Ja, zal bij ons straks ook anders worden. Nu zijn we nog met z'n twee natuurlijk. Mijn vriend was eerst ook alleen maar Coca Cola gewend omdat in Griekenland, in zijn dorp in ieder geval, geen ander merk kan kopen. Maar we zijn gewoon overgegaan. Nu wil hij niets anders meer. Staat wel tegenover dat hij 1 x per week een pakje sigaretten wil. Daar heb ik hem nog niet van af . Qua fruit ben ik de enige die nu fruit eet. Ook dat zal anders worden straks denk ik.
Heb je helemaal gelijk in, alleen kon ik die dit keer niet vinden. Althans geen Golden Delicious en dat zijn de enige appels die ik lekker vind.
ik ga straks naar ah en dit is mijn lijstje: chinese mie bamipakket ontbijtspek ardenner boterhamworst smeerbare ongezouten roomboter toetie volle yoghurt patentbloem (2kg) volkoren tarwemeel wake-up pannekoekmix matze crackers erwtensoep 20 eieren koekjes chips bladerdeeg diepvriesspinazie Uitgerekend dat ik 20 a 30 euro ga betalen. ik ben benieuwd. Wij eten deze week: Ma: bami (met kipfilet) di: restje bami met plakje ham en een eitje woe: schoonouders (niet opeten he, gáán eten ) do: aard-spinazie-vlees vrij: ?? (misschien zelfgemaakte frietjes of zo) za: pannekoeken zo: erwtensoep en stokbrood.
Herkenbaar . Turks he . Grieken zijn niet anders. En ik ook niet trouwens. En we dippen vooral graag het vocht van de salades op. Of van het vlees .
Ik zie elke keer pannenkoeken voorbijkomen. Ik wil al 3 weken pannenkoeken eten en het komt er niet van. :S. Ik zou bijna terug gaan om pannenkoeken te halen
Ideaal hoor, zo heb ik ook pas ontdekt! Koop 1 keer poedersuiker en/of stroop en dan ben je voor een tijdje weer klaar. Een pak pannenkoekenmix kost ergens tussen de 0.50 en 1 euro, ligt eraan welk merk en wat je nog toe moet voegen. Ik doe er vaak een beetje spek in, maar van de Lidl, dus 0,69 per pakje. En wat fruit, appel of banaan. Dus al met al heb je voor ongeveer 2 euro een maaltijd. Heerlijk!
@poppedopje: en het is weer eens wat anders dan de wekelijkse spaghetti. Misschien dat ik zo toch nog even heenga. Spekjes is idd lekker in de pannenkoeken. Of een beetje roomboter erop. Poeh, verwarrend dat zwanger zijn .
Gaan jullie trouwens ook met de telefoon aan het optellen in de suup? Ik doe dat dus wel. Ik merk dat ik nogal gauw denk 'oh dat kan er nog wel bij' en dan hou ik me niet aan mijn lijstje en wordt het duur. Sinds ik dit doe denk ik, mooi, goed gedaan. Nou weer naar huis. Werkt best goed.
Wat een leuk topic! Ben ook altijd bezig met zo min mogelijk geld uitgeven en toch lekker eten! Wat een lekker recept bosi333! Ga het vanavond maken! Er staan vast heeeeel veeel leuke tips in dit topic, maar heb nog geen tijd gevonden om 453 blz terug te lezen
Nee, dat doe ik nog net niet Maar wel van tevoren een lijstje maken en aangezien ik de meeste prijzen wel aardig weet, een schatting maken van wat ik kwijt zal zijn...
Jij hebt iets meer discipline dan ik denk ik Poppedopje . Bij mij moeten dingen (tenminste als het gaat om cijfers want voor de rest ben ik goed bij de tijd hihi) echt goed visueel zijn anders ga ik zelf denken en dan gaat het fout . Staat wel een beetje raar manlief die rekent en ik die de spullen pakt, maar who cares. Het werkt .
Niet? Welkom hier. En je zult veel leren want ik ben echt al stukken bewuster schapjes gaan doen sinds ik hier zit.
Dankjewel! Ja, ben echt benieuwd wat voor leuke tips er allemaal voorbij komen! Toen ik 5 dagen in de week werkte haalde ik elke dag ff snel boodschappen, dus toen hebben we echt heeeeel veel geld uitgegeven. Nu heb ik meer tijd en spit ik alle foldertjes door en ga naar de winkel met de meeste aanbiedingen. Maar meestal ga ik wel 2 x per week..!
Ben ik ook weer een keer. Vergeet altijd mijn boodschappenlijstjes te plaatsen, maar lees wel met jullie mee. Volgens mij heb ik de volgende actie nog niet voorbij zien komen: Geld terug actie van Bertolli: saus kopen (zit een speciaal actielabel om) en je krijgt het geld terug op je rekening.
De boodschappen zijn zo goed als weer binnen. Wordt een wat duurder weekje, want we hebben deze week 3x eters en moest wat dingen aanvullen. Jumbo 3x halfvolle melk 2x cola light 2x coca cola 2x gazeuse Fles Chenet Vanille yogh. Optimel drink 3 blikjes champignons Aardappelschijfjes Smeerboter Calve knoflooksaus Amercain fritessaus Pastasaus Halvajam Verse snijboontjes Volkoren spaghetti pond jonge kaas Kauwgum 3 zakjes snoep (3 voor 2,50) Rijstwafels Peren Ribbelchips Krentenbollen Keukenrol Biscuit Dubbeldikjes Uien Katenspek Rookkaas Snijworst Afbakbrood bruin Woksaus Tarwebrood Pompoenbrood Ontbijtkoek Geraspte kaas Creme fraich Hagelslag 43,46 euro Lidl Elstar appels Kiwi's Bananen Meloen Varkenslapjes Gehakt Paprika 7,89 euro Ma: Snijboontjes, aardappelanders en varkenslapjes Di: Biefstuk, wokgroente en krieltjes Woe: Spaghetti met zoetzure rauwkost Do: Vriend: gevulde courgette met brood. Zoontje en ik: gekookte aardappel, spinazie ala creme en een ei Vrij: Zelf patat en snack bakken (heb nog wat in de vriezer, maar moet nog wat halen. Denk zo'n 5 euro) Zat: Niet thuis Zondag: Restjes vriezer
Hier ook het c1000 vleespakket gekocht. Vanavond gaan we de beenham eten. Lekker marineren in een honing mosterd dressing! Heb verder boodschappen gedaan bij de Lidl, bloemkool in de aanbieding, daar kunnen wij 2x van eten. Ma: Beenham in honingmosterd dressing, bloemkool, aardappels Di: Hutspot met saucijsjes (nog uit vorige vleesbox c1000) Wo: Rode kool, aard, slavink Do: beide restjes eten Vr: Ovenpasta met kaas en paprika en champignons Za: Broodje shoarma
Bloemkool bij de Lidl? Zag het niet in de folder staan.... staat het wellicht in de winkel zelf als aanbieding?
Nee, nu je het zegt.. het stond idd niet in de folder. Hij was 0,89 cent stond op zo'n rood bordje. Misschien een plaatselijke aanbieding?