Weinig boodschappengeld, wat eten per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

@Senna
    Leuk he, mannen :D
    Ik heb precies hetzelfde, als ik boodschappen doe ben ik meestal spotgoedkoop uit. Met mn kerel erbij opeens een stuk duurder. Als ik hem alleen laat gaan kan ik me soms heel kwaad maken, maar dat doe ik dan maar niet....
    Ben trouwens door jou wel op een idee gekomen voor komende week: pannenkoeken!

2. Linana

Linana Niet meer actief

Denk dat je dan nog niet op 40,- uitkomt :D
    Tenzij je 2 pakjes sigaretten ofzo nodig hebt per dag en dan jouw menu erbij doet :p

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wij hebben 2 grote honden (1 kruising duitse herder x husky en 1 volbloed husky). Zij eten een zak bonzo brokken van 15 kilo in de maand weg.... 28,50 euro...... heb nu gelukkig vvv bonnen die ik ook bij de welkoop in kan leveren, dus heb ik laatst een zak gekocht en hoefde ik maar 3,50 euro bij te betalen. Toscan (de husky) kan geen ander voer eten dan deze brokken.. jammer, er zijn veel zakken voer die goedkoper zijn. Maar een hondje (35 kilo ;) ) die de hele tijd aan de diaree is, is ook niet alles....... :(

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja grote honden eten ook wat weg he. hier ook een duitse herder die er wat van kan.

linana; tja dat kan ik me ook niet voorstellen wat dat dagmenu dan is, het zal misschien een typfout zijn?? anders kan dat toch niet. 40 per dag maal 30 dagen.... dat verdien ik niet eens.

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    40 euro per dag kan toch niet meiden?????!

40 euro x 31 dagen = 1240 euro per maand aan boodschappen????????????? En je vaste lasten dan??

6. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    mijn boodschappen wat ik per dag koop.
    wij zijn met zijn 2 en.

vers brood van de bakker.
    beleg ik ben gek van rosbief.
    2 blikjes cola en 2 flesjes ferse sap.

dit x 2 voor het werk van 5:30 tot 14:00.

dan eten we in de middag meestal vruit of een stukje komkommer. rond 16:00

avond eten ben ik rond de 15 euro kwijd het kan van alles zijn. rond 18:30

maar dan echt zo slecht van ons, (komen) de toostjes met zalm lekkere room kaasjes pathe ossenworst.

dus daar gaat mijn geld in zitten. o ja en nog een pakje sigaretten, erg verkeert maar ben er mee bezig.

ook gooi ik wat open is geweest het gelijk weg ik eet nooit iets 2 dagen, een tik van mij. hihihi zo nu weten jullie wat ik koop en eet.

groetjes

7. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    onze vasten lasten vallen wel mee, misschien zijn we te verwent. maar nu ik zie dat het ook anders kan ga ik dat ff uit proberen. xx jacky

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb het pakket hier ook gekocht! Ben nu de hele tijd aan het kijken wanneer deze goedkope pakketten hier in de aanbieding gaan ;) Ze hebben er nog zat staan namelijk.... :cool:

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zijn jullie misschien met 25 man thuis?!!

10. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Nee dat is idd waar ja.
    Maar waar kan ik dan grote zaken voer kopen voor niet heel veel geld, zag net ook iemand in dit topic voor 7.50 en daar kon ze 2 maanden mee doen.
    Wij hebben er 3 dus word sowieso duurder maar ben wel benieuwd na goedkoper voer

11. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    nee wij zijn met zijn 2 en een kat en 2 vogels, ik dacht dat het een beetje normaal was want ik zag een keertje op tv dat een gemiddeld gezin per maand ongeveer tussen de 600 en de 700 euro uit gaf. ik rook dan dat er bij gerekend vond ik wel dat het netjes was. sorry,:p

12. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Gaan die pakketten ook op de ..% korting om de datum dan ?:$ Dan moet ik het idd ook maar even in de gaten gaan houden.

13. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Bij de coop hebben ze ook zakken van 4 kg voor 2,69 volgens mij die koop ik ook wel eens. Maar die brokken vind ik niet zo, de honden gaan ervan stinken.

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    je kan toch beter grote zakken inkopen dus van 12+kg dat is toch in verhouding goedkoper?
    hier hadden we eerst royal canin croc maar die verkopen ze niet meer. we hebben nu bonzo adult weet zo niet uit mn hoofd wat een zak kost maar het is zeker niet de duurste.

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bij ons waren die vleespakketten van de C1000 alleen afgelopen maandag en dinsdag....

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jups, ook 35 % korting :) Dus opletten wanneer ze weer in de aanbieding gaan, heel eerlijk gezegd heb ik alles (op de beenham na) gelijk ingevroren en niet naar de data gekeken voor de rest van het vlees, anders had ik het een beetje kunnen bekijken wanneer het in de aanbieding kwam... sorry.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dus jij rookt voor ongeveer 600 euro per maand op????????

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook, maar ik denk dat er niet zoveel mensen ze wilde :D

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Onze hond eet Smolke ( met streepje door de o) en dat kost 34 euro voor een zak van 25 kilo.
    Daar eet onze hond 4 weken van...

20. Coortje

Coortje Niet meer actief

datum van 11-3 staat er bij mij op.. ligt allemaal in de vriezer! hmm hier hadden ze er nog genoeg staan mss morgenavond nog ff kijken

Deel Deze Pagina