Wat een fijne reacties van jullie Ik ben blij dat jullie het begrijpen! Er zijn overigens verschillende versies van dit dieet. Bijv. 500 of 800 kcal. Ik heb vanaf het begin gewoon 1 maaltijd per dag gegeten en ik doe de 800 kcal versie met toevoeging van 1 stuk fruit en 1 melkproduct. Dat is dan ongeveer 1000 kcal. Hoewel ik het melkproduct niet elke dag neem.
oke dat wist ik dan weer niet, helaas heb ik er nu ook echt geen geld voor. maar ooit gaik zeker ook weer veel afvallen. als de geest weer gezond is.
Ik woog 9 maanden ook zoveel als jij nu weegt en zit nu aan de 77 kg zal je maar niet vertellen hoe ik dat gedaan heb
aan die reactie heb ik natuurlijk niets he, haha, ik ben een emo eter, de ander is juist het tegenovergestelde.
vorige week was Modifast in de aanbieding, zat nog te twijfelen of ik het hier zou melden. Manlief helemaal blij want volgens hem hoeft hij nu veel minder boodschappen te halen Bij Etos was het 2 verpakkingen van 9 zakjes voor 17.99. Dat is dus 1 euro per zakje. Er zullen vast vaker van dit soort aanbieding zijn, gewoon even sneupen. Ik neem elke dag 1 of 2 zakjes daarvan, dus het is dan niet duur. Verder eet ik savonds een kleine maaltijd en soms 2 crackers smiddags of 2 boterhammen. Ik neem alleen water en af en toe koffie en drink veel thee. Vindt het dieet dus niet duur omdat je je andere dingen laat staan, en je toch al je vitamines en mineralen binnenkrijgt. Ik ben al 2,5 kilo kwijt in 1 week tijd! Ik ben ook een emo-eter, de gezondheid van mijn zoontje is slecht. PS ik schrijf nu mee met het topic 10 kilo afvallen, de strenge variant!
ja dat is neit duur maaar ik schreef al ik lust geen shakes heel onhandig, tevens heb ik minimaal 5 eetmomenten nodig, maar heb er meestal 6 ivm met darmen, doe ik dt niet verga ik van de pijn,
ik zou zeggen scheiden hihi. Nee hoor maar zo ben ik mn kilo's kwijt geraakt ik was ook enorme emo eter. En meid het gebeurt ooit een keer vanzelf dat je een omslag kunt maken dat je het er op een gezonde en normale manier af kunt krijgen.
oke.. Mag ik vragen wat je dan hebt met je darmen? mijn zoontje (3 darmoperaties) is nu ook op een speciaal dieet, om de 4,5 uur een fles, ook snachts.
ze noemen het prikkelbaredarm, maaar wel ernistige vorm, ik kan bv ook geen grote hoeveelheden eten, dan zit ik zo op de wc metheel veel kramp (en tranen) dat maakt het nog wat lastiger allemaal om af te vallen belangrijk is veel vezels eten, athans bij mij dus geen witbrood maar bruinbrood, gezonde maaltijden, maar geen grote hoeveelheden, en iets tussendoor, dat is voor mij fruit, ontbijtkoek, crakers iets in die geest, (helaas grijp ik hiervoor in de plaatst ook wel naar een zak chips, of snoep, zo ongezond, en dat maakt dat ik niet afval, in combi met mijn drinkgedrag, ik drink heeel veel, maar zonder lukt niet water krijg ik niet weg, niet de hele dag, ja ben een lastige eter, nouja we gaan wer ontopic, en scheiden neeeeeee mijn man is veels te lief daarvoor.
Hier zonet de boodschappen gedaan. Was totaal 38,00 kwijt. Ons weekmenu: Ma: nasi bij ouders di: aardappels, spinazie, burger woe: pannenkoeken do: gebakken aardappelen, bonen, vissticks vrij: pizza zat: aardappelen, bietjes, vlees zo: patatjes
Hoe maak jij je bietjes klaar? Ik weet niet anders dan ze koud in blokjes te snijden en dan in de aardappels te stampen....
Ik weet niet of iemand het al gezegd had maar bij C1000 vast kokende aardappels een zak 5 KG voor 2,99 en de 2e zak gratis dus 10 kilo voor 3 euro ! Ik vind daar kan je altijd zo lekker mee variëren!
Klopt bij de c1000 idd de aardappelen tot en met morgen in de aanbieding, Vastkokers 2 zakken a 5 kilo voor 2.49.
Bij Lidl hebben ze eigenlijk altijd 2,5 kg aardappels voor 0,85 ct. Vind ik wel zo prettig, aangezien ik met 10 kg aardappels echt niet zou weten wat ik moet doen.... Ik heb met 2,5 kg altijd al dat ik door moet eten omdat ze anders liggen te verpieteren....
Ik heb ook nog 2 boekjes met bonnen. Dames wat snaaien jullie s'avonds? Of hebbenjullie nog tip om iets lekkers/gezond zelf te maken? Ik wel. Croutons: Een paar oude plakken brood in blokjes snijden 1bij1 cm In een bak doen en daar olijf olie, knoflook en bv provosaanse kruiden bij doen. Dan op zilverfolie in de over op 200 graden. En snaaien maar! Heerlijk.
Over afvallen, ik lust die shakes niet, maar ik eet vaak 's ochtends 300 gram magere kwark met suikervrije limonade, vult echt heel goed en je hebt lang daarna geen trek. In de zomer eet ik het met een perzik erdoorheen, zo lekker! Bij de Jumbo is deze maand het goudeerlijk brood in de aanbieding, voor de helft van de prijs. Is nog wel 90 cent a 1 euro, maar wel erg lekker brood, weer eens wat anders. Deze maand eten wij dus dat brood Ik heb bij de Plus de aanbieding van Vivera gehaald (vleesvervanger), nu 1,70 per pakje geloof ik en biologische appels waren in de aanbieding, heb ik ook gehaald. Bij de Lidl hebben ze biologisch gehakt zag ik, dus dat haal ik voortaan daar. Moet een beetje mijn weg nog vinden in niet al te duur biologisch/ vegetarisch eteb, maar wil het wel een kans geven.
Klinkt goed! maar ons oude brood gaat naar de eendjes, die hebben het zo zwaar met dit weer Ik probeer wel een beetje gezond te doen 's avonds, en chips is bij ons echt alleen in het weekend, tenzij er nog over is van het weekend. Ik neem meestal 's avonds thee met een plak ontbijtkoek. Als ik echt nog trek heb wil ik ook nog wel eens een bak muesli met yoghurt nemen. Maar verder snaai ik eigenlijk na het eten niett meer...