Wat vervelend voor jullie Succes! En dan idd maar even geen bio, of gewoon alleen doen wanneer het kan. Ik doe het wanneer ik een erg goedkope week heb gehad, dan probeer ik de week erna wat meer op bio te letten. Dan kom ik gemiddeld nog mooi binnen budget uit
Ik ga vanmiddag boodschappen doen met mijn vader. Mijn man moet morgen weer eens werken van 13:00 tot 22:00. boodschappen doen wordt niets.. Lijsje volgt later
Nou meiden heb t alemaal weer in huis 4x broden 8x verschillende broodjes 4x toetjes 1x soya toetje 6x flesjes sap 2x ontbijtkoek 2x netjes uien 2x aardappels 2,5 kilo 18x kaloenham (1 verpakking voor 1 of 2 boterhammen) 2x koffiemelk 1x opschuimmelk (wat kan je hier mee doen?) 2x winterpeen 1 kilo 3x vlees nieuwjaarsrolletjes... moet wat in bus slagroom 1 boterham boordje van de smurven 2 paar skisokken 6 appels 1 banaan 1 bakje witte druiven bakje winterfruit salade 1 bakje rundvlees salade (komt goed uit ivm gourmetten van zaterdam vlees komt ook van de vb ) 4x stegerman salami toscane worst 2 keukenrollen 2x pindakaas 2x mais 2x prei nou volgens mij heb ik het zo wel allemaal opgenoemd Aankomde week wordt het dus in iedergeval weer een pan hutspot maken en derest in de vriezer. Zou je de winterpeen ook zo kunnen invriezen of moet deze eerst gekookt worden? Hebben echt denk ik als je er hutspot mee maakt voor denk ik een dag of 8 hutspot. Nu maar eens op mp kijken voor gratis diepvries bakjes.
que vuiliszakjes, doorzichtigen zijn goedkoop en kun je ook mee invriezen ennuh lekker gebakken aardappeltjes met gekookte worteltjes kun je beide invriezen moet wel zeggen dat ik het eigenlijk een heeellll mooi pakket vind!
Lidl Aardappels : 1.59 Komkommer: 0.69 Tomaten: 0.69 Manderijnen: 1.79 Ijsbergsla: 0.85Gouda belegen 48+ punt 2x : 4.30Melk halfvol 6x: 2.94 Saucijzenbroodjes: 0.85 Cola 6 x incl statiegeld: 5.88 Sinas 4x incl statiegeld: 3.92 Crackerlunch: 0.79 Fourre vanil 2x (koek): 1.78 Fourre choco 2x (koek): 1.78 Ontbijtkoek: 0.52 Kipschnitzel: 1.19 Tijgerwit 2x: 1.98 Statiegeld : - 1,75 29.89 AH: Ontbijtpap bambix: 1.59 Erwtensoep: 1.65 16 mini appelmoes: 2.52 Paprika chips: 0.48 Naturel chips: 0.48 Ah pils incl statiegeld: 10.49 Statiegeld: - 3.90 Bonuskorting erwtensoep: 0.41 Total : 12.90 vomar Stro: 0.89 Mais 2x: 0.84 Boontjes 2x: 1.10 Wortels met erwten 2x: 0.98 Bietjes: 0.79 Roosvicee bosvruchten: 1.49 Ruba (shag) 7x: 30.10 Totaal 36.19 totaal voor 2 weken eten: 78.98 vlees had ik nog van de hamsterweken weekmenu ziet er zo uit : Zaterdag: brood Zondag: bietjes (pot), aardappels, kipschnitzel Maandag: soep met broodje kaas Dinsdag: sla, aardappels, vlees Woensdag: Boontjes (pot) aardappelen vlees Donderdag: komkommer/tomaat, vlees, aardappelen Vrijdag: broodje ei
Heb ik ook maar op een gegeven moment zie je alleen nog maar zakjes liggen en zit je vriezer heel snel vol! En soep in zakjes invriezen is geen optie heb ik vorige week geprobeerd. hahahaha
hihi nee idd dat werkt niet zo he hahaha wad ik ook al eens ondervonden, erwtensoep gaat wel maja daar kan een lepel rechtop in staan hier.
Ik moet dit ook weer eens gaan volgen. Ik kon heel goed van 60 euro per week. Minder nog als alles goed ging. Maar mijn vriend is een enorm lastige eter. Zo langzamerhand heb ik zoiets van doei, als j niet wil eten jammer dan.
bakkies van de chinees kan je wel in invriezen...familie even vragen die dingen voor je te bewaren wat een lijst van de voedselbank zeg...hardstikke fijn dat zoiets bestaat. Boodschappen gedaan bij Aldi: 1 kilo kaas jong belegen roomkaas valblanc mozzarella 12 tomaten komkommer vleesjus 4 slavinken 5 runderworstjes 5 boerengehaktrollen rooibosthee gewone thee 150 gr kipfilet voor op brood 150 gr cervelaatworst 150 gr ardenner boterhamworst 1 kilo prei 1 spitskool 500 gr rode bietjes vacuum verpakt 5 bruine broden 2x 1.5 liter appelsap 2x rozebottelsiroop 1 cola 1.5 liter 2x magere yoghurt 3 blikjes kattenvlees kattenbrokjes 500 gr hondenkoekjes 2 afbakstokbrood 3x roeryoghurt sinas 1.5 liter Totaal: 41.40 Poiesz: franse uiensoep 2 afwasborstels 1 krop ijsbergsla 2x saté dressing honing mosterd gehaktballetjes voor de soep 2 droge worsten Totaal: 15 euro Iets te duur uit, over budget gegaan door niet nodige aankopen zoals de droge worsten, de cola en sinas, de toetjes in de vorm van yoghurt. weekmenu: vandaag:aardappels, prei, runderworst za: gebakken aardappels, sla, gehaktrol zo: soep met afbakbrood ma: Lief macaroni uit vriezer, ik eet op werk di: Boerenkool ( had ik allemaal nog in huis) wo: aardappels, spitskool, slavink do: aardappels, bietjes, gehaktbal (gehakt nog in huis) vr: Nasi met saté Moet alleen volgende week even paprika en uien halen, maar dat gaat weer van het budget van volgende week af.
Ik weet niet of er een helmink diepvries bij jullie in de buurt zit maar daar hebben ze echt een top aanbieding volgende week 500 gram gehakt, 500 gram verse worst, 4 rundburgers, 500 gram shoarma en 4 gehaktrollen voor 10 euro.
Nog nooit van gehoord! ik ga eens Googlen! Edit; de grootste vleessuper van oost Nederland, lees ik.... Hmmm, nee, dat is niet in de buurt! Helaas!
Als ik zo vrij mag zijn. Een vraagje aan de zwangeren, of zwanger geweest meiden: wat waren jullie standaard 'gezond' inkopen toen je zwanger was? Ik moet het van 60 euro per week doen maar ik wil wel bv een Milk&Fruit, melk, wat fruit, bij voorkeur minneola's omdat ik die lekker vind enzo. Maar wat hadden jullie nog meer op het vaste lijstje staan? Ik wil graag zo gezond mogelijk zijn voor de komende kruimel maar vind dat nog best lastig hihi.
Het moet kunnen hoor, groente fruit, melk, groente en vlees. Ik doe altijd boodschappen bij de aldi. Nu hoef ik natuurlijk niet veel meer te halen, maar dan nog gaan we daarheen.
Standaard fruit bij de turk kopen, echt goedkoper hier. Verder heb ik liters halfvolle melk weggedronken. Echt verslaafd! Maar ik at gewoon gevarieerd mijn dagelijks eten, dus deed verder niet echt apart nog gezonde dingen kopen. Gewoon normaal eten en als ik eens zin had in ongezond ook gewoon gedaan Heb wel mijn 'manies' gehad. Dat was de ene keer gezond en de andere keer niet. Heb mandarijnen verslonden een paar weken lang, maar ook kroketten en eiersalade Gewoon genieten van je zwangerschap en van eten
Que@ Mooi lijsje meis en idd zo hoef je niet veel meer te halen . Maar weer ontbijtkoek hihi. Manlief zegt net : word blijkbaar niet veel ontbijtkoek verkocht vandaar het veel in de pakketten zit. Wat de wortel betreft zij die zou in de vriezer kunnen , maar eerst koken zo dat ie goed blijft . Idd je vrienden familie vragen om bakjes die ze weg gooien vragen of jij ze mag hebben . Nassi bakken of jodenkoek doosjes plastic bakjes willen prima in de vriezer . deden wij ook altijd tot ik mooie bakjes zag bij ikea . Weet de prijs zo niet meer , ik vond ze niet duur . Maar kan niet in jouw portemonnee kijken. Mis daar eens een keer kijken.Vergeleken met de flut bakjes waren ze prijzig .
Ik zie overigens veel meiden naar Lidl en Aldi gaan. Nu doe ik zelf veel schapjes bij C1000 en AH. Maar dan koop ik altijd het euroshopper merk. Heel veel dingen van de ES vind ik namelijk nog goedkoper dan de Aldi / Lidl tegenwoordig. Gaan jullie daar dan vooral heen voor fruit en groenten? En zo ja, is dat dan ook echt goed?