Misschien wordt dat belast als extra inkomen? Ik heb er geen idee van hoor maar denk gooi een balletje in de lucht er is vast wel een dame die het wel weet. Succes ermee ik wacht altijd tot maart dan vald hij het zelf in en oef je het alleen maar te checken. Heb nu trouwens nog geen brief gehad, moest vorig jaar en dat jaar daarvoor het invullen van de bd zelf ivm met een oprotpremie die mijn man had ontvangen vanuit bedrag ging de helft naar de bd maar ze kwam nog even extra halen omdat we een schaal hogen waren gegaan in loon.. Aardige mensen zijn het toch de bd
Goedemorgen Que! Ik snap ook nooit heel veel van de Belasting-aangifte, mijn vader helpt me altijd. Wat wij altijd wel doen is het in elk geval zo invullen dat we geld terug krijgen, of zo min mogelijk bij moeten betalen (wel eerlijk hoor!). Je kunt ook de Belastingtelefoon bellen he?! Voor vragen kun je daar terecht... Succes!
Daar schiet je niks mee op met die belasting telefoon. Daar snappen ze zelf de helft maar van hahah moest gister een dame gaan uitleggen waar ze bepaalde dingen kon vinden. Nee die hebben er zelf geen kaas van gegeten
Kokosmelk invriezen!! Geniaal! Dat ik daar nooit op ben gekomen Maak nu altijd van het hele recept maar het dubbele en vries wat daar van over is dan in ? Ik vries dus in: - Restjes van maaltijden - Jus en saus - Brood - Soep - Vlees en vis - Alles wat gewoon in de vriezer hoort - Gember - muffins en omeletjes met groente (eigeel EN eiwit kan dus idd beide ingevroren worden ) - Restjes rijst en pasta - Vlees voor de huisdieren Vaatwastabletten koop ik meestal in de aanbieding. Ik ben erg tevreden over Sun. Had laatst weer 2 x 72 tabletten voor 14,99 bij KV. Als er nergens een aanbieding is en ik heb ze nodig, dan koop ik AH eigen merk.
Haha, nee, dat is geen succes dan.... Misschien meldt zich hier nog iemand.... Of je zet het even als apart topic neer, er zijn hier echt wel meiden die er verstand van hebben.. Volgens mij is er zelfs een apart topic.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/333364-belastingaangifte-gedaan-wie-meer.html
Oh; ons weekmenu heb ik weer gemaakt: Do: samen met mijn dochter bij mijn ouders, manlief moet werken Vr: aardappels - broccoli - slavinken Za: wraps met gehakt, groenten, sla en geraspte kaas Zo: nasi met komkommersalade, cassave-chips en omeletje Ma: restje nasi Di: pasta met bolognesesaus, komkommers en geraspte kaas Hiervoor nodig: broccoli groente voor de wraps groente voor de nasi komkommer cassave-chips eieren Slavinken, gehakt en bolognesesaus voor de pasta heb ik nog in de vriezer liggen. Het zou dus niet al te veel moeten kosten, onze boodschappen Ik ga morgen alvast naar de AH, ook wel wat lekkers halen aan chips en wijn. En dan op zaterdag denk ik naar de Lidl. Moet natuurlijk wel ook onze weekboodschappen als broodbeleg, melk, sapjes enzo halen....
Misschien kunnen ze je ergens helpen, bv. als je lid bent van een vakbond ( gratis!) of ledenvereninging (voorheen kruisvereninging, bv. icare). Wij hebben een boekhouder, omdat we ZZPer zijn, dus die moet wel betaald worden, maar uiteindelijk levert het meer op, want hij weet van alles. Bij de FNV zijn ze ook goed, maar dan moet je wel weer lid zijn. De belastingtelefoon is inderdaad geen aanrader, om het maar even zacht uit te drukken, die kunnen meer opsteken van de bellers, dan andersom inderdaad.
Ik bel elk jaar naar de belastingdienst om het door hen in te laten vullen. er zijn er heel veel die dat zo doen. Dan ga je naar het belastingkatoor en dan zit er daar een klas studenten die daarvoor studeren, die vullen alles in en dan controleert de leraar de uitkomst. En dit is gratis.
Ik heb even een berekening gemaakt over de vaatwas tabletten. Aldi 0.08 cent Hema 0.076 cent Kv 0.099 cent, nu in de aanbieding Kv 0.104 cent, oude aanbieding 2x72 voor 14.99 AH 0.079 cent Hema is toch het goedkoopste En nog even voor wie het wil weten, koffiepads van de hema kosten 1,- euro voor 20 stuks dus 0.05 cent per stuk En wc papier van de Aldi is 2.99 voor 16 rollen dus 0.186 cent per rol Misschien hebben jullie nog een prijs van andere merken?
Ik be al een tijdje een stille meelezer hier... Echt heel nuttig topic. Ik ben dan ook al met een paar dingen aan de slag gegaan. Hema koffie, echt heel blij mee, bedankt voor de tip! Manlief en ik vinden het echt lekker. Maar even ingaan op de vraag hierboven, Ik heb van de week bij de action toiletpapier gekocht, 24 rollen voor 3,99 dat komt uit op 0,166 cent per rol, dus goedkoper dan de Aldi, had zelf niet gedacht dat dat uberhaupt kon
Ow ja nou dat word action wcpapier haha. ik haal ook altijd mijn stofzuigerzakken bij de action 5 stuks voor 1.98 bij de media markt zijn het ook 5 stuks voor 8 euro. Hier gaan er 2 zakken in de week door heen.
Twee zakken per week! Wootttt waar haal jij al die vuiligheid vandaan? Hier een kat die nogal verhaard maar ik verander mijn zak een keer in de drie maanden of zo.
Hier hetzelfde hoor! Een kat die nogal haren verliest én een kind dat graag zelfstandig eet maar dat nog niet helemaal gecontroleerd doet En ik verschoon de zak 1 keer in de 3 maanden ofzo... Zo weinig in elk geval dat ik écht geen idee heb wat stofzuigerzakken kosten
Wow, 2 zakken per week! Dat kost je behoorlijk wat geld op jaarbasis. Waarom investeren jullie niet in zo'n zakvrije stofzuiger? Wij hebben sinds kort een Dyson en vind het heerlijk met 3 huisdieren!
heb de boodschapjes weer binnen dankzij een tip van iemand hier, deze week bij plus 5kg aardappels voor 0.99 cent dus heel fijn. lidl kaas 3.87 lente ui 0.89 1kg prei 0.85 bleekselderij 1.59 1kg wortelsv 0.39!!! zak elstars 1.45 champignons 0.79 bapoa 0.55 fruitking 1.75 schouderham 0.79 pannekoeken 0.99 3 soja melk 0.75 2 lactosevrij melk 0.99 2 koffiemelk 0.45 halvarine 0.59 bakboter 0.45 knakworsten 0.75 zoutestengels 0.49 3 brood 0.99 wasmiddel 3 liter 3.69 vuilniszak 0.89 hoh gehakt 2.09 houthakkers steak 2.99 33.95 totaal coop pinda 0.79 sinas snippers 0.79 kaneel 1.29 jus poeder 1.61 drop 1.18 2x pizza magrarita 0.59 6.95 had bij de plus de aardappels 5kg voor 0.99 pak koffie 4.29 toch nog 10 euro over tot dinsdag dus lukt met gemak. week menu heb ik nog niet gemaakt maar heb de vriezer nog steeds zo vol, die gaan we eerst maar eens leeg maken. die ligt vol met kliekjes waar we nog makkelijk van kunnen eten met zn 3tjes. hoezo geld besparing
Handig topic. Een weekmenu maken is wel een goed idee dus deze week maar eens gedaan: Maandag: Brocolli, krieltjes, lekkerbekjes en appelmoes Dinsdag: eten bij Oma Woensdag: Panini met mozarella, rode pesto, tomaat. Salade (komkommer, tomaat, olijven) en verse ananas als toetje. Donderdag: Pannenkoeken met spek Vrijdag: Overgebleven pannenkoeken Zaterdag: Gegrilde kipfilet met gegrilde groentes (courgette, paprika, champignons) en rijst Zondag: Frietjes, fishsticks en komkommer & tomaat salade.
Haha ik stofzuig 2 keer per dag en heb twee honden waarvan de rottweiler heel erg verhaard op het moment, plus dat we net verhuist zijn en nog lang niet alles is af en we voor alleen tegels hebben liggen, achter ligt nog niets. Maar in de zomer vervang ik hem zeker 1x per 2 weken. Ik heb. Ooit enen stofzuigen zonder zak gehad, wat een ellende ding! Nooit meer!!! Elke keer zat dat ding verstopt door de honden haren.
ahhhh ik begrijp het ... maar misschien eens wta haarlak op die hond spuiten zodat dat verharen wat minder wordt LOL