voordelig, want ik haal ze alleen als er 2+1 gratis is, zoals nu. Dan betaal je 15euro voor 3 pakken luiers. Heeft iemand trouwens nog een idee wat ik kan doen met 10 kilo aardappels? Heb ze bij de c1000 gehaald voor 1 euro, maar ja, voordat ik die op krijg! Volgens mij kun je die niet rauw invriezen toch?
en ik heb een garage, als niet vriest, blijft het bij mij erg lang goed, misschien heb je een schuurtje of garage?
Ik denk niet dat wij 10 kilo met zn 2en op gaan krijgen. Manlief is niet eens dol op aardappelen.. ( Lekker handig van mij om dan 10 kilo te kopen, maar ja, voor 1 euro kon ik het niet laten) Misschien ga ik dan vandaag wel even een hele partij schillen en voorkoken. Zou je er dan bijvoorbeeld ook patatjes van kunnen maken?Als je ze in reepjes snijdt en dan even voorkoken en invriezen? Dan zouden we lekker goedkoop patat kunnen eten