Ik ga vanavond ook maar naar de C1000 voor dat vleespakket en wat 1+1 producten. We hebben zaterdag al boodschappen gedaan voor deze hele week en zouden dus eigenlijk aanstaande zaterdag pas weer boodschappen halen. Maar ik krijg anders spijt als ik niet ga denk ik....en het meeste kan in de vriezer of zit in pot.
vandaag een paar boodschapjes gedaan die ik dan toch weer wat duur vond maargoed alles voor mijn man zijn gezondheid, is alles zonder lactose) 1 pot kwatta chocoladepasta (600g) half litertje lactosevrije melk 1x sojamelk natuur americain natuur totaal koste dit 8.88
@Zuurtje; bij de Lidl hebben ze tegenwoordig ook lactosevrije melk, stond toevallig deze week in de folder! Weet niet of er een bij jou in de buurt zit? Kost 0,99 voor een liter.
nee hier geen lidl in de buurt enkel een aldi en enkele buurtwinkeltjes naar de grote supermarkten gaan we niet zo vaak omdat we daar de wagen voor nodig hebben
Lag aan een euro of 35. (weet het niet meer exact, want ik neem er altijd koopzegels bij. dit bedrag is zonder koopzegels) ik heb extra gekocht: dikkie dik koekjes 10 witte puntjes (koekjes: 3 pakken, chips: 2 zakken +1 nootjes, 2 pakken toetie)
Vandaag zijn we even bij de Lidl geweest. Geen boodschappen voor een hele week hoor, maar net even aanvullen wat op was en voor 2x eten. Het totaal was 20,95. 1x komkommer zakje sla witlof zakje gebakken aardappeltjes 1x brood 8 pakken melk 2 pakken vla 2 bakjes kwark 2 flessen bleek pak met 4 rollen keukenpapier ijsjes (doosje van die magnumachtige, witte chocola met aardbeienijs) Tiramisutoetjes (2 stuks in verpakking) Houthakkersteaks (4 stuks, 2 vanavond gegeten, 2 ingevroren) Meestal ga ik 1x in de week naar de Lidl en hoef ik maar om de week wat van die toetjes mee te nemen. IJsjes nemen we eigenlijk zelden, maar nu echt een ontzettende trek naar. In de zomer hebben we altijd een laatje met waterijs in de vriezer. Heerlijk!
gisteren: bloemkool, aardappelen speklapjes vandaag: lasagna wo boerenkoolstampot do sperziebonen aardapelen biefstuk vrij niet thuis za spagetti zo chicken tonight ah: - bananen - mandarijnen - sinaasappelen - boerenkool - bloemkool - spekjes - rookworst - 3x brood - speklapjes - 2x melk - yoghurt - filet american - zalmsalade - gehakt - lasagnagroente - pak lasagna - geraspte kaas - 2x chips - kitkat brokjes 2e gratis - kitkat nat voer 2e gratis - ontbijtkoek - pakjes drinken - 2x yogi - siroop - kattenbakvulling - toastjes - schoonmaakazijn totaal 52 euro en bij de etos een doos zwitsal doekjes gehaald. was nu in de aanbieding 1 euro duurder dan kruidvat merk. volle etos spaarkaart er bij ingeleverd en ik was ik 7,50 kwijt leuke aanbieding meestal koop ik doekjes bij de action of van de etos als ze in de aanbieding zijn.
Las wat over pannenkoekenmix. Niet kopen hoor! Zelf maken is lekkerder én goedkoper Je hebt alleen witte bloem (ong 30 ct per pak), eieren en melk, en evt zout of suiker nodig. En als je ze luchtiger blieft (van die amerikaanse) dan wat bakpoeder toevoegen en wat dikker maken. Heeeeerlijk.... Heb zo'n pannenkoekentic sinds de zwangerschap... haha
Ah, lekker, wij gaan vanavond ook aan de pannenkoeken. Lekker met spek en stroop, heerlijk! Kijk er de hele dag naar uit! Ik maak ze ook zelf hoor, veel lekkerder, en met ingredienten die je altijd in huis hebt. Ik doe ook regelmatig voor mn luch even 1 pannenkoek maken met alle retje groeten erin die nog in de koelkast liggen. En dan lekker met veel stroop, smullen!!
Weet je dan ook in welke verhouding de bloem, eieren en melk moeten zijn? Want daar heb ik echt geen idee van.... Vandaar dat ik dus zo'n pak pannenkoekenmix koop Overigens is kant en klare mix ook maar 50 cent....
Ik doe het altijd op gevoel, maar als je ff googled vind je denk ik overal recepten! Als je het een paar keer gedaan hebt dan ga je het ook op gevoel doen hoor..! voor 1 of 2 pannenkoeken doe ik ong: 1 ei, 3 of 4 eetlepels(met kop) bloem en zo'n 200 ml melk. Maar ik doe het op gevoel, dus ik schat nu hoeveel ik er ongeveer in doe. Oja, en een heel klein beetje zout!
Hier gisteravond nog snel het vleespakket van de C1000 gehaald, stokbrood kruidenboter 1+1 en aardappelschijfjes 1+2. Helaas was het brood al op....
Voor wie de etos baby zegels spaart, ik kreeg vorig jaar de tip om de volle boekjes tot december te bewaren. Had afgelopen december voor 30 euro aan zegels! Heerlijk in die dure maand.
Deze week op het menu: Maandag en dinsdag: rode-ui-bieten stamppot met een schnitzel Tip: vleespakket van de c1000 voor 10,- inhoud: - beenham - 4 kipkrokant schnitzel - 4 cordon bleus - 4 slavinken - shoarma reepjes Wij zijn met zn 2en en hier kunnen wij een behoorlijke tijd mee voort bij de ah is er nu veel vlees 2 pakken voor 4,- zoals boomstammetjes
Nou hier niet, nu kwam ik ook elke week bij de zelfde etos en waren hun helemaal gek van Lise dus misschien hebben ze een uitzondering gemaakt, weet niet? Ik bedoel dan ook de 2.50 euro korting dus niet de 5 euro korting op pamper.