wij hadden het eerst onwijs goed maar in nov is mijn man ontslagen en moeten we het met nog minder doen ongeveer 30 euro in de week wat ben ik blij ik toch echt pampers in de reclame kocht pff nu eindelijk gaat hij maandag weer werken eindelijk en krijgen we het ook beterder gelukkig staan mijn ouders me wel bij echt super blij met ze en is de kinderbijslag apart gelegt voor mijn kinderen nu had ik ook kleding nodig voor jongste kan ik dat mooi ook eens 2e hands kopen
Vandaag even de prijzen voor kattenvoer royal canin nummer 37 Vergeleken of onze dieren zaak er duur mee was. Ja dus Scheelt 6 euro op een grote zak en 3 euro kleine zak bij tuinland. 36 95 euro grote zak 4 kilo kleine zak 2 kilo 20 95 euro Ik fiets in vervolg wel een stukje daar voor.
Ik kom me hier bij jullie aanmelden ! ALs dat mag. Wij geven TE veel uit. En komen daarom altijd aan het eind van de maand geld te kort. Volgende week de 23ste komt ons geld. En vanaf die dag wil ik ons op een vast budget van 80 euro per week zetten met 2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6 jaar. 3 katten en 1 Middelgrote hond. De supermarkt zit hier de straat oversteken en ik ben er. En dat is 1 van onze problemen. Waardoor je al gauw teveel gebruikt of iets bij haalt wat NIET nodig is. Wij hebben tijden met een weekplanning . En hadden dan een Budget van 100 euro per week. Maar persoonlijk vind ik dat teveel 80 euro moet ook kunnen ! En van die weekplaning kwam nooit wat.Want we kochte alles in wat er op het lijstje stond. en dan hadden we er geen trek in. ooo loop maar even naar de bas aan de overkant.Dus deze vrouw moet iets strenger gaan worden ook voor haarzelf !
Ik heb voor tanken een appart budget gemaakt voor 200 euro per maand. 50 euro per week. Niet dat we dan naar mijn mening op verbruiken hoor. Maar de kids moeten hier met de auto naar school dat is dus 2 keer per dag.Kids blijven ook beide over. En mijn vriend moet vaak naar een plaats hier 25 km vederop soms wel 3 keer in de week. En met ze vieren trekken we er ook graag op uit met de auto
Ik zit zelf aan een maandbudget te denken. Vooral omdat ik vlees redelijk groot inkoop. Wij kopen bij een slager aan huis, je bestel van te voren en haal het op. En als er aanbiedingen zijn, zoals 2 halen 1 betalen van de ijsthee bv haal ik 40 pakken. En ook met een megastunt met luiers koop ik heeel groot in en leg ik het op zolder. Vooral toen beide boys volledig in de luiers zaten was dit wel erg makkelijk. Maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken in het budget.
Ik weet niet of je er de ruimte financieel voor heb. Maar gewoon een vast maandbudget pakken voor maand boodschappen en de rest verdelen in een week budget ? Daar zit ik namelijk aan te denken. Om een maandbudget van pakweg 100 . En daar dan zoals je zeg aanbiedingen en vlees van in te slaan. In die zin kan dan je weekbudget weer omlaag. Naar mijn inziens.
je pak 4x week budget en een budget voor de aanbiedingen? Ik zat te denken 1 budget te nemen en moet ik de hele maand mee doen. maar dan zit je bv wel met probleem, ik heb tijd terug mega aanbieding van pampers en 2 jongens in de pampers, dan koop ik gelijk voor ruim 200 euro! Ik zat te denken, kan dan ook daarna weekbudget aanpassen.
Ook dat kan . Als je pakweg 400 euro te besteden heb. Doe je daar de maandboodschappen van. En wat je over heb deel je door het aantal weken dat je moet overbruggen. Bijvoorbeeld 4
Hier dit weekmenu: zo: macaroni met slagroom ma: shoarma + broodjes en een salade di: eet ik bij mijn moeder woe: pasta met saus en groente do: spinazie, karbonade en aardappelen vr: bloemkool, aardappelen, biefstuk Ik ga straks boodschappen doen...ben benieuwd!
Haha, dat vroeg ik me ook af... Mijn man eet soms pastabolletje met yoghurt, suiker en slagroom. Heel gezond uhum Eten jullie dat ook of bedoel je iets anders?
Ik meld me ook aan hier hihi. Ben al ongeveer jaar bezig met besparen op boodschappen en tot nu toe gaat het goed. Ik hou een budget aan van 60 euro met zijn 2-en. Voor mijn gevoel kan het soms nog minder, maar dit is al een hele verbetering Ik voer mijn bonnetjes in in excel en zit voor deze maand al op 236 terwijl we nog een weekje moeten. Er zit nog 4 euro in mijn porto. Gelukkig hebben we alles nog in huis, en zal ik alleen nog even naar de winkel moeten voor 1 brood en wat fruit
Oh wat fijn!!! ik las gisteren avond voor het eerst je topic, en heb er toch wel vannacht en vandaag mee in mijn maag gezeten.
Que wat fijn!!! De boodschappen zijn weer binnen. 4x cola light 5kg aardappelen Chickenwings Pakjes appelsap 3x halfvolle melk pesto aardappelpartjes Spaghetti saus Appels Kiwi's Peren Sperziebonen Witlof Snoep figuren Keukenpapier Spearmint Petit pains Leverpastei Smeerkaas 20+ Volkoren spaghetti Taco's Tarwe biscuit Bloemkool Ontbijtkoek Geraspte kaas 30+ Cream crackers Krentenbollen Tarwe brood Pompoenbrood Ciabatta Vruchtenhagel Maggi jus Danoontje Rijstwafels 30,73 euro Ma: Hutspot met een speklapje Di: Goulashsoep met ciabatta Wo: Sperziebonen, pesto partjes en chickenwings Do: Volkoren spaghetti met groente, gehakt en saus Vrij: Witlof met puree en bieflapje Zat: Niet thuis Zon: Taco's met gehakt, paprika/mais/champignons, saus en sla Moet alleen nog: gehakt, champignons, mais en sla halen. Nog zo'n 6 euro denk ik.