donderdag naar Jumbo geweest voor: 2x pap 'n go 2kg handsinaasappels 2 kiwi's een pak volle yoghurt en nog wat maar ben dat vergeten. schade: ong. 10 euro vandaag naar kruitvat en ah geweest: 1L verse sinassap 2luxe broodjes voor bij de lunch 2x zonnatura groentenbouillonblokjes schade: ?? kruitvat: 3 flessen lenzenvloeistof 2+1 gratis: 6 opmerking: 1L volle yoghurt bij Aldi: 0.65 1L volle yoghurt bij Jumbo: 0.59
Dat wc-papier van de lidl heb je verschil in. De ene keer is die groene verpakking voor 5 en soms die andere blauwe of roze (weet ik even niet) voor 5. Tussen deze twee zit inderdaad wat verschil die groene is wat harder dan die blauwe/roze. Dus jullie hebben denk ik beide een andere of ik heb het helemaal verkeerd
De boodschappen die we de afgelopen dagen hebben gedaan waren in totaal 85 euro.... wel 5x vlees/vleesvervanger gehaald in de aanbieding en weer genoeg handzeep voor het komende half jaar en genoeg keukenschoonmaakmiddel voor het komende jaar (bij de Wibra en daar kom ik verder echt nooit). Vlees en zuivel biologisch, zal ongeveer 10 euro schelen met niet biologisch. Ons weekmenu: Zaterdag: boerenkool Zondag: uit eten in pannenkoekenhuis Maandag: pasta met pastasaus en gehakt/ui/paprika Dinsdag: Mie, ei, boontjes, ketjap Woensdag: Aardappels, slavinken, wortels Donderdag: tortellini, broccoli Vrijdag: brood
Zo vandaag weer naar de winkels, vorige week was ik 85 euro kwijt, deze week verwacht ik hetzelfde. Vandaag niet zoveel nodig, maar ik was gister al 40 euro kwijt bij de ah!! Die word echt steeds duurder, vandaag naar de dirk.
Lidl heeft komende week(en)weer een groot pak waspoeder voor een tientje! Verder ben ik gewoon heel blij met onze Turkse supermarkt,al is 't 20 min.fietsen voor mij...maar een kan melk van 2 liter is bij hun gewoon 99 cent gebleven,terwijl die overal 1.09 is nu. 5 kilo aardappelen waren er nu 89 cent,dus gelijk effe 2 zakken mee genomen vandeweek. Rundergehakt en kipfilet neem ik daar ook altijd mee per kilo,is spotgoedkoop! Gister op de Markt 3 Peijnenburg ontbijtkoeken meegenomen voor 1 Euro,al gesneden en minder suiker,dus een gezond tussendoortje.
ik haak vanaf hier weer in gister na de 9maandenbeurs geweest. Gelijk door de eet hal van de hhb. Dacht nog wat goedkoop te kunnen halen. Maar paar dingen waren gewoon duurder dan in de winkel! Bv de struik soep. Daar 3 voor 2.50 en nu bij de c1000 3 voor 2.39 Mja je moet 't maar net weten..
Hej Meiden, Hier weer even kort berichtje van mij. T gaat hier K.T. Wordt er gek van en zou niet weten hoe we het moeten doen tot het einde van volgende maand. T is gewoon om te huilen zo erg. Hoop dat het bij jullie beter gaat als hier. Liefs Que
Ik ben heel blij met die van de Euroshopper van AH. 2,59? voor 8 rollen. Ik vind het erg fijn spul, zacht en het valt niet uit elkaar als je je doos afveegt . En geloof me, dat was mijn grootste irritatie. Dat ik nadien nog stukjes WC papier uit mijn uhm, dingetje moest pulken
Ah meis . Ik wou dat ik je kon helpen. Is er helemaal niets aan oplossingen te bedenken? Tot het einde van volgende maand is echt veel. Maar jij krijgt toch ook weekgeld?
Pff, als ik naar het lijstje voor komende week kijk word ik al niet vrolijk. Maar zo werkt het. De ene week wat meer als de andere. Heeft iemand de soort wereldgerechten van de Lidl wel eens geprobeerd? Ik maak geregeld wel eens de Kip Siam en de Beef Shanghai (van Knorr), maar ben benieuwd naar de doosjes van de Lidl. Iemand ervaring mee?
Het zit ook niet mee hè, dikke digi knuffel voor jullie. Ik snap helemaal hoe je je voelt en hoop dat die zon snel achter die wolken vandaan komt!
ach nee, het zit jullie ook allemaal niet mee he. Hoop voor jullie dat het zonnetje maar eens heel fel mag gaan schijnen. krijg je nog wel steeds aanvulling van de voedselbank?
Ja dat gelukkig wel maar is helaas niet genoeg... zat meer snoep goed in deze keer... is natuurlijk wel lekker maar niet om van te eten. Eten deze hele week uit de vriezer hutspot en zuurkool. Je moet toch wat
@Lief of stoer De kip siam van de lidl smaakt goed! Het wc papier welke wij hebben is van kv laats 3 pakken voor 5 euro dus ik heb ingeslagen! ( page heb ik juist last van) @Que, balen joh! Hopenlijk krijgen jullie snel een meevaller, en hebben ze aankomende x bij de voetselbank een ander vulling waar je wat meer mee kunt (snoep is idd lekker maar als je het eten hard nodig hebt) Net maandverband gekocht, wat is dat duur zeg! Ik heb het liefst libresse, waren nu wel 3 pakken 5 euro maar vind het echt duur! (helaas ben ik erg gevoelig en kan niet tegen alle merken) Net ook een pakje van ah voor 1,10 meegenomen. Dat scheeld een hoop, hopenlijk zijn deze ook goed. Wie er maandverband gebruikt, heeft 1 van jullie nog een goede tip? geen vleugeltjes. Ik ben dinsdag gecurreteerd en heb er nu veel op een dag nodig erg genoeg.