mag ik hier ook mee kletsen? wij moeten nl ook op de kleintjes letten pfffffffff denk je dat net alles een beetje goed gaat gaat de auto alweer stuk grrrrrrrrrr
Zooo zwaar irritant Haha ik wil zoveel afvallen bezuinigen lukt allemaal voor geen meter... Binnenkort waarschijnlijk verhuizen erg dure hobby Maar ik ga toch ma is proberen..
Mag ik hier ook een poging doen om mee te schrijven? Ik ben alleenstaande moeder van 2 die helaas van een uitkering moet rondkomen. Hopelijk heb ik snel werk
Goedemorgen allemaal! Wat kletsen jullie hard verder zeg!! hier een lazy saturday morning, we gaan niet zo snel Zo eerst maar eens aankleden en dan boodschapjes doen!
Klopt! Ik was vroeger een echte AH-klant en ben nu ook vaak bij de Lidl dus kan goed vergelijken. Ik koop veel blikjes met gepelde tomaten om saus te maken voor bij de spaghetti/lasagne e.d. Euroshopper-variant is goedkoper dan bij de Lidl. Evenals de pasta zelf, spaghettie/macroni e.d., is goedkoper van de ES! Even bonnen vergelijken, ik heb nog meer voorbeelden .
Weet jij hoe de ES Erwtensoep uit blik is? Ik heb er nog steeds een staan maar nog niet opengemaakt . Over het algemeen vind ik ES erg lekkere dingen hebben. Vaak zelfs nog beter dan merkspullen. Zo is de brie van de ES echt zaaaalig. Heel erg romig.
Ik lees mee, hier ook op de kleintjes aan het letten. Heb een Aldi hier een km in de buurt en een Liddl helaas verder weg, verder c1000 tegenover en AH in het centrum. Ik merk wel als je iets beter kijkt, je zoveel kunt besparen.
Die kun je gerust open maken, heerlijk vind ik 'm! Ik heb 'm vorige week op, en heb nog een blik staan.
tis druk hier zie ik ik ga zo naar de winkel voor de boodschappen. Nu eens kijken of ik me kan bedwingen en echt alleen spullen meeneem die we 'nodig' hebben. die snoep/chips afdeling is verslavend voor me hebben jullie daar ook last van? vanavond eten we in ieder geval brood met sate en yoghurt. morgen bij schoonouders, maar manlief is maandag en dinsdag thuis ivm carnaval dus dan snoept hij altijd zoveel. dus die zal straks wel klagen dat er niks is. ik ga denk ik naar de emte of de ah, afhankelijk van de parkeerdrukte.
Op het moment staat er een heerlijke grote pan met vegetarische erwtensoep op het vuur. Gemaakt van restjes die ik opgeduikeld heb in de koelkast. Lekker voor de lunch deze week!
Ik ga pas maandag de weekboodschappen doen, kleine heeft slecht geslapen en ligt nu weer in bed. We gaan straks op visite, dus veel tijd is er niet. Komt ook wel beter uit, heb nog niet helemaal uitgevogeld wat we volgende week gaan eten. Tot nu toe: Ma: paprika gevuld met rijst en gehakt+turkse yoghurt Di: nasi met satesaus en kroepoek Woe: vlees, aardappelen en boontjes Do: pasta? Gister heeft mijn man al gehakt en vlees gekocht bij de slager. Dus de komende tijd hoeven we dat niet meer aan te schaffen.
Dat heb ik ook Aukje. Vreselijk. Maar dat heb ik bij Aldi nog meer, omdat het daar niet zo duur is. Stug doorlopen doe ik meestal maar. Vanmorgen is het gelukt!
Wij kopen nog steeds veel koek en chips hoor. Vind het niet nodig om daar op te besparen. Wat ik niet meer wil; is dat er om de dag weer chips ed bijgekocht wordt. Elke keer als man naar de winkel ging voor een pak melk, kwam hij met allerlei snacks thuis. Dus maandag ff wat pakken en zakken inslaan en daarmee de week doen.
Hier geen last van. Chips eten we bijna nooit, als er een keer per 3 maanden een zak in huis is is het veel. Snoep eten we ook eigenlijk niet. Koekjes, cake/taart ed maak ik allemaal zelf.